K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2011, 21:27   #1
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Unhappy har brug for et godt råd

Jeg har idag modtaget mail fra min sagsbehandler at der efter samtale med lægekonsulenten er lavet aftale om at hun skal kontakte min læge for at få klarhed på at der ikke kan gøres mere i forbindelse med de smerter jeg har i dagligdagen, det de vil have papir på er jo kort og godt om den behandling jeg er i, om det er min fremtid. Dette er besvaret gennem rygcentret at der ikke kan tilbydes mere behandling, og jeg er i den optimale behandling i forhold til smerterne. min frygt går i at jeg ikke synes jeg har fået den optimale støtte fra min læge tidligere, og nu frygter jeg lidt at han holder det hen med at det kan kun tiden vise, for jeg orker ikke det her mere.

jeg har siddet og tænkt hele dagen om jeg skal ringe til lægen i morgen og tage en snak med ham, eller om det er bedre at lade være

jeg kan godt forstå at kommunen skal have udelukket alt sådan er systemet jo bare idag og dette er jo ikke noget min sb har fundet på for at genere mig, men øv hvor er det træls med denne frygt i ventetiden.
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 21:33   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Garfield Se meddelelser
Dette er besvaret gennem rygcentret at der ikke kan tilbydes mere behandling, og jeg er i den optimale behandling i forhold til smerterne.
Har kommunen det på skrift?

I så fald synes jeg du skal sende sb en mail, hvori du høfligt gør hende opmærksom på, at dette spørgsmål allerede er besvaret af rygcenteret, og at du vil mene, at de er mere kompetente hvad dine rygsmerter angår.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 21:39   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
kan kun give vovse ret
men det er vel de samme oplysninger din egen læge har
men helt klart skal den status laves udfra oplysninger som rygcenteret har lavet

min egen læge har fulgt mig i hele perioden og har hele tiden lavet update på hvem der sker i min sag. både lægefagligt men også hvad kommunen spiller ud med
Men når det så er sagt er ens egen læge ikke videre nyttig i forhold til kommunen
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 21:44   #4
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
ja kommunen har det på skrift, dette ved jeg med sikkerhed da det er gennem dem jeg fik kopi af dette notat som min læge havde medsendt ved sidste status, min læge har selv udtalt at han ikke kan gøre mere i forhold til mine smerter, men hans ynglings sætning er desværre det kunne jo blive bedre, og det er netop det der gør mig bange lige nu, for jeg føler jeg har fået sb med i ryggen nu 100 %, lægekonsulenten i kommunen er ikke helt så venligt stemt over for min sag, så hun vil jo bide fast i alt der kan læses på flere måder
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 22:21   #5
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Helt konkret står der fra rygcentret

Pt har fortsat konstante smerter lavt over lænden, med udstråling til venstre ben

der er et svært nedsat funktionsniveau PT kan max gå 5-10 min, med kraftige smerter som følge, det vurderes at generne er opstået som følger efter traume, med kroniske myofascielle smerter.
herfra er der ikke ydeligere us el beh,

der står også andet selvfølgelig men det er mere de latinske navne for de led der er problemer med tror jeg, jeg er jo ikke læge
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2011, 00:50   #6
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Garfield.

Forstår dig udmærket, fordi du netop skriver
Citat:
Jeg har idag modtaget mail fra min sagsbehandler at der efter samtale med lægekonsulenten er lavet aftale om at hun skal kontakte min læge for at få klarhed på at der ikke kan gøres mere i forbindelse med de smerter jeg har i dagligdagen,
Ser også dette som en mulighed for at de kan hænge deres hat på en el. anden lille vag udtalelse.

Jeg ville derfor tage en samtale m. prak. læge hurtigst muligt, for at få klarhed på om din læge har klar bevisdsthed omkr., hvordan kommunen opererer m. udtalelser, som kan tolkes på flere måder.

I samme samtale ville jeg bede lægen om kun at udtale sig i forhold til egen ekspertice, dvs. hvis dit problem kræver spec.læge, ja, så må en sådan jo udtale sig.

El. denne model: prak. læge finder hidtidige afdækning og udtalelser fyldestgørende og henvise til disse.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2011, 07:59   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg går ud fra, at du selv har kopi af det fra rygcenteret, så jeg synes du skal tage en kopi af det og aflevere den til din læge.

Både p.g.a. det som lægen vil blive bedt om fra kommunen, men også fordi, at din læge sikkert er interesseret i, at se det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2011, 10:21   #8
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
jeg nåede at få kontakt med lægen i hans telefontid her til morgen, hvor han oplyste at han var blevet kontaktet af lægekonsulenten tidligere på morgen, ifølge det han sagde til mig støtter han en ftp, da han mener det er omsonst at blive ved med at trække mig rundt, han lagde jo så op til at de evt kunne give mig en midlertidig pension, hvis de ikke mente jeg var berettiget til en fuld pension, men han kunne ikke give yderligere behandling der ville gøre min situation bedre end den er nu. Så nu er der vel kun tilbage og krydse fingre og håbe at lægekonsulenten vælger at samarbejde,

Vovse ja det kunne jeg jo gøre det med at kopiere den seddel fra rygcentret, men det er ham der har sendt den til kommunen så jeg må jo gå ud fra han har set den.
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2011, 10:47   #9
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
Tja jeg må jo sige de handler hurtigere end tidligere set, da jeg allerede har modtaget mail fra min sagsbehandler idag, om at hun igen har talt med lægekonsulenten, og når hun har vurderingen på skrift, vil hun gå tilbage til sin leder igen, hvad det så end betyder, men der sker dog noget og det er da altid rart.
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Godt link & godt initiativ Jna Et godt link! 4 08-04-2013 20:51
hjælp har brug for et godt råd mormor2010 Alt det andet 8 09-09-2011 22:06
Har brug for råd. Mcavforfanden Spørgsmål ang fleksjob 29 12-03-2011 21:56
Jeg har virkelig brug for et godt råd. (Kommunen) Camille Dit og Dat 10 09-09-2008 22:57
Brug for en håndsrækning eller et godt råd.. Camille Dit og Dat 33 04-04-2008 22:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension