K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2011, 14:48   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Jeg er forfulgt af den danske regering!!!

Jeg er 110 % overbevist om, at den danske regering har udset mig som sin prygelknabe. Hvorfor ved jeg ikke.

Men jeg kan bevise at det er sådan det står til:

Jeg kom i børnehave i slutningen af 80'erne. Jeg trivedes ikke godt der. Det var under den Radikal-Konservative regering. Den ville ikke forbedre forholdene for mig.

Jeg kom i folkeskole og senere på specialskole i 1990'erne. Lærerne sagde at det var mine forældres skyld, at jeg havde det dårligt. Selvom jeg faktisk altid kom grædende hjem FRA skole!

Det var under den Radikal-Socialdemokratiske regering.

Jeg kom på førtidspension under Venstre-Konservativ regeringen.
Det var en lettelse for mig ikke mere at blive hunset rundt med. Og hvad skete der så? At regeringen ville tage førtidspensionen fra mig.

Konklusion: Regeringen forfølger mig!

Hvorfor HADER politikerne mig personligt?

Jeg husker, at jeg er blevet hadet siden jeg var helt lille. Alle har hadet mig, undtagen mine forældre.

Min mor har enddog fortalt mig, at da jeg var lille og vi gik en tur med mig i barnevognen, kom der nogle lidt ældre børn og sagde om mig "ham vil vi ihvertfald IKKE lege med!"

Hvad tror i der sker, når et menneske bliver udsat for had fra dets omgivelser fra lav til aller højeste sted? Ja, gæt i bare. Jeg har resultatet.

Det er ikke bare regeringen der hader mig. Jeg er faktisk overbevist om, at jeg er Gud's boksebold!
Gud kan nemlig rigtig godt lide at slå på mig. Han elsker at hade mig. Og har gjort det hele mit liv.
Gud skabte mig, for at han har noget at slå på.

Derfor blev jeg født. Jeg gider ikke mere!


JEG VIL FANDEME HAVE MIN HÆVN!

Sidst redigeret af logikeren; 17-09-2011 kl. 14:57.
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2011, 16:38   #2
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Jeg er 110 % overbevist om, at den danske regering har udset mig som sin prygelknabe. Hvorfor ved jeg ikke.
har de sagt det nej vel så lad være med tænke sådan
Citat:
Konklusion: Regeringen forfølger mig!
regering forfølger ikke nogen detk an føles sådan nogen gange.

Citat:
Hvorfor HADER politikerne mig personligt?
nej de gør ikke og jeg vil væde på de her heller ikke sagt de hader dig.

Citat:
Derfor blev jeg født. Jeg gider ikke mere!
der er vel delte meninger om hvorfor vi bluver født.men nu er du her få nu det bedste ud af det.lad være med at tænke over alt d rygter du høre alt de slader du hører.og generalt lad være emd at tænke sådan intil der kommer noget kontrek.bedst ville nok være lad vær med at kigge på tv2 osv de sider.for sige en fp mister 10 kr gåt du totalt panik.du skla lære at slappe af.og tage det rolig slå kold vand i blodet eller bliver du vandvitgi.

Citat:
JEG VIL FANDEME HAVE MIN HÆVN!
Hævn kommer der intet godt ud af tro mig snakker af afaring
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2011, 17:11   #3
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Undskyld, men valget har altså sat mig under voldsomt pres...
Jeg har politikallergi
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2011, 17:17   #4
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser

Jeg kom på førtidspension under Venstre-Konservativ regeringen.
Det var en lettelse for mig ikke mere at blive hunset rundt med. Og hvad skete der så? At regeringen ville tage førtidspensionen fra mig.
Regeringen - undskyld den tidligere regering - har da på intet tidspunkt truet med at tage førtidspensionen fra folk, der allerede var visiteret til en sådan!
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2011, 18:52   #5
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
Jeg er 110 % overbevist om, at den danske regering har udset mig som sin prygelknabe. Hvorfor ved jeg ikke.

Men jeg kan bevise at det er sådan det står til:

Jeg kom i børnehave i slutningen af 80'erne. Jeg trivedes ikke godt der. Det var under den Radikal-Konservative regering. Den ville ikke forbedre forholdene for mig.

Jeg kom i folkeskole og senere på specialskole i 1990'erne. Lærerne sagde at det var mine forældres skyld, at jeg havde det dårligt. Selvom jeg faktisk altid kom grædende hjem FRA skole!

Det var under den Radikal-Socialdemokratiske regering.

Jeg kom på førtidspension under Venstre-Konservativ regeringen.
Det var en lettelse for mig ikke mere at blive hunset rundt med. Og hvad skete der så? At regeringen ville tage førtidspensionen fra mig.

Konklusion: Regeringen forfølger mig!

Hvorfor HADER politikerne mig personligt?

Jeg husker, at jeg er blevet hadet siden jeg var helt lille. Alle har hadet mig, undtagen mine forældre.

Min mor har enddog fortalt mig, at da jeg var lille og vi gik en tur med mig i barnevognen, kom der nogle lidt ældre børn og sagde om mig "ham vil vi ihvertfald IKKE lege med!"

Hvad tror i der sker, når et menneske bliver udsat for had fra dets omgivelser fra lav til aller højeste sted? Ja, gæt i bare. Jeg har resultatet.

Det er ikke bare regeringen der hader mig. Jeg er faktisk overbevist om, at jeg er Gud's boksebold!
Gud kan nemlig rigtig godt lide at slå på mig. Han elsker at hade mig. Og har gjort det hele mit liv.
Gud skabte mig, for at han har noget at slå på.

Derfor blev jeg født. Jeg gider ikke mere!


JEG VIL FANDEME HAVE MIN HÆVN!

Logikeren, jeg vil råde dig til at sende dit indlæg til dine forældre, psykolog og evt. psykiater. Derefter må I tale sammen og få endevendt din situation, så du kan få et bedre liv i dette land.

Husk vi har et fortrinligt social sikkerhedsnet som ikke findes andetsteds i denne verden.

Held og lykke til dig.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2011, 11:11   #6
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
bare en tanke men...

hvis du sælger dit tv og opsiger dig TV abonnemen.. opsiger licens. så tror jeg du vil få det langt bedre.. med din forfølgelse.. og ekstre penge til hygge og sjov. som jeg tror du trænger til.

for det har intet men personligt forfølgelse. men drejer sig kun om tal tal tal i den økonomiske pulje..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2011, 11:55   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Også min tanke - tror ikke nyheder, aviser og TV er sundt for dig. Jeg har selv haft sådan nogle perioder hvor jeg simpelthen måtte cutte ALLE forbindelser for at kunne overleve, da der gik ALT for meget tankespin i den, og jeg blev i frygteligt dårligt humør og blev paranoid på højniveau.

Træk stikket ud Logikeren - du kan alligevel hverken gøre fra eller til.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2011, 12:41   #8
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af maja-bell Se meddelelser
bare en tanke men...

hvis du sælger dit tv og opsiger dig TV abonnemen.. opsiger licens. så tror jeg du vil få det langt bedre.. med din forfølgelse.. og ekstre penge til hygge og sjov. som jeg tror du trænger til.

for det har intet men personligt forfølgelse. men drejer sig kun om tal tal tal i den økonomiske pulje..
maja-bell, takke være en vis Brian Arthur Mikkelsen, at vi skal betale medie licens. Så den kan man ikke opsige hvis man har en mobil, eller computer.

Ellers er det det bedste råd til Logikeren.

Problemet er bare, at man kan se tv på computeren og det er også det som jeg selv gøre. Har ikke haft fjernsyn i årevis af same grunde som du nævner.

Sidst redigeret af Karo; 18-09-2011 kl. 12:46.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2011, 12:52   #9
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
slet dette
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2011, 13:08   #10
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Slettes?, hvad skal der slettes?

logikeren, hvad er det, som du er mist bange for ? ( ud over, at din FP skal fratages , p.t. kun i din hoved )
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rød regering har... Risa Politik og Samfund 5 21-09-2012 00:08
FP og den nye regering andersmadsen Politik og Samfund 20 04-10-2011 17:01
Ny regering? Michael6400 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 16-09-2011 01:56
8 danske krigsveteraner bor i de danske skove! Ninja Politik og Samfund 15 26-06-2010 16:27
Ny regering? zuza Politik og Samfund 26 13-06-2008 13:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension