K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2012, 16:37   #11
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
jeg tror det bliver svært at være fleksjobber fremover..jeg har selv været det,men da arb jeg netop lige over de 12.5 timer og da mistede arbejdsgiveren ikke noget...
men man skal huske at det fremover vil gå ned til 2 timer og der tror jeg ikke på der er job...
nu var og er jeg gift med min sidste arbejdsgiver og han siger at for små firmaer er papirarb en stor byrde,da man ikke har folk til det..
og skal man lave det samme papirarb og holde de samme møder for f.eks 2 timer vil han ikke ansætte og sådan har mange det - desværre...
de ødelægger en super ordning med de nye regler og som jeg ka se det - bare ret mig..ja ¨så blir fleksjobbere også mere jagtet fremover...

jeg var glad for mit fleksjob..følte man ydede noget..er ked af det og skuffet over det er den gruppe der skal rammes.det er ikke fair

mvh stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2012, 16:51   #12
Tob
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-07 2011
Alder: 38
Indlæg: 149
Styrke: 13
Tob er ny på vejen
Derudover er man ofte også nødt til at tage mere hensyn til en flexjobber end en deltidsansat. Ikke at nogen får et deltidsjob på 2 timer om ugen alligevel.
Tob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2012, 17:10   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
nej jeg havde selvfølgelig også mine skånebehov da jeg var fleksjobber og hvis man så tænker på hvor svært de vil ha det skal være at få ftp fremover og at en fleksjobber skal kunne arb ned til 2 timer ugent...ja så ka man jo forvente at de ka ha ekstra store skånebehov...
det var allerede svært nu for mange at finde et job for mange - med de nuværende regler..ja hvad så fremover..
og hvis jeg var syg fik arbejdsgiveren fra 1 dag - det gør de heller ikke fremover,hvis jeg har forstået det rigtigt..og nogen fleksjobbere har flere sygdage..sådan er det bare...

nej det er sørgelig,at der skal sparkes til dem der allerede ligger ned...at de vil være det bekendt..

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2012, 18:21   #14
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser

det er sørgelig,at der skal sparkes til dem der allerede ligger ned...at de vil være det bekendt..
Vel talt, stribe!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2012, 20:17   #15
steine
Hvor skulle jeg ellers være
 
steines avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: Holbæk Kommune, Vestsjælland
Alder: 54
Indlæg: 138
Styrke: 15
steine er ny på vejen
Jeg må sige den gode hr Scharnberg i min signatur stadig har ret.... desværre
__________________
"Sikrest er når spares skal,
et spark til nedslidtes tryghed og fred"
Carl Scharnberg
steine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tilkendelse af fleksjob, regler. simsons Spørgsmål ang fleksjob 4 26-07-2013 16:04
Nye regler fleksjob Knopf Fremtiden for fleksjob og førtidspension 22 21-08-2012 19:42
Fleksjob regler Olsen22 Spørgsmål ang fleksjob 18 12-01-2012 01:27
Fleksjob og regler for ferieledighedsydelse? Flex Alt det andet 29 08-09-2011 20:44
Nye regler for fleksjob Mikail Spørgsmål ang fleksjob 6 14-12-2010 15:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension