K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2007, 13:33   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ny udgave af fleksjobpjecen er undervejs

03|08|07
Ny udgave af fleksjobpjecen er undervejs
Det Centrale Handicapråd og Beskæftigelsesministeriet står bag en meget populær pjece om fleksjob. Den er faktisk så populær, at de sidste eksemplarer er blevet revet væk.

Derfor har centret søgt penge til en ny, revideret udgave, som forventes at være klar i løbet af efteråret. Indtil da henviser centret til de elektroniske udgaver, som man kan læse eller downloade her:

Indholdsfortegnelse

Pjecen i html-format

Pjecen i pdf-format

Pjecen i ascii-format

Fakta:

Pjecen om fleksjob er foreløbig kommet i 610.000 eksemplarer.
Den beskriver reglerne om fleksjob, økonomisk tilskud til selvstændige erhvervsdrivende med nedsat arbejdsevne samt fleksydelse og ledighedsydelse.
Pjecen er skrevet til konsulenter hos arbejdsmarkedets organisationer, personaleansvarlige i virksomheder og andre, som har brug for et lidt grundigere kendskab til reglerne.

Af: Mette Dissing Sandahl



http://www.clh.dk/index.php?id=981&tx_ttnews[tt_news]=1530&tx_ttnews[backPid]=742&cHash=061d5ddc63


Pjecen kan læses her:

http://www.clh.dk/index.php?id=1203


Citat:
610.000 eksemplarer
Hvis så mange har læst pjecen, hvorfor er der så stadig så mange ledige fleksjobbere?

Citat:
konsulenter hos arbejdsmarkedets organisationer, personaleansvarlige i virksomheder og andre, som har brug for et lidt grundigere kendskab til reglerne
Da så mange har problemer med at overholde lovgivningen, har de åbenbart IKKE LÆST den, men KUN rekvireret den.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2007, 16:53   #2
nille
Hvor skulle jeg ellers være
 
nilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2007
Lokation: jylland
Alder: 49
Indlæg: 158
Styrke: 17
nille er ny på vejen
Den kan findes i NYTTIGE LINKS her på siden og er meget god at læse for fleksjobbere da alle regler står i den.

http://www.k10.dk/index.php?pageid=nyttige_links

er der ændringer i den populære fleks bogeller er det bare gentagelser af den udgave jeg har altså fleks bog udgave 16- ved du det....for så er det da underligt denne nye udgave er så populær....jeg stiller mig i kø hos boghandleren

kan se det jo er den nye jeg har efter at have læst link....men der står altså det samme som udagve 15 den har jeg også.......så tja ....lidt sært-så til dem der ikke kan få udgave 16 køb nummer 15
nille er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
obs obs ny vejledningsskrivelse undervejs Odenseaneren Nyt om loven 2 03-11-2010 23:40
Taler Sagsb. med lægek. undervejs? Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 27-05-2010 14:50
post undervejs.. Huldra Alt det andet 5 14-07-2009 22:53
hvilken info / breve får man undervejs martin76 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 20-03-2009 17:08
Job med løntilskud til førtidspensionister, 3. udgave zuza Et godt link! 0 25-03-2008 22:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension