K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-03-2010, 10:56   #1
Bavina
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
Bavina er ny på vejen
I fleksjob, men er fyret

Jeg står lige nu i en svær situation.
Jeg har været i fleks fra dag 1 fra da jeg fik bevilliget fleks. Jeg har været i job konstant inkl. praktikperiode samme sted som jeg blev ansat i 5 år.
Nu er der så desværre nogle besparelser som gør at vi er 5-7 (ved ikke præcis hvor mange) som desværre er blevet fyret.
Mit problem er så at jeg har 2 ansættelser samme sted og jeg er fyret fra den ene stilling som er på 12 timer. Den anden stilling har jeg endnu, men det er kun 7 timer om ugen. Hvad gør jeg nu? Jeg kan jo ikke nøjes med 7 timer i fleks. Jeg har tænkt på om jeg så bare kan få modregnet de timer i fleksydelse som jeg arbejder eller om jeg bare ryger ud af fleksordningen, kan jeg risikere det?

Det er jo en lidt special situation jeg står i og har ikke hørt om andre med samme problem. Det havde været meget nemmere hvis jeg var fyret fra begge stillinger, for så fik jeg vel bare fleksydelse eller hvad?

Jeg er rigtig glad for mit arbejde som jeg kan magte, men aner ikke hvad jeg gør nu. Jeg har endnu ikke kontaktet jobcenteret da jeg har et opsigelsesvarsel og er ansat nogle måneder endnu, og vil gerne lige høre om nogen herinde har nogle gode råd om hvad jeg kan gøre, før jeg kontakter dem.

på forhånd tak
Bavina er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fyret fra fleksjob ØV ØV Mitte Spørgsmål ang fleksjob 1 26-11-2012 17:15
Psykologhjælp til fyret fleksjob'er kimlar Spørgsmål ang fleksjob 3 04-03-2011 22:05
Fyret fra mit fleksjob hope123 Spørgsmål ang fleksjob 16 13-05-2010 08:17
Fyret fra fleksjob ...Indkomst Xeva Spørgsmål ang fleksjob 3 07-06-2007 13:06
Fyret på fleksjob under sygdom Perle Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 7 06-03-2007 23:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension