K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-12-2018, 23:48   #1
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Folkepension.

I januar overgår jeg fra Fleksjob ledighedsydelse til Folkepension.

Jeg har nu fået meddelse fra Udbetaling Danmark om at jeg ikke kan få Helbredstillæg og varmetillæg, ældrecheck at persontillæg er 0.
Jeg kan heller ikke få nedsat licens.

Vedr. varmetillæg står der minus 10 % på grund af kollektiv fjernvarme.
Hvad mener de med det ? , jeg betaler jo varmeregning efter hvad mine radiator måler viser.

Eneste indtægt er Atp og Livslang arbejdsgiver betalt pensionsydelse som ialt udgør 30.800 kr årligt før skat.

Nu har jeg så ændret Atp udbetaling, så den først bliver udb. om 5 år.
Har ændret forskudsopgørelsen.

Dvs. min indtægt bliver så 17.900 kr årligt, så burde jeg ku modtage Helbredstillæg og kunne få Persontillæg samt nedsat tv licens.

Men Varme tillæg ?

Jeg kan klage over afgørelserne 1 mdr. fra d.d.

Skal jo så nu ha ændret indtægt beløb hos Udb. Danmark så jeg kan få de nævnte ydelser, men skriver man tager det 6 uger, og ringer man har man ingen dokumentation, 4 uger hvis man skal klage over afgørelsen, hvad gør man så ?
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension