K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-02-2013, 16:02   #11
Giser
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
Giser er ny på vejen
Mange tak for jeres gode råd.

Frup: det var da held for dig at kommunen ikke overholdt deres informationspligt til din socialrådgiver. Men penge ud ad vinduet.

Jeg tror jeg har fundet en privat socialrådgiver som kan hjælpe uden at han har fuldmagt. Dvs at han forhåbentligt kan give gode råd i forhold til møder på kommunen, div. udtalelser, og om kommunen overholder reglerne.

Men tænker på om frivillige rådgivninger kan gøre det samme som en privat socialrådgiver. Det virker bare ikke som om de har den fornødne indsigt i specielt fleksjob og jobcentre. Og især ikke nok tid til at sætte sig ind i ens sag, hvilket man selvfølgelig godt kan forstå med alle os, der er kommet i klemme og har brug for hjælp.

Heldigvis er der også meget hjælp at hente herinde.
Giser er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 19:58   #12
flexmania
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2013
Indlæg: 59
Styrke: 12
flexmania er ny på vejen
Jeg har altid benyttet mig af disse tilbud...
http://www.k10.dk/showthread.php?t=25868
Men jeg synes at det er et meget gråt markede at skulle bevæge sig ud og finde en kompetent privat rådgiver.

Hvis man har vedkommende som partsrepresentant og sagen går galt eller tidsfrister ikke overholdes, så er det bare ærgerligt, for man har selv givet sin underskrift til at den anden handler på ens vegne... så er det privat søgsmål mod den der skulle forestille at hjælpe, og for mig er det det samme som skruen uden ende af indlade sig på at betale for sådan noget.

Spørgsmåler er om man vil få nok ud af at betale for blot et par timers vejledning, fpr det er jo ikke billigt det her.
flexmania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-02-2013, 21:16   #13
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
for information

http://www.k10.dk/showthread.php?t=25877


Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2013, 13:21   #14
WhiteRabbit
På vej til at lære K10
 
WhiteRabbits avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-11 2012
Indlæg: 6
Styrke: 0
WhiteRabbit er ny på vejen
Hej,

Jeg ved godt at det er en ældre tråd, men jeg undrer mig over at ingen nævner at mange fagforeninger yder hjælp i sociale sager.
Det er socialrådgivere med kommunal erfaring der rådgiver. Man kan få oprettet en journal, og der er mulighed for at de kan bisidde ved møder med kommunen.
Det gælder iøvrigt osse de såkaldt "gule" fagforeninger.

Og så er der mulighed for at få noget ud af kontingentet!
__________________
One pill makes you larger and one pill makes you small, and the ones that mother gives you dont do anything at all
WhiteRabbit er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Privat socialrådgiver Wibsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 03-11-2011 11:03
privat socialrådgiver/har du prøvet det? Zara Alt det andet 1 13-02-2011 15:01
Privat socialrådgiver torbenc Politik og Samfund 23 31-08-2010 18:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension