K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-09-2008, 00:57   #81
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
hej pia du er også en natteravn ja det kan du tro jeg skal der skal sku til at ske noget,, bare det at havde ro på og jeg får mine penge hver måned gør at jeg sover roligere om natten er bare så bange for de stopper mine penge igen men er der ikke regler for det ?? når man nu går og har det så dårligt man skal vel også kunne leve...
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2008, 01:25   #82
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Der er forskellige tillæg, bla boligstøtte.
Det skal du få din kontaktperson til at hjælpe dig med. evt få en sygemeldning, såfremt du ikke har dette, dette stiller nemlig større krav til kommunen om bla udredning af din situation.
Ring evt til SR-bistand for gode råd.
Men du skal selvfølgelig huske at møde i kommunen mv, når du får besked om dette, samt overholde alle aftaler, elleres har de krammet på dig.
Og ja, man skal kunne leve, men desværre er systemet en hård modstander.
Husk bare at du ikke er alene, og kommunens behandling af dig, ikke er personlig, men skyldes kassetænkning.
Derfor, behold din kampgejst, og kæmå for din ret, vi herinde skal nok også hjælpe med gode råd.
Ting tager tid, men det er ikke iorden, at du skal vendte med bolig, indtil feb, hvor du fylder 25år.
Nu går jeg også i seng. jeg var natteravn, førhen, men har brug for meget søvn, pga sygdommen. Er normalt ikke så længe oppe.
knuds popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2008, 11:37   #83
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile Kære boy 84

Jeg beklager at jeg ikke havde det så godt igår; men pyt med det - Jeg har det meget bedre idag.

Boy 84, har du været inde på Heidiens indslag her på din tråd og fået printet den med aktindsigten ud?

Hvis du har, har du så underskrevet den og afleveret den?.... Og fik du en kvittering?
Jeg tror nemlig vi skal starte dèr, tror du ikke? .... For så kan du se, hvad din kommune har skrevet om dig, og hvad de agter at gøre for at hjælpe dig

Hvis du ikke har fået fat i en printer og har fået printet den ud, kan din kontaktperson så ikke hjælpe dig med det?
Det burde han, i det mindste, hjælpe dig med.

Når du så får fat i dine sagsakter, så kan det godt være, det ser lidt uoverskueligt ud, og at din kommune (læs sagsbehandler) har skrevet en masse "pladder"; men det skal du ikke lade dig slå ud af, vel ?


Der står også en masse "hø og hakkelse" i mine sagsakter, som jeg er i gang med at klage over;men da jeg jo ikke lige har "vundet i Lotto", så jeg kan tage over på Fyn og hjælpe dig, så må vi væbne os med tålmodighed og tage det fra en ende af.

Lige et lille tillægsspørgsmål. Du nævner på et tidspunkt at du "bor rundt omkring" ... Er det hos venner eller...?

Jeg spørger, fordi jeg så gerne vil danne mig et indtryk af din hverdag og din situation.

Jeg ville, egentlig så gerne have at du fortalte, hvordan din hverdag ser ud; men det er måske for svært lige nu? ... Eller for privat?

Du bestemmer altid selv OM du vil svare når jeg spørger om noget. Der er ingen krav. Det er jo også det fine ved denne side, ikke sandt ?

Mange Hyanna

Sidst redigeret af Hyanna; 30-09-2008 kl. 13:12.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2008, 23:40   #84
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile Kære boy 84

Kloken er over 23.00. og Viper skal på arbejde. Vi har været inde og kigge efter dig.

Viper har endelig fået fat i sin nevø og det var sq ret interessant.

Håber du svarer en gang i nat, for nu går Viper og jeg i seng.

Viper og Hyanna
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2008, 23:44   #85
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
er her nu jamen hvad har i fundet ud af?? noget man måske kunne bruge skal til lægen imorgen og snakke med ham
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2008, 23:45   #86
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Til Boy 84

Hej Boy 84

Som Hyanna skriver, så har jeg været i kontakt med min nevø langt om længe.

Han havde et par gode ideer, og dem skal jeg nok fortælle dig om når vi er på samtidig, f.eks. i morgen ved 20-21 tiden hvis du kan være på der.

Det vil kræve lidt frækhed af dig, men dømt ud fra din humor så tror jeg faktisk at det er lige op ad din boldgade.

Viper
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2008, 23:52   #87
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
okay glæder mig til at høre hvad det er ,,jo lad os sige skal nok være på der jamen så pænt godnat
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2008, 23:56   #88
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Smile Kære boy 84

Oups! Så lige dit svar til Hyanna da jeg havde skrevet mit lille indlæg.
Undskyld jeg var lidt for hurtig der.

Hvad angår din læge i morgen, så skal du forklare lægen at der ikke bliver ro på for dig før at du er sikret at du har dine penge og at du får et sted at bo, for før kan du ikke begynde at slappe af og få gang i din behandling.

Derudover skal du snakke med lægen om at sende en uopfordret erklæring til kommunen om hvordan du har det og at din læge i den erklæring skal forklare de konsekvenser det vil få for dit liv og helbred hvis du ikke får hjælp med penge og et sted at bo her og nu.

Gå lige op til Hyannas lille indlæg og læs. Dine sagsakter er første skridt på vejen for at løse dine problemer. Derfor skriver Hyanna sådan.

Mange Hyanna og Viper

Sidst redigeret af Viper; 30-09-2008 kl. 23:59.
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 00:03   #89
boy 84
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-09 2008
Indlæg: 37
Styrke: 16
boy 84 er ny på vejen
helt i orden ja det vil jeg sige til ham skriver det lige ned så jeg er sikker på at få det hele med imorgen
boy 84 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2008, 00:10   #90
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Kære boy 84

Har du søgt om aktindsigt sådan som vi skrev til dig tidligere?

Hvis ikke du har det (eventuelt fordi du ikke har adgang til printer eller lignende) Så skal vi lige snakke om det i morgen ved 20-21 tiden. der vil jeg komme med et forslag til hvordan vi lige kommer videre med den mens vi snakker sammen i morgen så du kan tage første skridt (dvs. andet skridt hvis du kan få din læge med på at skrive en uopfordret erklæring).

Det kan måske være en god ide at udskrive dette og vise det til din læge for at vise ham hvor alvolig din situation er. hvis du kan og vil det er det helt i orden med os.

Viper

Sidst redigeret af Viper; 01-10-2008 kl. 00:12. Årsag: manglende besked
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension