K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-06-2011, 16:37   #1
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Hjælp ...

Hej

vedr. flex. bevilling

Jeg er på kontanthjælp


Hvis man kan klare at arbejde 16 timer om ugen og alle arbejdsprøvninger viser det også læge bækrefte..

kan man kommune i stedet for Flexjob bevilling sige hvis man kan arbejder de timer så det kan man finde job på deltid ?

Idag havde møde med SB. kommunen gav til mig Tilbyd at firma hvor er jeg i arbejdsprøvninger de vil ansætte mig de timer som jeg kan klare ,

kommunen sagde at jeg arbejder de timer i firma og jeg vil få løn på de timer og ikke anden. DVS LØN FOR 16 TIMER... ( deltidsjob )


jeg skal komme med mine kommentar.. kan se i papierne der står ikke nogen udtalelse fra min Psykiater der står ikke nogen udtalelse fra læge konsulent fra kommunen...

Har sagt til ham med det samme på mødet jeg er uenig og kan ikke acceptere det forslag jeg kunne selv finde deltids job men hvordan kan jeg leve af det ?

Har ikke fået endnu afslag på Flexjob..

Søger jeres råd ?


tak for svar
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2011, 16:43   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jamen du skal så fortælle dem det, at de mangler altså oplysninger fra din psykiater.... At den arbejdsevne ER nedsat og den er varig (er den??). Sig til dem, at de kan indhente oplysninger hos den og den psykiater, hvor du mener at denne siger det og det.. Skriv det SKRIFTLIGT til dem, ikke sige det til dem mundtligt.

Og forlang at få afslaget på skrift, hvis de vil give afslag på fleksjob.

Og nej de må ikke bar sige, at du bare kan klare et deltidsjob på 16 timer.... I hvert fald ikke når din arbejdsevne er klart og tydeligt nedsat.

Skriv også evt. i kommentarer, at du har været i flere arbejdsprøvninger, og det burde være nok til at afklare din arbejdsevne...

Vil du forresten være sød at blive i samme tråd i stedet for at oprette ny tråd hver gang. Det er lidt svært at huske hele din baggrundshistorie, når du opretter ny tråd næsten hver gang.
Det ville hjælpe os andre meget.

Sidst redigeret af curls; 01-06-2011 kl. 16:54.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2011, 16:58   #3
dobar
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-11 2009
Indlæg: 577
Styrke: 15
dobar er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Jamen du skal så fortælle dem det, at de mangler altså oplysninger fra din psykiater.... At den arbejdsevne ER nedsat og den er varig (er den??). Sig til dem, at de kan indhente oplysninger hos den og den psykiater, hvor du mener at denne siger det og det.. Skriv det SKRIFTLIGT til dem, ikke sige det til dem mundtligt.

Og forlang at få afslaget på skrift, hvis de vil give afslag på fleksjob.

Og nej de må ikke bar sige, at du bare kan klare et deltidsjob på 16 timer.... I hvert fald ikke når din arbejdsevne er klart og tydeligt nedsat.

Skriv også evt. i kommentarer, at du har været i flere arbejdsprøvninger, og det burde være nok til at afklare din arbejdsevne...

Vil du forresten være sød at blive i samme tråd i stedet for at oprette ny tråd hver gang. Det er lidt svært at huske hele din baggrundshistorie, når du opretter ny tråd næsten hver gang.
Det ville hjælpe os andre meget.

hej


min psykiater skrev det i lægeerklæring at jeg kan ikke klare mere og hvis de presse mig længere at det vil påvirke mig og vil gå ned psykisk og min tilstand er stationær andre muligheden udtømte.

men der står ikke noget af min læge psykiater udtalelse..

nemlig min arbejdsevne er 16 timer om ugen det har vist arbejdsprøvninger og min psykiater bekræfte det

så kommunen kommer med den spil... meget mærkeligt i overraskende

jeg er ikke faktisk effektiv de 16 timer.

jeg er til stede i firma 16 timer om ugen men vi har 20 min pause hver dag + jeg holder også sommetider extra 5-10 min pauser..

Sidst redigeret af Webmaster; 14-06-2011 kl. 01:54. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER funktionen..
dobar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension