K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2015, 08:34   #1
glick
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 109
Styrke: 13
glick er ny på vejen
DAs Forslag Ang. de svage i samfundet

http://www.da.dk/bilag/18-03-2015%20...%20Danmark.pdf

Satser i nuværende ordninger vs. DA’s forslag ligger allenederest.

Jeg hader DA............
glick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2015, 09:42   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
DA er kun interessant for Løkke, og Løkke er som bekendt punkteret. Tror som ikke DF er ude på at sværte førtidspensionisterne - og han har også fredet kontanthjælpsmodtagerne.

Eneste problem er, at han mangler 185,5 milliarder hvis valgløfterne skal holdes, og dem kan jeg ikke få øje på......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2015, 23:25   #3
Timeagain
Slette Bruger
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2015
Indlæg: 47
Styrke: 10
Timeagain er ny på vejen
Jeg kan overhovedet ikke forestå! At man tror at Dansk Folkeparti kommer og redder førtidspensionisterne og kontanthjælpsmodtagerne....Tag nu og vågn lidt op!

Det bliver hårdere tider økonomisk for dem, som at der ikke kan arbejde pga sygdom eller andet. Bare vent at se! Enten bliver vi ramt økonomisk eller på vores rettigheder i det offentlige system!
Timeagain er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 09:36   #4
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Timeagain Se meddelelser
Jeg kan overhovedet ikke forestå! At man tror at Dansk Folkeparti kommer og redder førtidspensionisterne og kontanthjælpsmodtagerne....Tag nu og vågn lidt op!

Det bliver hårdere tider økonomisk for dem, som at der ikke kan arbejde pga sygdom eller andet. Bare vent at se! Enten bliver vi ramt økonomisk eller på vores rettigheder i det offentlige system!

Er helt enig... DF indgår altså i en blå blok der har lovet skattelettelser til det arbejdende folk, så det kan betale sig at arbejde... og de penge skal jo findes et sted...
Sidste gang var det de arbejdsløse Thulesen snuppede pengene fra... det har han så fortrudt siger han her før valget... ja... det sagde han... men de arbejdsløse var ikke med i de ultimative krav til Løkke for en regeringsdannelse alligevel...

Nogen kommer til at betale regningen... og det bliver nok i form af en større ATP indbetaling for førtidspensionisterne... og måske bliver kærestepengene genindført i en ny form for kontanthjælpsmodtagere ...

Med mindre de finder på noget andet endnu mere smart for at få den grænsebom på plads



...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 17:23   #5
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg stemmer IKKE DF'

men ret skal være ret , de stemte imod førtids - og fleksjob reformen og for kontanthjælp .

De siger både V og DF at de ikke vil røre ftp satsen .

Løkke besvarede spørgsmål på hans Facebook siden dagen inden valget og flere spurgte præcis om han ville sætte ftp ned ...og det ville HAN IKKE.

problemet er så at selvom DF og V ikke vil skal der jo et flertal til . Så ingen ved pt reelt hvad der vil ske . LA og konservative ser vist lidt anderledes på det område.

men jeg vil ikke gå og spekulerer og få dårlige nerver før jeg ved om der reelt er noget at bekymre sig for .

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 18:40   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Som jeg påpeger, mangler DF 185,5 milliarder..........og derfor kan man jo frygte, det kunne ramme de svage på overførselsindkomst.

Men jo, som udgangspunkt var DF i valgkampen MOD loft over kontanthjælpen.

Nu er jeg så ikke DF'er, men, de er i virkeligheden ekstremt røde.......de er ikke typisk blå i hvert fald.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 20:17   #7
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Jamen hvad er det så de blå skal have gennemført... de er jo ikke enige om noget som helst

Jeg ved ikke hvem der skal gi køb... men nogen skal jo i den blå blok ellers kommer det jo aldrig til at virke

Men lad os da håbe DF holder fast og tørrer de andre blå

Vi må se hvad der sker....




....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 20:41   #8
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Den forhenværende sad 3 uger i tårnet og forhandlede og lod de radikale bestemme alt for meget .

Der er kun gået 3 dg siden valget , så de har 18 dg at løbe på hvis de skal gøre det samme . Så mon ikke de bliver enige de næste 18 dg ,

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 20:52   #9
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Så venter vi 18 dage og ser hvem der kommer til at sluge kamelerne... de kommer ikke til at gå sultne fra bordet










....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-06-2015, 21:04   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det var lige nøjagtig dét Helle sagde under valgkampen (i flere af duellerne!), at de ALDRIG ville kunne indgå i regering sammen. Men JOOO, svarede de blå samstemmende, selvfølgelig kunne de da dét....

Men gu ka' de da ej!!

Men jo, det er meget spændende det hele. Jeg når lige at vågne op om morgenen, og så slår jeg over på TV2 NEWS samtidig med jeg pløjer alle netaviserne
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension