K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-07-2014, 15:58   #1
MP84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2013
Indlæg: 39
Styrke: 12
MP84 er ny på vejen
Fleksydelse. Kan det betale sig ?

Hej

Jeg bliver snart 30 og skal tage stilling til om jeg vil være med i fleksydelse. I den forbindelse har jeg er par spørgsmål.

- kan det overhovedet betale sig ?
- til min tid. Skal man være 65 for at få ydelsen og den bliver hævet så jeg først kan gå fra noget jeg er 65 i stedet for 60.
- ydelsen gælder kun 3 år ??


Hvad sker der hvis jeg framelder med fleksydelse. Hvilken i koldt vil jeg så stå med den dag jeg skal på efterløn ?
Hvis jeg fra 30 år til 65 år. Skal betale ca 500kr om måneden. For at få en lidt højere sags i 3 år. Så kan jeg da selv sparre en bedre pension op ?

Håber på lidt hjælp her
MP84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2014, 16:56   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan læse alt om fleksydelse her http://bm.dk/da/Beskaeftigelsesomraa...eksydelse.aspx

Du kan beregne din fleksydelse her https://www.borger.dk/Sider/handling...d-43fccd157f12

Reglerne kan du finde her https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=31311

Hvis du framelder dig ordningen ja så vil du kunne fra fleksydelsesalderen kunne få ledighedsydelse på kontanthjælpsniveau som ikke forsørger....lidt over 10.600 kr...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2014, 17:34   #3
MP84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2013
Indlæg: 39
Styrke: 12
MP84 er ny på vejen
men er vi ik enig om at man kun vil få den højre fleksydelse sats i 2-3 år ?

hvad sker der, hvis man fx. kommer på førtidspension inden. er fleksydelsen så ikke underordnet ?
MP84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2014, 18:15   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jow det er vi enige om....og kommer man på førtidspension ja så kan man få pengene udbetalt....altså dem man har indbetalt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension