K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-02-2013, 00:14   #1
freyajosefine
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2013
Indlæg: 2
Styrke: 0
freyajosefine er ny på vejen
Flexjobansøgning annulleret ???

Hej ;-)
Jeg var ellers nået så langt i systemet, at jeg var nået til flexbevillingsafd. på jobcenteret og havde været ude i en´arbejdsprøvning. Og desuden havde jeg fundet en ny praktikplads som arbejdsprøvning i et andet fag men min kæreste har fået konstateret lungecancer og jeg støtter ham og bruger stortset al min tid på det og det har jeg valgt. ELLER kommunen vil ikke iværksætte noget pt og det er også godt, men min flexansøgning er annulleret ? Hvad betyder dette efter den nye reform ? Kan nogen fortælle mig det ? og hvordan er kravene for at blive flexbeviliget i dag ?
Takker for et godt forum !!
freyajosefine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2013, 10:35   #2
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Har du

slet ikke fået en forklaring af kommunen hvorfor den er blevet annulleret ?

Måske det fordi , du har valgt at passe din syge kæreste, at de mener du ikke opfylder betingelserne for fleksjob.....Men en forklaring fra dem er da på sin plads.

Prøv at skrive til dem....så har du det osse på skrift ...hvorfor de har annulleret.
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2013, 11:18   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig med Jøsses, du bør få den annullering på skrift....

Lyder underligt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2013, 14:48   #4
freyajosefine
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2013
Indlæg: 2
Styrke: 0
freyajosefine er ny på vejen
Unhappy

Tak skal i have. Må indrømme selvom det lyder dumt at det bad jeg slet ikke om men tro mig; mit hoved er fyldt pga min kærestes sygdom og alle de piller vi selv skal styre osv...Jeg ville jo være frygtelig ked af hvis jeg ikke kunne søge flex igen..
freyajosefine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2013, 14:52   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ved godt at det ikke lige har med din fleksjobs bevilling at gøre....

Men ang din kæreste og de piller...så kan man søge om at få en til at komme om dele pillerne op for en....så man er 100% sikker på at få dem man skal have på det rigtige tidspunkt..

Prøv evt at kontakte visitatoren i jeres kommune og hør om det evt kunne være en mulighed...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2013, 15:50   #6
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
En sygeplejske web, det kom der ihverfald til min mor, lige fra starten, da hun var syg, de kom hver uge og delte pillerne op i kasser med tid og ugedage, så var der ingen problemer der, de kom også får lige høre om hun, kunne holde maden i sig , havde ondt og så vidre ikke mere end 10 min til, at starte med, ad gangen.

Da hun så blev rigtig syg kom de hver dag , bare for, at lige tjekke hun var smeret dækket, nogle utroligt søde mennesker.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2013, 10:36   #7
Heidileth
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 13
Styrke: 12
Heidileth er ny på vejen
Freyajosefine.

Er din kæreste ikke tilknyttet en afd på sygehuset? Er der ikke lagt en plan for ham? Alle syge borgere har ret til at få hjælp af hjemmesygeplejeen og det er gratis. Hivs du og din kæreste har svært ved at overskue de mange tabletter, kan du ringe til din kærestes egen og bede om at hjemmesygeplejersken/ visitator kommer ud på besøg og vurderer hvad der er behov for.

Er din kæreste uhelbredelig syg ,er det en helt anden snak, og han kan tilmeldes samordnet pleje,dette sker enten via egen læge eller hans afdeling på sygehuset.

Uanset hvad, er det djævlehårdt at være pårørendes til en alvorligt syg. Husk at kræftens bekæmpelse har gratis rådgivning til både patienter og pårørende. Det er både grupper,psykologhjælp osv. Det kan jeg klart anbefale.

Jeg ved godtet ikke har noget at gøre, med dit oprindelige spørgsmål, men ikke desto mindre er det sørme også vigtigt at få "ro" på hjemmefronten.

Ønkser dig og din kæreste det allerbedste.

Vh Heidi
Heidileth er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension