K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2016, 22:47   #11
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
har fulgt interesseret med.........og undret mig, hvad er det for en pensionsmeddelse I taler om?

jeg fik tilkendt pension for et år siden, pengene går ind på min konto hver md. men jeg kan ikke huske jeg nogensinde har modtaget en sådan pensionsmeddelses,skal man selv bede om at få sådan en pensionsmeddelse?

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2016, 23:08   #12
Mads87
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2012
Indlæg: 146
Styrke: 12
Mads87 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
har fulgt interesseret med.........og undret mig, hvad er det for en pensionsmeddelse I taler om?

jeg fik tilkendt pension for et år siden, pengene går ind på min konto hver md. men jeg kan ikke huske jeg nogensinde har modtaget en sådan pensionsmeddelses,skal man selv bede om at få sådan en pensionsmeddelse?

vh sortepigen
Det er den man får hvert år, efter de har lavet en ny beregning af hvad man får pga. satserne ændres engang årligt.

Man får ikke en udbetalings advisering, som kontanthjælpmodtagere får når man er ftp.
Mads87 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2016, 23:18   #13
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Tak Mads, jeg må spørge udbetaling dk, hvorfor jeg aldrig har modtaget en, burde have fået en da jeg fik tilkendt pension for et år siden, så de må ha lavet en fejl, men hoved sagen er at pengene er gået ind

god aften til jer
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2016, 23:54   #14
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Har fået den nu - den årlige lønseddel .

Og ja det gik ikke så slemt som forventet .

Mister " kun " 5600 kr mdr alene pga partner. Frygtede det blev værre ,

Men sender den til revisor , så må han kigge den igennem

Pensions meddelsem er den årlige lønseddel .

Jeg bruger den ved fornyelse af DSB kort normalt hvert år- men sidste gang jeg fik det fornyet gælder den 3 år

Men pensions meddelsem er jo vigtig for mange . Hvis de evt mister noget , kan se og tjek det , og ja vide hvor meget netto ftp er i 2016 .

Stribe ftp

Sortepigen

Har du fået ftp i 2015 . Har du sikkert fået 1 slags lønseddel 1 mdr du fik ftp . Det er reel den vi snakker om

Ændrer din indtægt sig drastisk i løbet a året og du meddeler dette , evt enlig til samboende eller omvendt . Ja så får mange en ny.

Det handler om hvordan de regner ud hvad din ftp udbetaling er mdr i 2016 .
Altså hvad din netto ftp er

Jeg har først fået min idAg . Har du ikke fået den i løbet af 2 uger ville jeg ringe til udbetaling dannmark . Alle får den ikke på Samme dag . Den kommer i hak løbende

Stribe ftp .

PS og husk at tjekke tal, udbetaling dk er også kun mennesker og fejler også .som alle andre

Sidst redigeret af Webmaster; 26-01-2016 kl. 09:19. Årsag: 2 Indlæg lige efter hinanden lagt sammen til 1
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2016, 17:32   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har heller ikke fået pensionsmeddelelsen endnu, men den kommer vel senest i næste uge.
Man får dem åbenbart ikke på samme tidspunkt....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension