K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2011, 18:05   #261
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Kære Enteneller! Håber for dig og dine kære at pensionen går glat igennem . ;-) kan selv kalde mig for pensionist her den 01 maj . :-) det skaber en utrolig ro i sindet at vide man ikke længere er som et jaget dyr . ;-) Pøj pøj med pensionen ;-)

Sidst redigeret af Pedro; 21-04-2011 kl. 18:22.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2011, 21:26   #262
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej med jer,

Tillykke til dig Pedro, det var da dejligt, jeg håber også at det lykkedes for mig.

Lunasdatter, der er nok ikke være nogen sagsbehandler, der ringer til mig, da jeg ikke rigtigt har haft nogen "personlig" her på det sidste. Det bliver nok et brev fra kommunen en lørdag eller op til en helligdag. Håber det bliver et positivt svar
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2011, 21:45   #263
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Jeg håber sørme også at det bliver et positivt svar - hvad skulle de ellers stille op med dig
Ved godt at du er billig for dem.. men det kan de jo ikke blive ved med at leve højt på.. så jeg tror simpelthen at du får den... ♥

Ja, jeg har set at der er et par stk herinde som ikke har en fast sagsbehandler ... jeg har så været heldig kun at ha den samme siden omkring 2009 ... men fra 2005 og så til 2009 da havde jeg nok alle de sagsbehandlere som fandtes i kommunen .... nå det var dengang

Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 18:52   #264
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvordan går det med sagen? Jeg er lidt off for tiden, så jeg er ikke så meget på og ved ikke om du evt har lavet nye tråde med godt nyt eller.....??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2011, 19:02   #265
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
OK, har lige set og læst den seneste udvikling i din sag.

Damn!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2011, 08:32   #266
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hejsa,

Jeg tager lige min gamle tråd op, selvom jeg også har lavet en omkring mit afslag på ftp. §18.

Jeg har gjort det, at jeg har sendt en udførlig klage til pensionsnævnet. Forinden havde jeg fat i min fagforening, De Kristlige, de læste klagen og var enige, men mener nok, at det bliver svært for mig at komme uden om en afprøvning på det erhvervs center, som PN foreslår i deres afslag.

Jeg kører dog min sag på, at den helbredsmæssige afklaring skriger til himlen om, at jeg ikke skal afprøves yderligere og, at min funktionsevne er ringe. Endvidere slutter lægekonsulenten af med at skrive, at han mener, at sagen skal afgøres på det socialfaglige grundlag og det har sagsbehandlerne om nogen gjort i arbejdsevne journalen og ikke mindst i indstillingen til ftp.

Efterflg. har jeg fået brev fra PN. om at sagen skal behandles af dem igen, men inden da skal sagen over jobcenter for yderligere oplysninger til sagen. De slutter af med ,at skrive, at når sagen har været på pensionsnævnsmøde vil jeg høre fra dem igen.

Nogle der ved om du har nogen frist såvel som jeg havde en frist på 4 uger ?

Urrrhhh, håber på det bedste, men frygter de holder på deres, håber dog på svar inden deres sommerferie. Måske skulle man skrive til dem om hvornår svar kan forventes ?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2011, 22:29   #267
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Når du har klaget, så har de fire uger til at behandle klagen, inden du enten skal have en positiv afgørelse eller den skal sendes til BAN.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-06-2011, 22:31   #268
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Ja sommerferie eller ej
de har 4 uger til at give et svar
ligesom du har 4 uger til at klage
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-06-2011, 07:58   #269
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Det står jo også mere eller mindre i deres klage vejledning som de sendte med afslaget, det kan være at det er derfor at jeg ikke har modtaget svar på den email jeg har sendt til dem efter flg.

Dog skal de ind over jobcenteret igen for at se om der er kommet nye oplysninger, så må jeg se om det ændre noget, så et svar må jeg jo få.

Puha, man må jo vente i spænding, jeg har i al fald ret i rigtigt meget af det jeg skriver, men ser man tilbage på min sag burde jeg allerede et par uger inde i den første arbejdsprøvning have kommet i afprøvning på et erhvervscenter. Jobcenterene har simpelthen for meget at se til for at kunne håndtere sager om afklaring mod fleks eller ftp.

Øv, bøv og det er os som bliver tabere.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-06-2011, 22:02   #270
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
Er det virkeligt alt det man skal igennem!!
Du har jo ikke fået nogen pension endnu, eller har jeg misforstået?
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension