K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-02-2013, 05:13   #11
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
En perfekt verden

Min første tanke var også, at det er sgu en billig omgang. Jeg har over 30 forskellige jobs på cv'et, og en god del af dem har jeg mistet, fordi jeg sagde min mening.
Mit gæt er, at jeg ville blive bortvist inden for 3 dage, max en uge, hvis jeg blev ansat som sb på jobcentret. Det ville jeg fint kunne sove med om natten, men hvad ville jeg have ændret??

Jeg kan ikke være den eneste bruger på K10, som har oplevet at sb'erne med hjertet på det rigtige sted rent faktisk BLIVER udskiftet én efter én, med sb'ere hvis største kvalifikation er, at de er psykopater. Jeg mener ikke psykopat som et skældsord, men i ordets egentlige forstand. De opnår nydelse ved at skade andre mennesker.

Jeg har også oplevet sb'ere, som nærmest må betegnes som modstandsfolk i systemet. Uden at komme konkret ind på sagen, har jeg fået råd af sb'eren, som jeg udtrykkeligt fik at vide, at "det ville sb'eren til enhver tid nægte at have sagt", da det var i strid med kommandoerne ovenfra.

Min pointe er, at systemet desværre ikke er sort/hvidt. Det ville være rart hvis kommunerne altid fulgte loven, men sådan ser virkeligheden ikke ud.

Så jeg er egentlig nået frem til, at det er bedre sent end aldrig, at sb'eren i artiklen er trådt frem. Hvis vi levede i en perfekt verden skulle hun selvfølgelig have gjort det tidligere. Men det gør vi ikke.
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 07:07   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
- den kender jeg også Nemesis, hvor sagsbehandleren lukker sagen ned, og siger ''det her har du ikke fra mig'' - og så kommer der knald gode råd og vejledninger. Off the record!
Det er som at ramme olie i baghaven når det sker.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2013, 00:16   #13
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Ja og at sidde til møde med sagsbehandler hvor der sker fremskridt for så gangen efter man er til møde kommer chefen personligt og henter ens sb fordi at de sidst havde hjulpet en og det skulle skam ikke ske igen.. også vupti har man en ny sb som så er en i d i o t ...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Bliver ledige flexjobber også "jagtet" develler Spørgsmål ang fleksjob 22 26-11-2010 09:33
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
skal få ledige tilbage i job via " motion" Stella Politik og Samfund 4 03-04-2009 09:20
Assens " flytter" ledige fleksjobbere på kontanthjælp Stella Politik og Samfund 47 09-04-2008 11:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension