K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-02-2009, 11:30   #1
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hjort; mist ikke modet !

Hej.

http://www.arbejderen.dk/index.aspx?..._ID=36&C_ID=37

Nej Hr, Hjort og for den sags skyld også fru Anne-Mette Rasmussen.
Med de udtalelser i kommer med efterhånden, så mister vi ikke modet, og vi lukker heller ikke øjenene, for den krise som ligger så fjernt for jeres virkelighed.

Efter at Hjorten har opgivet sin oldgamle morgenmønstring for arbejdere og stempelkøer foran jobcenterne , så skyldtes det ikke a-kassernes protester, men nej det er lidt svært at forklare arbejdsgiverne , det fornuftige i at skulle gennemse så store stakke ansøgninger fra ledige, i en tid hvor de hellere fyrer end hyrer

Nej Hr, hjort og fru rasmussen, vi der mærker krisen på vores krop og sjæl, har for lang tid indset at der er krise, og at vi de svageste syge, fp, og kontanthjælp modtagere endnu engang betaler for jer og jeres .

Man skulle tro at du havde danset lidt for meget med den kække danse pige Anne-Mette Rasmussen, som også nok så kækt påstår --VI HAR DA IKKE KRISE, .
det ville måske have været godt for jer at komme lidt væk til DE VEST.Indiske øer--så i kunne se det med lidt klarere øjne når i nu engang kom hjem fra jeres HALLØJ PÅ BADEHOTELLET --på Vest-Indien.
Hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 11:55   #2
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Det er rigtigt Thelma.
Hvis vores allesmmens Hjort havde evnet at rumme det en beskæftigelsesminister skal - at se fremtidens arbejdsmarked. Så havde han fået øje på, at det hele er ved at ende i kaos. Men han har været så fokuseret på at ramme de syge, at han har glemt at følge med i de raskes nedtur. Det ender galt for ham.

Udpluk fra et læserbrev i Jydske Vestkysten ang Annemette.
Hvordan tror fruen at langtidssyge mennesker har det. De behandles i systemet som pestbylder. Er de så "uheldige" at have en ægtefælle sendes de ofte hjem til gensidig forsørgelse.

Hilsen Anna
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 12:36   #3
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Hørt, hørt. Thelma og annasen.

Nu må man da håbe befolkningen begynder at få øje på, hvilke svinestreger CHF og VKO foretager sig.

Jeg har ikke noget imod at Fru Fjog udtaler sig, men måske skulle hun tage sine skyklapper væk, og se hvad der foregår ude i den virkelig verden. Og ikke hvad hun mener Anders Fjog ønsker at høre.

Det er sq da også uheldigt at politikker ikke også kan fyres, som almindelig mennesker. Så kunne det være, de tænkte sig om.

Hilsen Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 12:46   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

det er ikke et spørgsmål om mod det er et spørgsmål om løgn og bedrag hr hjort
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 12:48   #5
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
At se virkeligheden i øjenene:

Citat:
Oprindeligt indsendt af Suncil Se meddelelser
Hørt, hørt. Thelma og annasen.

Nu må man da håbe befolkningen begynder at få øje på, hvilke svinestreger CHF og VKO foretager sig.

Jeg har ikke noget imod at Fru Fjog udtaler sig, men måske skulle hun tage sine skyklapper væk, og se hvad der foregår ude i den virkelig verden. Og ikke hvad hun mener Anders Fjog ønsker at høre.

Det er sq da også uheldigt at politikker ikke også kan fyres, som almindelig mennesker. Så kunne det være, de tænkte sig om.

Hilsen Suncil
Hej.
Selvfølige må konen udtale sig, -----men at håne en stor del af Danmarks befolkning, ved at udtale at der ikke er krise, det er faneme-undskyld mit franske--en torn i øjet,på så mange der er berørt af det.

Men hun har jo også sit på det tørre og selv lige sagt sit job op i en børnehave----så man kan undre at kone ikke kunne se virkeligheden i øjenene der.
Men ja, det er jo snart fastelavn, man kan da håbe hun har gemt nogle af sine små danse kostumer, og slår katten af tønden med de små børn , og vinder prisen som bedst udklædte katte-dronning--for du vinder ikke på dine udtalelser.
Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 13:01   #6
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Er igen helt enig Thelma

Hun kan jo lukke øjnene for virkeligheden og det gør hun i stor grad: Manglende indlevelsesevne skal man sq lede længe efter

Hun gør, som du siger, håner Danmarks befolkning. Jamen så må vi jo håbe på befolkningen husker det, når vi skal til valg.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 13:18   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
For min del så syntes jeg da at det var dejligt at fru Fjogh tog bladet fra munden og sagde hvad hun virklig mente om det hele....

Så fik vi da et klart indtryk af hvad der foregik bag panden på medlemmer af Fjogh klanen og det er ikke så ringe endda ....

brug jeres penge (de 2500 du har om måneden hvis du er heldig ) lad vær at klynk og tænk på dem i afrika...


Jamen det er da en retorik der er til at forstå og til at tage at føle på , og som i den grad kan få folk til at forstå hvad det er der tænkes blandt "eliten" i Dk ...

Jeg har selv en storebror der arbejder meget hårdt og tjener godt, han elsker da sine skattelettelse som han troede han fik ... men nu er det sådan at han måske ligger sammen med sin kone når de er på arbejdet begge to på ca 700.000 og så alle de penge han troede han fik , ups de forsvandt til de endnu større indtægter ...

forrige nat blev han så indlagt med ondt i hjertet , mandag bliver han overflyttet til Gentofte evt bypass operation ... snakkede med min svigerinde i går og tænk sig engang han ligger på hospitalet og er skrækslagen ... ikke for at det skal få en fatal ende men for at han kan blive fyret for der er lige blevet fyret 20 % af staben på hans job...

Og som min svigerinde sagde , hvad gør vi nu , hun arbejder nat og hvis ikke han kommer hjem så kan hun ikke komme på job , de har fået børn sent så min bror er nu 46 år far til to små børn på 3 og 1 år , og jeg tør vædde med at han ikke stemmer borgerligt næste gang , for han kan ikke tillade sig at være syg nu ... det er hans konklusion på det hele ... og nu oplever de sygdom og hvad det kan koste , og høre sådanne mennesker som fjog og co ... er sikker på at det kan rykke nogen stemmer .... det er sq synd at det sker for dem , men de er ærke borgerlige for tingene sker jo kun for nabo og familie og ikke en selv ....

Har fandeme ondt af dem og håber at min bror kommer sig hurtigt ... det er sq dyre lærepenge for dem ....
  Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 13:28   #8
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Talking

Apropos Anne Mette hun er jo en bondekvinde der desperat prøver på at være populær så manden kan få lidt bonus på den konto..eller også keder hun sig bare så meget at nu vil hun være noget inden for dansen...

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendt...cle1124344.ece

– Jeg gider slet ikke høre om den finanskrise. Det har jeg også fortalt derhjemme. Så siger han: Det er meget muligt, men der er altså finanskrise. Men hvor er den, spørger Anne-Mette Rasmussen.

Hun forklarer i samme interview også, at hun mener, at mange danskere burde tvangsindlægges til at komme til Afrika for at indse, at det er luksusproblemer, som vi har i Danmark.

'Jamen søde fru Fogh, jeg er da sikker på, at den enlige mor på bistand, som ikke har råd til at tage sine børn med i Djurs Sommerland, ville være begejstret for en tvangstur til Afrika.'

For det første så kunne konen og ham anden passende selv tage til Afrika og få beskidte hænder i stedet for altid at hakke på andre og for det andet så er det ikke almindelige menneskers skyld der er finanskrise ...hun er da langt ude ja jeg ville kalde hende tåbelig .

Og så vil hun tvangsindlægge folk til en rejse til Afrika ...

Fatter hun overhovedet noget ????? Måske burde hun tvangsindlægges og få lavet en psykiatrisk special lægeerklæring... så kan hun lære hvordan det er at blive smidt rundt i systemet og være forsøgskanin i hendes mands iskolde egoistiske tvangs projekter for sygemeldte borgere for her er der ikke nogen luksus som hun kender det i hendes lille univers.

Nu ved vi da hvad de tænker og det er tåbeligt at vi har dem på roret da hele verden er i recession og millioner af mennesker mister job og hus og fødevarekrise står for døren ...hun er da en HÅN...men hun har da ret til at sige hvad hun vil men der er grænser når man er kone til høvdingen.

det havde ikke noget at gøre med Hjorten , men de er nok venner så hun har de samme meninger som ham og manden...ja godaw do bondekvinde.


Sidst redigeret af Stella; 14-02-2009 kl. 13:33.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 14:02   #9
annasen
Afhængigheds tegn af K10
 
annasens avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 340
Blog Indlæg: 13
Styrke: 16
annasen er ny på vejen
Det gør mig ondt for din bror Heidi, men tænk at ens tanke når man er syg er, hvordan overlever jeg systemet. Ikke hvordan overlever jeg min sygdom.

Hvor er det da grusomt. Disse mennesker der rammes af sådanne tilfælde, må føle sig godt og grundig snydt af en regering, der lovede at give dem lyksaligheder i store mængder.

Uha.
Hilsen
Anna
annasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-02-2009, 14:15   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja jeg ved sgu' ik om jeg tør skrive det... men der er mange danskere der så godt kunne trænge til en bypass operation, og vågne op! ... sorry, men kunne altså ikke dy mig, for dette eksempel du kommer med Heidien, er så typpisk for tiden vi lever i... det sker ALDRIG for dem selv, og dem det gør, de kan bare tage sig sammen.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvad stiller jeg op , når modet ikke er der. :-( heiditogjoey Alt det andet 8 06-02-2013 06:40
Sørme om ikke Hjort atter udbreder sig Maj-Britt Politik og Samfund 12 13-06-2008 01:15
Hjort: Kontanthjælpsmodtagere betaler IKKE skat zuza Politik og Samfund 13 06-02-2008 01:42
Slip så pisken, Hjort - straf virksomheder, ikke de ledige zuza Politik og Samfund 1 25-11-2007 01:43
Hjort...ikke flere ledige fleksjobbere ? Stella Politik og Samfund 8 23-10-2007 01:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension