K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2014, 17:58   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
2 sagsbehandlere og kommunalbestyrelse politianmeldt

http://www.avisen.dk/blogs/janepihlm...ldt_43356.aspx

"Politianmeldelse af Sagbehandler i Ydelsescenret og Sagbehandler i Jobcentret i Xxxxx kommune for at tvinge sygemeldt ung under 30 år ud i hjemløshed samt politianmeldelse af Xxxxx kommunes kommunalbestyrelse for meddelagtighed"

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 19:31   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
http://www.avisen.dk/blogs/janepihlm...ldt_43356.aspx

"Politianmeldelse af Sagbehandler i Ydelsescenret og Sagbehandler i Jobcentret i Xxxxx kommune for at tvinge sygemeldt ung under 30 år ud i hjemløshed samt politianmeldelse af Xxxxx kommunes kommunalbestyrelse for meddelagtighed"

Hilsen Peter
Det er meget ærgerligt at man ikke samtidig kan få politianmeldt de folketings politikere som har været med til at stemme denne kontanthjælpsreform igennem..

Det er lige før at lige dette indlæg #5 fortjener sin helt egen tråd da det har potentiale til at kunne hjælpe mange andre i samme situation alt efter hvad der sker videre i sagen.
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 19:37   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Lad os gøre det....

Kære Web

.... så skriver jeg til anmelderen og oplyser om tråden, hvor hun kan komme med nyt i sagen, som bliver spændende at følge.

Hvis du laver den nye tråd så skriver jeg til anmelderen.

Bedste hilsner Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 19:41   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er hermed blevet gjort
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 20:17   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tak, for din ihærdighed...

Kære Jane Pihlmann.

Du har foranlediget denne artikel http://www.avisen.dk/blogs/janepihlm...dt_43356.aspx# hvor beskrivelsen af jeres politianmeldelse, mod en kommune og 2 sagsbehandlere.

Det bliver spændende at følge. I den forbindelse er denne tråd oprettet http://www.k10.dk/showthread.php?t=29197 hvor det er mit håb at du fremover vil beskrive, når der er noget nyt i sagen. Der er mange medborgere der med stor interesse ønsker at følge sagen.

Held og lykke med sagen.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 23:33   #6
janepihlmann
Ved at vænne sig til K10
 
janepihlmanns avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Lokation: København
Indlæg: 20
Styrke: 11
janepihlmann er ny på vejen
En varm tak for tilliden

Jeg er dybt berørt af den tillid I viser mig, og vil spørge om det her, I ønsker, jeg skal opdatere jer på, hvad der sker i sagen?

Kærlige knuz fra Jane
janepihlmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 23:52   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det ville være super hvis du har mulighed for det da der er mange herinde som vil kunne få hjælp alt efter hvordan jeres sag udvikler sig..

Der er jo desværre utroligt mange som stå i problemer pga den nye kontanthjælps reform..

Så hvis du har overskuddet vil vi være taknemmelige for lidt viden om hvordan jeres sag går og udvikler sig..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2014, 08:19   #8
janepihlmann
Ved at vænne sig til K10
 
janepihlmanns avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Lokation: København
Indlæg: 20
Styrke: 11
janepihlmann er ny på vejen
Seneste nyt i sagen

Fredag 31. janaur 2014 sendte jeg politianmeldelsen - som kan læses her i anonymiseret form uden bilag http://www.avisen.dk/blogs/janepihlm...ldt_43356.aspx

Jeg sendte den først på mail, men da jeg ikke modtog en e-mailkvittering fra politiet, printede jeg det hele ud og sendte det med almindelig post. Jeg har endnu ikke modtaget noget svar fra politiet.

Samsom får det værre og værre, bl.a. sover han næsten ikke om natten. Som han selv udtrykker det, så kan han ikke falde i søvn, fordi han frygter, at fogeden pludselig står der og vil sætte ham på gaden. Det har han nemlig prøvet en gang tidligere for nogle år siden pga. ungdomsboliglovgivningen, og iflg. ham selv er det noget af det mest ydmygende, han har oplevet. Samson levede som hjemløs i 10 måneder, før han fik hjælp til at flytte ind i den lejlighed, han måske nu tvinges til at blive sat ud af.

I går sendte jeg et pålæg til Xxxxx kommune om det fulde moralske, politiske og økonomiske ansvar for at rydde op i det eksistens- og hjemløshedstruende samt økonomiske kaos, kommunen har tvunget Samson ud i.

Når jeg har anonymiseret dette pålæg, bliver også det lagt ud på Avisen.dk, og jeg vil også lægge et link ud til det her.

Kære ukendte venner. Jeg skal i arbejdstøjet nu, så vil ønske jer alle en god start på dagen - trods alle jeres kvaler med diverse myndigheder.

Kærlige knuz fra Jane
janepihlmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2014, 10:14   #9
janepihlmann
Ved at vænne sig til K10
 
janepihlmanns avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Lokation: København
Indlæg: 20
Styrke: 11
janepihlmann er ny på vejen
Kommunen pålagt det fulde ansvar

Så er der nyt vedr. politianmeldelsen af 2 sagsbehandlere og en kommunalbestyrelse. Er du interesseret, kan du læse nyheden her:
http://www.avisen.dk/blogs/janepihlm...omi_43375.aspx

Kærlige knuz fra Jane
janepihlmann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2014, 13:57   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej Jane og tak for opdateringen

Har du set at de nu præcisere de regler for uddannelsesparate...http://bm.dk/da/Aktuelt/Nyheder/Arki...aeciseres.aspx

Jeg ved ikke om disse præciseringer evt kan hjælpe Samson..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension