K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2014, 21:50   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vi kan vist alle mere eller mindre blive enige om at de er nogle fjolser...fjolser som laver lovgivning uden nogen form for videnskabelig evidens...

Ang de private....jamen det er jo det jeg siger....de vil ikke komme til at gå efter de private....ej heller om du har tanke der er for store osv...nikotin der er for høj i mg....

Så de vil aldrig begynde at gå efter private mennesker....

Men det er også nok at de går efter sælgerne...butikkerne....webbutikkerne...

For folk skal jo kunne købe tingene et sted....og hvis de ikke kan det ja så har man jo hindret dem i at kunne starte på damp..

Må der kun sælges 20 mg nikotin pr ml....tja så vil man effektivt sørge for at der er rigtig mange som ikke kan bruge damp til at stoppe med at ryge...

Hvorfor må de så kun være på 2 ml tankene....tja det er modstanderne der har sørget for det....altså dem der er for damp....

Til at starte med ville kommisionen kun have dem på 0.5 ml....og de ville have nikotin doser på højst 4 - 5 mg....

Det samme med de flasker til at genopfylde...de var oprindeligt også meget mindre...

Men kommisionen har givet sig da de ellers stod til at tabe hele tobaksdirektivet....

De ville aldrig været kommet igennem med disse regler og love hvis e-cigaretter og damp var blevet skilt væk fra tobaksdirektivet...

Det blev jo forsøgt....men kommisionen vidste godt at de ikke ville få disse regler imod dampen stemt igennem hvis det skulle være en selvstændig afstemning...

Smart tænkt af dem....for hvis man skulle stemme imod reglerne om dampen....ja så skulle man samtidig stemme imod de stramninger over for alm cigaretter...

Det er der jo ingen der vil...for alle ville kunne holde det op imod dem hvis de havde stemt nej til de stramninger over for alm cigaretter...

Det har flere været ude at sige....kun hvis det kunne skilles af...ja så ville de redde dampen for disse tåbelige regler...

Det er helt rigtigt....man vil ikke kunne lave det 100 % sikkert....ikke hvis man skal kunne genopfylde sin ecig....

Det vil måske kunne laves hvis det var en helt lukket ecig ala en engangs ecig....

Det er også derfor så mange siger at det er et farvel til ecigs som vi kender dem...ihvertfald hvis de vil kræve at de skal være fuldstændige lukkede systemer som ikke kan lække...

Ja man kan da være sikker på at dem der har lovgivet om det her...ja de hverken kender damp systemet eller virkningerne af det og det at folk holder op med at ryge...

Der kan heller ikke findes nogle evidensbaseret undersøgelser som ligger til grund for dette direktiv...

Som flere og flere forskere er begyndt at sige ja så burde de i stedet for gøre alt for at fremme ecigs...

Ja der skal være love og regler inden for dette område....men de skal sg tænkes igennem og ikke kun laves sådan at de stadig kan sælge smøger...folk kan få kræft og dø tidligere...og så nicorette og co kan tjene deres mange mange penge...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2014, 22:09   #12
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu er det et officielt oversat dokument så man må gå ud fra at de har fået det hele med...
Ja, "gå ud fra" er vist nøgleordet her, der er også mange "kan" og Bør" i det dokument, en del er åbenbart op til de enklte lande...
Citat:
Når man formulere tingene som de er gjort...ja så kan restriktive lande jo bruge dette til at slå meget hårdere ned på ja det hele...
Præcist, men det skal stadig være inden for deketet, errr direktivet...

Citat:
Men man kan da håbe at du har ret at det udelukkende er nikotinen de går efter....men jeg har mine tvivl...
Det ville være mere end umuligt, hvis de går efter hardwaren, skal røgkanoner til teater, koncerter og tyverialarmer jo også forbydes, man kunne jo dampe "røgen", endda med nikotin...

EL-kogere kan vel også påfyldes PG/VG og dampes, med lidt god vilje...

Hvor går grænsen, hvem sætter den?

Kommer det an på hvad man bruger den til? hvem der bruger den?

En hammer kan jo også være både et værktøj og et våben...

En ecig kan jo også være en transportabel, batteridrevet røgkanon...

Citat:
For de ved sikkert godt at der vil opstå et sort marked for nikotin....og hvis man stadig kan købe ecigs på lige fod som nu...ja så vil det være alt for nemt for folk at kunne dampe videre...
Det er alligevel noget andet, jeg tror at det store flertal af rygere, ikke vil have nogen som helst kontakt til det sorte marked, af flere grunde, bl.a. klientelet, prisen, usikkerheden om hvad der er i væsken, forsyningssikkerheden, og sikkert flere grunde...

Så får man lukket for den lovlige nikotin som vi kender det i dag, (at man så tillader 20mg/ml-10ml, til en sikkert ret høj pris, er kun en narresut), har man mere eller mindre opnået det man ville, fra KB, SS, nikorettes side...

Citat:
Det giver heller ikke så meget mening at de netop har gjort så meget ud af at skrive om de ecigs, tanke osv....når og hvis det udelukkende var nikotinen de var ude efter...
Jeg tror der tænkes i ciga-like og højest eGo baner her, jeg tvivler på at mods, RBA osv. overhovedet har været i tankerne, da det blev skrevet...

Citat:
Men uanset....så kan man altid håbe på at det bare er mig der er sortseer lige nu...og at de ikke går så hårdhændet til den...
I praksis gør det nok ikke den store forskel, joh, grejet bliver dyrere, men hvis nikotinen alligevel bliver så dyr som jeg frygter, kan det vist være ligemeget om der er noget at dampe den på...

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Selve grejet er jeg nu ikke synderligt bekymret for, men jeg glæder mig til at se hvad de andre EU lande beslutter sig for - vores fremtidige indkøb, er vel lidt afhængig af, hvad de andre lande får indført - om det er lægemiddel eller nydelsesmiddel...eller hvad?
Ja og nej, det afhænger jo også af om DK vil forbyde fjernsalg, gør DK det, kan det jo være ligemeget hvad de andre gør, du kan ikke (lovligt) købe det over nettet...

Ja, du kan forsøge at smugle det, men være sikker på at kontrollen øges, og bøderne, evt. fængsel (ved gentagelse), når vi snakker nikotin, vil virke afskrækkende på de fleste...

Citat:
Bare kig på hash, det kan jo også købes over alt, og jointpapiret kan købes legalt i de fleste københavnske kiosker, og flere forretninger sælger bong'er og chillum inde på strøget (og Christinia) - bongerne er uden interesse, det er kun hash'en politiet går efter.
Tror det bliver det samme med dampgrej - det er kun nikotinen der er interessant.
Enig, jeg tror også "kun" det er nikotinen der vil være i fare, resten sker der ikke noget med...

Citat:
Meeeeen, jeg tror nu hverken på anholdelse eller razzia, hvad angår nikotin og ''ulovlige'' tanke og væsker - tror det bliver alt for bøvlet at tjekke. Jeg kender flere forhandlere der har hamstret tøndevis af nikotinbaser, så alene i København bliver det sorte marked enormt!
Og jeg har også hamstret så meget, at jeg er ved at nå livstid på damp + til efterlivet!
Og om jeg giver 30 ml til Hr Nielsen, eller om Hr Nielsen selv har haft de 30 ml, er der jo ikke én der kan tjekke. Ej heller om det er 0 mg eller 36 mg, med mindre de tager flasken med de 30 ml til laboratoriet og får det tjekket - og SÅ får de travlt!!!
Det er ikke, har aldrig været, og bliver, så vidt jeg kan forstå, ikke ulovligt at besidde nikotin, det er salg af nikotin der hele handler om...

Citat:
Tror de nye regler og love KUN er sat sammen til at folk skal opgive på forhånd. Folk skal tænke når de læser det, at DET ORKER de bare ikke!!
Det må være en form for præventiv lovgivning, for ude i det virkelige liv, er der ikke mange der skænker det en tanke - de hamstre, lære at lave egne coils, og knytter forbindelser til andre ligesindede osv.....
Ja, det må være meningen, så nicorette kan sælge deres uvirksomme skrammel, til overpris...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu er det jo ikke anholdelse af private dampere vi snakker om...det er ikke dem de vil være efter da det vil være alt for omstændeligt...
Der er, så vidt jeg kan se, heller ikke nogen hjemmel til det...

Nikotin bliver jo ikke ulovlig at besidde, tværtimod, det bliver jo lovligt at købe i DK...

Citat:
Det er dem der skal sælge det..de vil være efter...
Ja, og dem der køber, især over nettet, især fra Kina, hvor man jo kan købe 99.98 % ren nikotin...

Citat:
Jeg er helt enig i at de ikke rigtig kan få ram på os der damper nu....for de fleste af os har sikret os...så hvis jeg kun skal tænke på mig selv...ja så kan de lave alle de regler de vil...det kommer ikke til at ramme mig...
Enig, og dem der ikke har, og læser med her, se at komme i gang, fyld fryseren før det er for sent...

Citat:
Dem jeg tænker på er alle dem der kunne været startet med at dampe og dermed stoppe med at ryge....det er dem der bliver ramt....ihvertfald dem der ryger meget...og måske dem der egentlig har mest brug for det...
Ja, det er et tab, på mange måder, især for dem der kunne have været reddet men så sanelig også for samfundet som helhed...

Citat:
Jeg kan stadig ikke se hvorfor de har gjort så meget ud af at få selve grejet ind i loven når og hvis det ikke er det de vil gå efter...det giver ikke mening...
Jeg tror det er prefyldt grej, "ampuller" som de så flot kalder det, der især tænkes på, tænk på at det dierektiv jo har været længe undervejs...

For dem der laver det er en e-cig stadig en hvid pind med en rød LED i enden, går det rigtigt højt, en voldsom eGo på 1300mAh...

eGo-T f.eks. kan der jo købes prefyldte tanke/mundstykker til, rigtig mange dampere er startet med netop eGo-T...

Eks. http://www.choiceecig.com/50-pre-fil...-t-cartridges/

EBNferro sælger også prefyldte cartomizere, med nikotin...
Citat:
De kunne jo udmærket have nøjes med at gå efter væskerne hvis det var det de kun ville..
Det tror jeg også at de gør, og så prefyldt hardware m. nikotin...

Citat:
Men det bliver spændende at se hvad de faktisk gør og ikke gør...
Ja, selv om jeg har sikret mig, kan jeg ikke rigtigt finde nogen glæde over det, når jeg så tænker på de mange der ikke får chancen/muligheden.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er i hvert fald tydeligt, at dem der har lavet loven, ikke aner hvordan hele damp-konceptet er skruet sammen (hvilket jo så også kan være farligt), da de bare lovgiver til højre og venstre, og som vinden blæser.
Det bærer præg af at være lavet for flere år siden, dengang ciga-like var normalen, og eGo-T var det vilde...

De er ude efter det store flertal som kun damper for ikke at ryge, ikke os der nørder med mods, RBA, blander selv, osv...

Det er der pengene er, dem nicorette nu mangler...

Citat:
Og alle må gerne have nikotinbaser hamstret til eget forbrug - hvem kan så kontrollere det?
Ingen, det er jo lovligt, der kommer heller ikke nogen og kontrollere om du har hamstret mælk

Citat:
Kommer der mon så særlig enheder og taskforce teams, der skal gennemgå folks frysere, såfremt de bliver anmeldt for at videregive 10 ml til en ven - eller hvad nu hvis venen har stjålet væsken fra én?? Dømmes han så for både tyveri og ulovlig nikotin-besiddelse? Og Gud ved hvad straffen er for ulovlig nikotinbesiddelse - synes ikke de har lavet henvisninger til straffeloven......og mon straffen er forskellig og beregnes efter mængden af gram tilsat nikotin?
Hvis din ven stjæler, sker der vel kun noget hvis du anmelder tyveriet...

Nikotinbesiddelse er jo ikke ulovlig, tværtimod, det bliver jo lovligt at købe det...

Det bliver salget, ikke hvis du sælger 10ml til naboen, men hvis du sætter en annonce i DBA hvor du sælger nikotin, får du nok problemer, hvis de forkerte finder ud af "man" kan købe nikotin i større mængder hos Helene, får du nok også problemer...


Citat:
Hvordan stiller private sig??
På fødderne?

Citat:
Hvad så hvis man har en tank på over 2 ml??
Så damper man på den, gemmer den til bedre tider, eller sælger den...

Citat:
I starten da jeg begyndte at dampe, kunne man slet ikke få væsker med nikotin i Danmark. Senere kunne det så købes ''under disken'' - senere igen kom det så op på hylderne - men det ryger vel bare under disken igen via hemmelige links og skjulte adresser, eller handel i porten.
Ja, men det skal stadig ind i landet, husk nu på at fjernsalg sikkert bliver forbudt, de andre EU lande også får 20mg/ml-10ml grænsen, kontrollen bliver sikkert kraftigt forøget, straffen sikkert ret høj, sikkert stigende ved gentagelser...

Om ikke andet, vil det få prisen voldsomt i vejret...

Citat:
Synes sgu de er nogle fjolser!!!
Det kan vi ikke blive uenige i...

Sidst redigeret af jh; 03-05-2014 kl. 22:17. Årsag: Staveplade søges ;)
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2014, 22:43   #13
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Hvornår træder de nye regler i kraft?

Så må vi vel hamstre til lagersalg ))
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2014, 23:43   #14
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Hvornår træder de nye regler i kraft?
Senest 2016 skal de enkelte lande omsætte direktivet til lov...

DK plejer jo at være duks når det kommer til EU, og Nicorette skulle jo også gerne have gang i salget, så mon ikke det sker allerede i år...

Jeg har også en mistanke om at prisen stiger jo nærmere vi kommer 2016, det er jo hele EU der skal til at hamstre, ikke kun lille DK...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 01:15   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps senest april 2016 skal direktivet været implementeret i landenes lovgivning...

Da Danmark er ret restriktiv (og taber rigtig mange penge på dem der stopper med at ryge og går over på damp) ja så skulle det næppe undre hvis de forholdsvis hurtigt får det implementeret her...måske i år eller tidligt næste år...

Jeg tror bestemt heller ikke at man skal vente på noget lagerslag....

Når det efterhånden går op for alle folk hvad der er ved at ske ja så begynder alle at hamstre og så bliver der mange om det...

Det eneste der sker ved det ja det er at de lige kan sætte priserne op og tjene lidt mere her til sidst...

Selvfølgelig er det en del penge man lige skal finde....men hvis man tænker lidt over det....så er det faktisk ret billigt når 1 liter nikotinbase på 100 mg koster lidt over 1200 kr...

Alt efter hvilken styrke man damper på ja så kan der blive mange liter ud af det...

Lægger lige linket igen så man slipper for at lede efter det http://www.mixnmatcheliquids.com/pro...id_product=152

Husk på at de fleste alm mennesker der damper...ja de aner intet om det her da det ikke interessere dem og/eller de tror at det sikkert nok ikke bliver så slemt og rammer lige dem...

Men når de finder ud af det ja så kommer de alle sammen løbende...

Se bare med den underskriftindsamling jeg har i min signatur...det er simpelthen ikke muligt at få folk til at interessere sig for det og skrive under....dette selvom det vil kunne gøre en kæmpe forskel for dem der damper...

Det er jo ikke fordi der ikke er folk nok der damper...herhjemme er vi ca 250.000 der damper....og det er kun lykkes....og dette med enorm mange reklamer rundt omkring....at få 3188 mennesker til at skrive under...

Men bare vent og se når det kommer til at gå ud over alle....så kommer de først og råber op om at det skam er for dårligt....

Desværre kan man sige...for kunne man bare få dem til at komme noget før...ja så kunne vi måske få gjort noget ved denne tåbelige lovgivning...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 02:07   #16
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeps senest april 2016 skal direktivet været implementeret i landenes lovgivning...

Da Danmark er ret restriktiv (og taber rigtig mange penge på dem der stopper med at ryge og går over på damp) ja så skulle det næppe undre hvis de forholdsvis hurtigt får det implementeret her...måske i år eller tidligt næste år...
Ja, Danske politikere er desværre kun hurtige, når de ikke skal være det...

Citat:
Jeg tror bestemt heller ikke at man skal vente på noget lagerslag....
Det tror jeg heller ikke, selv om der teoretisk vil være en lille mulighed for at forhandlerne dumper prisen for at komme af med lageret inden det bliver ulovligt at sælge...

Men skulle det ske, vil det være sidst i 2015/først i 2016, og der har DK forlængst forbudt import af nikotin over nettet...

Citat:
Når det efterhånden går op for alle folk hvad der er ved at ske ja så begynder alle at hamstre og så bliver der mange om det...
Ja, det er jo hele EU der skal fylde fryseren, ingen tvivl om det kommer til at gå rigtigt stærkt, når det første land får implementert loven, så går alvoren op for folk...

Citat:
Det eneste der sker ved det ja det er at de lige kan sætte priserne op og tjene lidt mere her til sidst...
Det er også mit gæt, dog med den lille mulighed at de jo heller ikke vil brænde inde med væsken, men den ender vel bare på det kommende sorte marked...

Citat:
Selvfølgelig er det en del penge man lige skal finde....men hvis man tænker lidt over det....så er det faktisk ret billigt når 1 liter nikotinbase på 100 mg koster lidt over 1200 kr...
Det er rørende billigt, når man regner lidt på hvad man brugte på cigaretter..., de 1200.- en endda incl. fragt med t&t...

Citat:
Alt efter hvilken styrke man damper på ja så kan der blive mange liter ud af det...
Jeg damper p.t. 10mg/ml, så bliver en liter base til 10 liter dampklar væske, ca. 5½ år, ved et dagligt forbrug på 5ml...

Citat:
Lægger lige linket igen så man slipper for at lede efter det http://www.mixnmatcheliquids.com/pro...id_product=152
Yep, kan klart anbefales, jeg har ikke kunnet finde det billigere, inden for EU...
Citat:
Husk på at de fleste alm mennesker der damper...ja de aner intet om det her da det ikke interessere dem og/eller de tror at det sikkert nok ikke bliver så slemt og rammer lige dem...
Ja, der er mange "det går nok" og " jeg holder da bare op" osv...

Og så er der os/mig i den paranoide afdeling...

Citat:
Men når de finder ud af det ja så kommer de alle sammen løbende...
Yep...

Citat:
Se bare med den underskriftindsamling jeg har i min signatur...det er simpelthen ikke muligt at få folk til at interessere sig for det og skrive under....dette selvom det vil kunne gøre en kæmpe forskel for dem der damper...
Jeg tror at rigtig mange bakker ud, når der skal skrives navn og især adresse...

Citat:
Det er jo ikke fordi der ikke er folk nok der damper...herhjemme er vi ca 250.000 der damper....og det er kun lykkes....og dette med enorm mange reklamer rundt omkring....at få 3188 mennesker til at skrive under...
Ja, det er godt nok ikke mange, det er jo desværre med til at blåstemple den nye lov, at der ikke er flere underskrifter

Citat:
Men bare vent og se når det kommer til at gå ud over alle....så kommer de først og råber op om at det skam er for dårligt....

Desværre kan man sige...for kunne man bare få dem til at komme noget før...ja så kunne vi måske få gjort noget ved denne tåbelige lovgivning...
Jeg tvivler stærkt på at det ville have ændret et komma i loven, der er for mange penge på spil...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 10:36   #17
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
Pas nu på med store mængder nicotin, det er jo pisse giftigt og optages nemt gennem huden.

Det er også en udemærket insektgift i haven ;-)
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 11:47   #18
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Æv æv.

Nu må vi se, jeg vil ihvertfald følge udviklingen..
Det er en meget trist nyhed. Men direktivet er kommet for at blive.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 15:57   #19
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Tak for påmindelsen Hejhejhej2.

Vi ved alt om nikotin også det er farligt, men det er klorin og kaustisk soda også i store mængder, det kan dræbe tidsler og bjørneklo.....
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2014, 16:17   #20
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
det var bare en påmindelse
jeg er sikker på at alle debatører i denne tråd ved det, men det er ikke sikkert aller der læser med ,også gør.
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension