K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2012, 11:54   #1
stefansson
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2012
Indlæg: 59
Styrke: 13
stefansson er ny på vejen
raskmeldes til siddende arb. når man er syg

Jeg har været igennem et langt for løb, med sygemelding i 1 år, og nu fyring fra arb. plads, og da min sygdom er varig, skal kommunen finde ud af, hvad der skal ske. Jeg ser ikke mig selv i et fuldtidsjob, selv om det skulle være siddende, da jeg har for mange smerter daglig. Kommunen har snakket om at jeg skal i virksomhedspraktik, men kan det være rigtig? ER virksomhedspraktik ikke for de raske arbejdsløse? Jeg vil hellere i arbejdsprøvning, så jeg kan finde ud af hvor mange timer jeg kan holde til med siddende arbejde. Kommunen er i gang med at lave en konklusion, men problemet er at min syge tilstand er meget speciel, og lægerne har ikke ret megen erfaring, og kan nu ikke hjælpe mig mere. Dvs jeg skal leve med disse smerter resten af mit liv.

Derfor undrer det mig, det kommunen sagde til mig sidste gang, at jeg skulle raskmeldes og stå til ledighed til siddende arbejde, ellers kunne jeg komme i virksomhedspraktik.....Hvad er korrekt her, er der nogen der kan hjælpe mig?

Venligst Stefansson
stefansson er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan kan syge raskmeldes uden videre ?? Enteneller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 33 05-08-2011 22:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension