K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-03-2011, 07:59   #291
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Jobcenter har naturligvis al dokumentation omkring min scanning af nakken.
Der er ingen idé i at få lavet en scanning mere, da det ikke er en lidelse der kan blive bedre, men kun værre.
Hmmm, kan godt se hvad du mener. Undskyld hvis du har skrevet det tidligere, for så har jeg simpelthen glemt det.

Har du klaget til hele "banden" over nogle af disse ting.

Ellers var det måske en mulighed, at skrive en klage over, at de nu vil have dig til en psyk., og endda en term-én, til trods for, at der ligger rigelig dokumentation på, at dine lidelser er fysiske, også fra en psyk.

Send klagen til jobcenterchefen, borgmesteren og samtlige byrødder, og en til social-inspektøren også.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2011, 23:25   #292
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Hmmm, kan godt se hvad du mener. Undskyld hvis du har skrevet det tidligere, for så har jeg simpelthen glemt det.

Har du klaget til hele "banden" over nogle af disse ting.

Ellers var det måske en mulighed, at skrive en klage over, at de nu vil have dig til en psyk., og endda en term-én, til trods for, at der ligger rigelig dokumentation på, at dine lidelser er fysiske, også fra en psyk.

Send klagen til jobcenterchefen, borgmesteren og samtlige byrødder, og en til social-inspektøren også.
Helt ok, kan godt forstå du ikke lige kan huske alt jeg skrev, det er jo en længere tråd efterhånden.

Jeg har indtil videre sendt, som bedt om, min kommentar til min SB, som giver den videre til visitationsteamet.
Jeg har desuden sendt en kopi til chefen for Jobcentret, og skrevet i min kommentar, at grundet sagen er så grotesk efterhånden har jeg sendt en kopi til centerchefen.

Ja hvis de ikke vil godkende min paragraf 18 nu, så ryger den også til borgmesteren.
Min SB skrev også til mig, at hun godt kan forstå jeg selvfølgelig ikke vil til en psykiater når jeg har en fysisk skade...

Hvem er social-inspektøren?
har aldrig hørt om ham, men det kunne være interessant hvis han også bliver informeret.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2011, 23:29   #293
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
@ Karo

Tror sagtens pressen ville gå ind i sagen.
Jeg har selv været medlem af Dansk Journalistforbund, og selv om min arbejdsevne er ubetydelig, så kan andre jo godt hjælpe mig med at indsamle noget research.
Pressen behøver ikke udrede særlig meget - jeg har det hele samlet i en mappe på min computer, det er bare at videregive det til pressen, så kan de skrive om det....
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2011, 23:50   #294
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Tror sagtens pressen ville gå ind i sagen.
Muligvis nogen vil forsøge sig med at gøre det, men der er alt for mange penge på spil bla. for læger, kommuner, ikke mindst for regeringen og derfor jeg er bange for, at journalister vil få mundkurv på.

Sidst redigeret af Karo; 11-03-2011 kl. 00:00.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2011, 00:38   #295
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Muligvis nogen vil forsøge sig med at gøre det, men der er alt for mange penge på spil bla. for læger, kommuner, ikke mindst for regeringen og derfor jeg er bange for, at journalister vil få mundkurv på.

Ja det er ikke til at sige, men synes da det er et forsøg værd.
Tænk på den store sag med de mennesker der stod på "dødslisten" på hospitalerne, som ikke skulle have livsforlængende behandling ved sygdom, det kom jo frem, og det har da ellers sparet samfundet mange penge at have så mange mennesker som man sparer millioner på.

Med mit kendskab til pressen, så handler det om hvad der sælger aviser, penge i kassen som alle andre steder, og dette er en sag der vil have stor interesse for alle i samfundet.

"Du kan dø i hænderne på din læge."
"Test om din læge Term-læge?" "Så risikerer du at dø af hjernevask og psykofarmika."

Så bliver det meget personligt for den enkelte, og det er sørme noget folk gider læse om.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2011, 00:58   #296
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
"Du kan dø i hænderne på din læge."
"Test om din læge Term-læge?" "Så risikerer du at dø af hjernevask og psykofarmika."
Man få ikke lov at dø med det same. Har du ikke læst om det, sidste nyt:
http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...oese-patienter

Sidst redigeret af Karo; 11-03-2011 kl. 01:04.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2011, 01:09   #297
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Man få ikke lov at dø med det same. Har du ikke læst om det, sidste nyt:
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/201...6.htm?rss=true
Gud nej, det er da også rigtigt, så længe man kan tjene samfundet på en eller anden måde, bliver man holdt i live.

Det er jo ligesom på Liaison-psyk hvor jeg uvidende skulle være forsøgsperson, og fyldes med psykofarmika.
Godt jeg i det mindste ikke er bevidstløs, så jeg kan sige fra.
Så længe det varer altså...falder sgi da snart om, så træt er jeg efterhånden af den psykiske terror Jobcenter udøver....
Aha, jeg vil ikke medvirke i forsøg, så kan de drive mig til bevidstløshed, så Babuuu og i sidste ende får de så deres vilje.

Det er dæmle uhyggeligt som dette samfund er ondskabsfuldt pengefikseret.
Hold da op hvor vidste jeg lidt for blot få år siden om hvad der foregår i systemet, uhyggeligt!!!!!!
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2011, 01:24   #298
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Det som jeg vil skrive om nu er måske i overkanten, men alligeved skriver jeg om det.
Folk som tror at de donerer kroppen til videnskab ved intet hvad deres krop blive brugt til.
Hvad med dem som dø ensomt og har ingen familie?

http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...-til-videnskab
Kun for dem med stærke nerver!!!
http://www.youtube.com/watch?v=eSfsSqCu3q0
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2011, 17:34   #299
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Det som jeg vil skrive om nu er måske i overkanten, men alligeved skriver jeg om det.
Folk som tror at de donerer kroppen til videnskab ved intet hvad deres krop blive brugt til.
Hvad med dem som dø ensomt og har ingen familie?

http://www.kristeligt-dagblad.dk/art...-til-videnskab
Kun for dem med stærke nerver!!!
http://www.youtube.com/watch?v=eSfsSqCu3q0
Hold da op! Seriøst det er ulækkert og totalt disrespektfuldt, og så synes jeg det er ligegyldigt om folk frivilligt har doneret deres lig, det er stadig for sygt!!!
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2011, 10:23   #300
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser

Tror sagtens pressen ville gå ind i sagen.
Jeg vil gerne, at både dig Lotte og andre, læser hvad der endelig foregår i Denmark.

http://www.npi-news.dk/page115.htm

http://www.domstol.dk/hojesteret/Per...%B8rensen.aspx

http://www.npi-news.dk/diverse-artikler.htm
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
syltet hen i systemet lillemus48 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-04-2011 11:00
Bliver min sag syltet?? emilie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 06-02-2011 11:39
aktivering, arbejdsprøvning..STRESSS...syltet??? Nessa12 Alt det andet 12 12-10-2010 14:52
Min historie om at blive syltet, og spændt ben for. loke Din historie 13 17-06-2009 10:34
Syltet i Egedal - fri proces - spørger politikere zuza Det er da strengt ! 0 08-02-2008 04:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension