K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-02-2014, 02:53   #21
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Det er desværre dig Jane, der skal have det store arbejde med at finde paragraffer du kan bevise kommunen har overtrådt - som allerførste skridt, for overhovedet at komme nogen vegne.

Moral, etik, helhedsvurderinger og menneskelige hensyn, er ikke gangbar mønt i forhandlinger med de afstumpede på den anden side af skrivebordet.

Og læs gerne begynderrådene i linket i min signatur, før du arbejder forgæves videre.

Dokumentation - dokumentation - dokumentation.
Og huskede jeg at nævne: dokumentation!



HUSK:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2014, 17:51   #22
janepihlmann
Ved at vænne sig til K10
 
janepihlmanns avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Lokation: København
Indlæg: 20
Styrke: 12
janepihlmann er ny på vejen
Nyt Blogindlæg om brud på Grundlovens prg. 75, stk. 2

Med en varm tak for al den hjælp, jeg har kunnet hente i dette forum, vil jeg gøre jer opmærksom på, at jeg i dag har lagt et nyt anonymiseret Blogindlæg ud på Avisen.dk, der indeholder flere anklagepunkter og mistanker til den allerede indgivet politianmeldelse af 2 sagsbehandlere og en kommunalbestyrelse.

I kan læse det her: http://www.avisen.dk/blogs/janepihlm...k-2_43450.aspx

Kærlige knuz fra Jane
janepihlmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2014, 20:52   #23
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Kære Jane - nu er jeg et øjeblik Djævelens Advokat - det der i dagligdagen er de Jurister der er ansat på alle forvaltninger nu, fremfor faguddannede socialrådgivere:

problem 1)
det ellers gennemarbejdede skriv er desværre en sammenblanding af en klage over overtrædelse af lovgivningen, og et påbud om at overholde samme.

problem 2)
har du nogen lovhjemmel til at give nogen et påbud?

Der skilles ikke bare skæg fra snot på forvaltningerne idag, men splittes hår med Samuraisværd.

3) klager over overtrædelse af loven skal først indgives til den forvaltning der med handling - eller mangel på samme - har overtrådt denne lov.

Klagen kan derefter, når den afvises, indklages til næste instans - aktuelt Ankestyrelsen.
Som efter 6-12 mdrs. behandlingstid gerne skulle støtte din klage - eller hjemsende til genbehandling af sagen.

Denne bliver så højst sandsynligt igen sjuskebehandlet. Du klager igen, og så ryger den igen i Ankestyrelsen.

Nu begynder du at have noget kød på en evt. politianmeldelse - og stadig kun sålænge du kan dokumentere, dokumentere og dokumentere - at Loven - med henvisning til de konkrete paragraffer (som du også gør) er overtrådt.

Og sidst, men slet ikke mindst: Samson skal ALDRIG mere uledsaget til møder med nogen som helst - bisidder bisidder bisidder! - og aldrig - ALDRIG være i telefonisk kontakt med 'de andre'.

Summa summarum:

Det er nok mest hensigtsmæssigt at erkende, at de afsagte pålæg og anmeldelser, grundet ovenstående teknikaliteter, allerede er arkiveret lodret, og at du derfor venter forgæves på svar.

Giv ikke op af den grund, men få kalibreret geværet og rettet fokus ind!

Hvad er vigtigst lige nu? - og forfølg så en meget stram linje, med ET fokuspunkt.


Har du læst det blå link i min signatur?
Ellers gør det straks.

Samson bør også gøre det; han er ifølge dine citater fra hans mails, kvik nok til at kunne fatte vigtigheden af det der står i tråden.

Og vi går ingen steder her på k10.

til dig, for din kampgejst og næstekærlighed!




GLEM ALDRIG:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.

Sidst redigeret af L.S.; 12-02-2014 kl. 20:54.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2014, 22:15   #24
janepihlmann
Ved at vænne sig til K10
 
janepihlmanns avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Lokation: København
Indlæg: 20
Styrke: 12
janepihlmann er ny på vejen
Tak for opsangen

Tak for opsangen med at holde fokus det rette sted. Og nej, jeg har ganske givet ikke lovhjemmel til at give nogen myndighed noget som helst påbud - for er der én ting, vi ikke har i dette land så er det lighed for loven.

Kommunen må gerne give påbud, og hvis man ikke underkaster sig et sådan påbud, så har de magt til at tage pengene fra én.

Nå nok om det. Jeg har læst teksten i dit link et par gange tidligere, og vil gøre det igen og igen og igen til jeg forstår det, der står og kan bruge det aktivt.

Kærlige knuz fra Jane
janepihlmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2014, 22:31   #25
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Du har fuldstændig ret i det hele Jane - og kun SAMMEN er vi stærke nok til at ændre på idiotien og uretfærdigheden.

så bliv bare her hos os.

Og ja, vi er nogle der er klar over, at 'de gode råd' er for langt og omfattende - jeg bruger ressourcer på at koge det professionelt ned, når webmaster på et tidspunkt vil give det en særskilt stor knap på forsiden - det gør ikke noget hvis du giver din mening om dette til kende direkte til ham.



husk:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2014, 21:18   #26
janepihlmann
Ved at vænne sig til K10
 
janepihlmanns avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Lokation: København
Indlæg: 20
Styrke: 12
janepihlmann er ny på vejen
Lydoptagelse af møde på kommune 20-02-2014

På lyd har jeg nu en socialrådgivers utvetydige udsagn om, at Samsons sag er blevet behandlet fuldstændig korrekt. Et afskrevet referat af de sidste 2 minutter af en lydoptagelse på ialt 33 minutter fra 20-02-2014 kan nu læses i min Blog på Avisen.dk

http://www.avisen.dk/blogs/janepihlm...-ko_43515.aspx

Jeg beklager, at jeg ikke har givet lyd fra mig længe, men har ligget næsten vandret for at hjælpe Samson, så han forhåbentligt fortsat har et hjem at bo i efter den 28. februar 2014.

Kærlige knuz fra Jane
janepihlmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2016, 14:28   #27
BirgitHP
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2014
Indlæg: 1
Styrke: 0
BirgitHP er ny på vejen
Vi er mennesker der er i klemme i systemet, og har startet fb.gruppen Syge Siger Stop! der er spændte på at høre, hvordan det gik i sagen med Samson.
Er der nogen der ved det?
BirgitHP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2016, 21:06   #28
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Pu, ha! ofte tænker jeg at jeg må stoppe på K 10, da jeg bliver så ked af det og rasende.
Storm P. "Det er utroligt, at et så fredeligt menneske som jeg kan gå og udpønse de argeste forbrydelser"
Jeg beundrer dig, og gid vi alle havde en som dig.
Jeg slås selv med kommune, og nu Gudhjælpemig også med Post Danmark. Sendte et Rekommanderet brev for seks dage siden som ikke er modtaget.
Er der nogen der siger konkurrence stat. Er der nogen der siger Velfærds stat. Er der nogen der siger, alle er lige for loven. Jeg siger Ja, til det hele, men kun hvis du er velstillet,og står op hver morgen og smører leverpostejsmadder.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2016, 19:16   #29
janepihlmann
Ved at vænne sig til K10
 
janepihlmanns avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Lokation: København
Indlæg: 20
Styrke: 12
janepihlmann er ny på vejen
Til dem af jer, der har spurgt ind til, hvad der skete efter, at jeg politianmeldte 2 konkrete Jobcentersagsbehandlere og en kommunalbestyrelse i februar 2014, så har jeg for nylig lavet en update i min Blog på Avisen.dk. I kan læse updaten via dette link:

http://www.avisen.dk/blogs/janepihlm...-mm_47221.aspx

Kærlig hilsen
Jane
janepihlmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2016, 20:33   #30
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.737
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tak........

Kære Jane

.... fordi du giver os indsigt.

Da jeg ved, at flere folketingspolitikere følger med her på k10, tillader jeg mig at køre dine udsagn over i denne tråd:

Til Folketingspolitikere
http://www.k10.dk/showthread.php?t=32315

Lad os høre nærmere om hvordan jeres situation ændre sig.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension