K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-01-2013, 18:44   #31
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja de SKAL reagere inden for de 4 uger når man klager...

Du kontakte dem med det samme og siger at de ikke overholder de frister der findes på dette område...

Hjælper det ikke....så klag op ad...lige ind til det hjælper...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-02-2013, 09:31   #32
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Tak webmaster

På mandag er det præcis 4 uger siden, så de har jo lige et par dage endnu.... men kan da virkelig godt tænke at det når de ikke lige.....
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2013, 18:53   #33
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
*suk*

Det er mandag.... og har intet hørt!

Hold da nu op hvor bliver man TRÆT i hovedet! Jeg forstår ikke hvorfor de ikke gider overholde frister!! Hvis man som borger ikke gør det, så falder himlen ned i hovedet på en med 320 i timen!! Det er som om det ikke er vigtigt, som om at det kan være lige meget, for det er jo "bare en borger", der går og venter nervepirrende på afgørelse om ens fremtid! hmpffr!!

Skal lige finde kræfter til at tage kontakt til dem, men er det egentlig min SB jeg kontakter?? eller en anden?

Nu venter jeg nok til næste uge, der har jeg forhåbentlig overskud til det!
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 18:09   #34
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Nå, har idag modtaget brev om at de ikke kan overholde fristen og at der kommer svar i uge 8..... vente vente vente

Men kan godt selv regne ud at det bliver afslag
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 18:35   #35
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er ventetiden jo ikke nødvendigvis et tegn om at man får et afslag...

Men det er nok bedre at tænke sådan og så blive glædeligt overrasket hvis sagen går igennem...

Men rart at se de overholder loven og skriver det til dig...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2013, 19:35   #36
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Ja det var altså også en lettelse for mig! Det andet magtede jeg ikke lige

Det er selvfølgelig ikke lig med at det bliver et afslag, men det er nok en form for beskyttelse at man siger sådan

Grunden til at jeg tror det bliver afslag er jo netop den med at man åbenbart regnes for selvforsøgende med det antal timer jeg kan klare....

Men nu må vi se.
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 11:04   #37
brituiz
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2012
Lokation: Hørsholm
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 6
Styrke: 13
brituiz er ny på vejen
Jeg ville helt klart vælge en jurist i socialret. Har selv gjordt det, og det hun har tjent sin egne løn ind.
Jeg betaler gerne de penge, og vælger gerne andre ting fra, for at have hende.
Fra at kommune ikke ville give mig de hjælpemidler jeg havde brug for, til ikke at ville forlænge mine sygedagpenge, og ikke give mig fleksjob. Som nu alt sammen er lykkedes.
Men en ting jeg kan anbefale, selvom det er hårdt nok, som det er, er at smide flinkeskolen, så tag bladet fra munden selv. Jeg endte ud i at smide min daværende sagsbehandler, lægekonsulenten, teamchefen og arbejdsmarkedschefen, i Det Sorte Register. De truede med bål og brænd, men du har lov til at ytre dig frit. Og det er jo ikke de pågældende personer personligt, det er det arbejde de udfører.
De lavde om så det passede med de kunne give afslag. Som jeg skrev til dem så måtte de jo holde sig til sandheden.
Det er Hørsholm Kommune jeg bor i. De vil hellere bøje reglerne, og så må folk klage efterfølgende, det stod teamchefen, og sagde på et åbent møde.
Så brug os herinde, skriv gerne til de forskellige aviser, og kommunalpolitikkere. Tal med Ole fra Det Sorte Register.
Hav altid til baghovedet, at du ikke kun kæmper din kamp;o)

Det tog mig 7 år.

Sidst redigeret af brituiz; 07-02-2013 kl. 11:14.
brituiz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 12:05   #38
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Hold d op Brituiz! Det har da været en drøj omgang så! Og så sejt gået at du fik kæmpet dig igennem!

Jeg synes også jeg er ved at lægge flinkeskolen fra mig, men finder det ikke let!!

Jeg bekymrer mig for meget om hvad "de andre så vil sige og tænke". Men jeg siger mere fra og jeg snakker mere bestemt. Jeg har også besluttet at jeg under ingen omstændigheder vil gå med til en 26 måneder lang praktik ét sted igen! Det må hedde max. 3 mdr. og så må de jo se om de kan finde nok steder til mig hvis der skal gå 7 år med det her!! Det er svært nok at finde et sted!
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 12:54   #39
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
så kom afslag nr 2 !!!!

De fastholder at de ikke mener min lidelse er varig og at mindfulness og mere psykolog vil gøre en forskel. (hvem der så mon lige skal betale det, for det kan JEG ikke mere).

og de mener ikke jeg er afprøvet i nok forskellige erhverv.

Er MODLØS! aner snart ikke hvad jeg kæmper for!

Jeg tror bare jeg lige må glide med strømmen lidt og samle kræfter til en ny runde!
__________________
Hilsen h

------------------------------------------------------

er lige startet på hvad der bliver en lang sej kamp til forhåbentlig et fleksjob!
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 13:51   #40
brituiz
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-02 2012
Lokation: Hørsholm
Indlæg: 15
Blog Indlæg: 6
Styrke: 13
brituiz er ny på vejen
Du skal bruge den vrede og magteløshed du har lige nu, til at komme af med det på papir.
Det er så flot at de mener at mindfulness og psykolog altid hjælper. Er det Liasion?
brituiz er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
privat socialrådgiver eller advokat ? hjælp Wodpoulsen Den nyttige viden vi alle har 30 10-01-2018 16:56
Forhindrer borger i at bruge privat rådgiver phhmw Politik og Samfund 23 09-02-2013 06:53
Privat socialrådgiver eller advokat? Giser Spørgsmål ang fleksjob 2 29-01-2013 18:37
Advokat eller ej? Huldra Alt det andet 5 17-11-2009 00:08
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension