K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > De Unge

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

De Unge Hvordan er det at være ung eller relativt ung, og havnet i systemet enten som flekser eller førtidspensionist, eller på vej til en af delene.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-06-2007, 08:41   #11
roedesonja
På vej til at lære K10
 
roedesonjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2007
Indlæg: 4
Styrke: 0
roedesonja er ny på vejen
RE: Hej.

Tusind tak alle sammen for de indlæg i har skrevet. Jeg har selv bindevævssygdommen SLE lupus, og for mit vedkommende sidder det i mine nyrer = ingen kan se jeg er syg. Jeg har gået hjemme de sidste 4år og ventet på det dejlige fleksjob også skulle kunne ske for mig - og ja jeg ved jeg er kommet langt ned i kulkælderen over det, det er hårdt og det tar meget på kræfterne at være ked at det samtidig. Heldigvis har jeg haft mig familie og mine kære at bruge og græde ud hos, men jeg kender udemærket til spørgsmålet; og hvad laver du så? Jeg kender endda til, at man fortæller det og resten af aftenen holder de personer afstand til en - selvom jeg ikke er gået i dybden med hvordan det er, at have den sygdom for mig. Så har man alligevel følelsen af, at de tror jeg smitter. Men til gengæld har jeg også prøvet at folk har sagt; hvordan kan du overhovedet overleve sådan? Og mit svar er altid: Jeg har mine gode og mine dårlige dage ligesom alle andre mennesker. Og det medfører også sine kampe - at de ikke er ens betyder ingenting. Der må være en mening med, at nogen af os har nogle sygdomme og skal kæmpe - i sidste ende gør det os stærkere. Men ELY jeg syntes du bør overveje at fortælle det til din omgangskreds - dem du kan stole på, for nogen gange gør det det hele meget nemmere når man siger man har en "dårlig dag". Så skal man ikke forklare sig, eller komme med dumme løgne
roedesonja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-06-2007, 10:44   #12
cirkeline
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2006
Lokation: århus
Alder: 45
Indlæg: 71
Styrke: 18
cirkeline er rigtig godt på vej
RE: hej ely

Hej ely

Jeg kender udemærket til hvordan du har det, så jeg syntes du skal prøve at læse det indlæg jeg lige har skrevet min historie.
Det står også under "vi unge" forumet.
Også du er også velkommen til at srive en pm til mig, hvis du har lyst til at udveklse erfdaringer.

Hisen Cirkeline
cirkeline er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension