K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2008, 13:52   #11
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hjulmand og kaptain det var de navne jeg ledte efter, tak skal i have

Jo, dem som slog min kæreste ned, er "fanget" hvis man skal sige det sådan .. Deres navne osv står i politi rapporten.

Bettina: Præcis .. jeg tænkte også mere at han skulle vuderes til 15% end 10% - jeg tænker bare på hans fremtid, for den mén% betyder altså en del når man skal videre i livet..
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2008, 18:52   #12
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
hej Gigipi'

kom lige til at tænke på da jeg læse din tråd igen, den check har i vel ikke god kendt og skrevet under på noget

i skal ikke godkende noget før en advokat har set på sagen, og svige og smerte skal han også have for, hvis ikke han har fået dette.
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2008, 21:12   #13
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hej Gigipi!

Det er noget trist noget med din kæreste. Men som andre har skrevet, så er mén erstatning og erstatning for tab af erhvervsevne to vidt forskellige ting. Mén er de gener som man har i det daglige. Det kan være smerter eller bevægeindskrænkning eller noget helt tredie. Erhvervsevnetab er, når man ikke er i stand til at arbejde i samme omfang som tidligere eller ikke kan arbejde inden for samme erhverv som tidligere.

Jeg kan forstå på det hele, at der ikke er taget stilling til erstatning for tab af erhvervsevne.

I må have modtaget noget fra forsikringsselskabet hvoraf det fremgår, at der ikke er taget stilling til evt. erhvervsevnetab - kun mén. Prøv at tjekke det.

Jeg har selv tidligere fået erstatning for en piskesmældsskade. Méngraden blev sat til 10% - der blev ikke taget stilling til erhvervsevnetab, da jeg efter en forholdsvis kort sygemelding, arbejdede på fuld tid igen.

Men det vil nok være en god idé, at få en advokat til at vurdere sagen.


Mange hilsner

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jer med piskesmæld pedo Alt det andet 12 08-05-2014 19:47
piskesmæld Isa Alt det andet 1 13-03-2013 22:43
piskesmæld Rosenkilde Alt det andet 11 13-01-2011 14:52
Piskesmæld Mcavforfanden Alt det andet 28 01-02-2010 16:52
piskesmæld anja Dit og Dat 15 25-01-2010 22:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension