K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-12-2012, 02:32   #71
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
arbejdsmomenter betyder arbejdstidsrum...eller kortere tidsrum...

Eller den periode hvor man arbejder....så i det kortere tidsrum du skal arbejde...der skal det foregå med stillesiddende arbejde...

Det er sådan jeg læser det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2012, 02:47   #72
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Tak Webmaster det er også sådan jeg tror det betyder men var i tvivl og det bliver jo ikke nu da jeg er i udredning men vil søge § 17 på det foreliggende grundlag og er jo så i tvivl om hvad det kan have af betydning for dette

jeg bliver jo under alle omstændigheder ikke arbjedsprøvet før jeg er udredt og det kan jo tage op til max 24 mdr

og der står også i erklæringen at transport på gå ben eller offentlig ikke er muligt til en evt arbjedsprøvning
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2012, 18:09   #73
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
søsser98, for guds skyld søg en §17, du har jo intet at miste og din helbredsmæssige situation peger da om noget på ftp. så det er værd at søge omg.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2012, 18:15   #74
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
i netop det tilfælde burde man netop kunne tilkendes en FP på 2 eller 3 år

for hvis der er den miste udsigt ens lidelse ikke er varig, så kan man ikke få tildelt en pension.

men ja er enig du har absolut intet og miste ved at prøve en §17
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2012, 18:46   #75
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Hej Hej og mange tak for svar jo min tilstand er absolut varig og stationær , det er blot at jeg er i udredning for kræft i lunge oveni der nu er inde over også og da de ikke med sikkerhed kan sige det endnu da pletten er meget lille betyder det at jeg skal udredes videre hver 2 mdr til de ved dette med 100 % sikkerhed og til dette skal jeg jo undersøges 6-8 gange hver 2 måned i max 24 mdr til man har det endelige resultat . Så jeg vil også søge § 17 på det foreliggende er blot i tvivl om det hjælper det mindste . Er det kræft i lunge er jeg ikke i tvivl om jeg får pension idet min lungefunktions så bliver så nedsat at ALT er udelukket ,men det er den ventetid imellem jeg er i tvivl om de vil have alt på plads før de tilkender mig dette nu, det vil hjælpe mig så meget at få ro på det økonomiske da jeg så vil have råd til medicinen - have mulighed for at finde den bolig i centrum jeg har behov for så jeg kan forblive selvhjulpen fremover .

Så jeg søger nu her i ugen og håber på det bedste


er glad for jeres hjælp med råd og vejledning det varmer alt sammen
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2012, 18:49   #76
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Søsser98, du skal bare søge og så tage en dag ad gangen som man siger. Pensionsnævnet må udlede deres af dig og din sag, det er helt op til dem.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2012, 19:04   #77
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af søsser98 Se meddelelser
Så jeg søger nu her i ugen og håber på det bedste
Husk nu...at når du søger førtidspension....at du skriver meget tydeligt....

Jeg ønsker at søge førtidspension i henhold til paragraf 17 på det foreliggende grundlag i lov om social pension.

Så er det vigtigt at du får en kvittering på at du har afleveret ansøgningen så du kan dokumentere hvilken dato du har afleveret ansøgningen på....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2012, 19:35   #78
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
ja jeg skal nok huske at få alt det med. og kvittering selvfølgelig også .

regner også med jeg selv vedlægger kopi af speciallægeerklæringer samt de resultater de enkelte undersøgelser har påvist ved kræftudredning for dem kan jeg printe ud fra sundhed dk og der er også meget tekst omkring lungefunktionen og dertil vil jeg også vedlægge funktionsevene vudering fra hjemmehjælp/ergo/fys går ud fra at sb skal opdater ressourceprofil også ??? eller skal jeg selv tage kopi af den forrige og vedlægge ???
er der andet jeg skal være obs på ??
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-12-2012, 19:51   #79
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ressourceprofilen skal opdateres....som det eneste der bliver gjort...

Vil man selv vedlægge erklæringer eller andet....vil det være en god ide at gøre det samme tid som man ansøger...og få kvitteringer på at man har afleveret dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-12-2012, 12:20   #80
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Så er der taget kopi af speciallægeerklæring mm og ansøgning er klar så køre ned med den om 1 times tid og er så spændt på om de vil kvittere for modtagelsen uden problemmer. Sidst måtte borgmesteren jo på banen da de nægtede at skrive under på modtagelsen .
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Indstillet til FP ! Endeligt !! SolenOgMånen Alt det andet 20 09-01-2012 18:33
Indstillet hobby4me At søge førtidspension 4 01-12-2011 12:52
Indstillet til pension L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 12-10-2009 11:10
Indstillet til ftp. Risa Midlertidig Førtidspension 14 28-03-2008 10:16
Så er jeg indstillet til FP bumblebee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 14-03-2008 20:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension