K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-05-2012, 22:59   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Sindssyge smerter i foden - erfaringer??

Jeg har de vildeste smerter i højre fod, mest på vristen....smerterne er direkte brændende, for så at ebbe lidt ud...og tage til igen

Det gør også vildt ondt når jeg træder på foden - igen strammer det enormt på vristen og gør ondt, for så igen at gå over i en brændende fornemmelse.

Jeg har haft det et par uger, men jeg synes det bliver værre og værre - der er ingen speciel hævelse, kun lidt, men man skal se MEGET nøje efter for at kunne se forskellen. Der er heller ingen misfarvning, den ligner stort set den anden fod, så jeg tror ikke det er en blodprop.

Tænker om det kan være nervebetændelse, eller noget betændelse i en åre - er der nogen der har prøvet det??

Jeg har ikke slået foden eller noget.

Min læge har først tid Onsdag i næste uge, så jeg tænkte at jeg live ville spørge herinde om der er nogen med erfaringer. Måske kan jeg selv gøre noget for at lette den brændende fornemmelse der melder sig engang i mellem??


Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 23:07   #2
Papaya
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2012
Indlæg: 176
Styrke: 12
Papaya er ny på vejen
Jeg har været til kraniesakralterapi med den type smerter andre steder i kroppen, intet andet hjalp... men det var super effektivt.
Papaya er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 23:12   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Okay, men kunne de ikke sige noget om hvad det var, og hvorfor smerterne opstod??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 23:19   #4
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
øøøhhh en blodprop kan man altså ikke nødvendigvis se!!!!

Pas nu lige på dig selv ikk
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 23:34   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Njaaa, men der står (har lige googlet) at hvis det er en blodprop, så bliver foden meget hævet, varm og rød og smerten forsvinder ikke. Min fod er næsmest som is...og lig bleg, hehe.....og smerter ikke konstant.

- gud ved om man kan ringe til lægevagten og forhøre sig, eller er det spild af ressourcer??
Jeg kan jo ikke gå derop hvis de siger jeg skal komme. Ungerne sover og jeg sidder helt alene osv.

hmm.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 23:39   #6
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Helenekr, du taster bare 1813 - det er den nye, døgnåbne Akuttelefonen - ingen spørgsmål er for store eller for små, siger brochuren.

Der er erfarne og specialuddannede sygeplejersker dér :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-05-2012, 23:50   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak Carmen, det prøver jeg da lige så.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 00:07   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ok, de/hun var i hvert fald sød!!

Hun mente ikke jeg er døden nær eller noget (i hvert fald ikke pga foden!), og hun syntes ikke det lød som en blodprop fordi jeg har døjet med det i længere tid, men mente det kunne være en nerve der er skadet eller på anden måde teer sig. Hun kom også ind på helvedes ild og/eller Herpes der driller, men anbefalede at jeg lige gik op til min læge der på Onsdag...

Nu har jeg taget 2 panodil og 1 ibuprofen og har en ispose på foden.

Jeg sidder enormt meget i skrædderstilling I sofaen, altså med fødderne strukket op under mig, og ofte hviler jeg på den fod der brænder......det er det eneste jeg sådan kan komme på der KUNNE give et problem (efter snart 40 år) uden problemer.

Tak fordi i lige lyttede, for HOLD OP, hvor kan man sidde og piske en stemning op når man sidder mutters alene og googler på div symptomer. Mangler bare at klikke ind på begravelse og valg af urne. Weeeee.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 00:10   #9
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Hmmm. Foden er en kompliceret konstruktion. Du kan godt være kommet til at skubbe et eller andet lidt ud af position på den måde.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-06-2012, 00:13   #10
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, det tror jeg på mukke - gal en ubehagelig fornemmelse......vil heller aldrig sidde på den måde igen. Men det er kun øjeblikkelige brændende smerter der får mig til at bryde vanen - jeg sidder sådan pr automatik
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Årebetændelse/blodprop i foden?? Ninja Alt det andet 11 04-04-2013 20:51
Om kost og sindssyge nocturne Politik og Samfund 12 22-02-2012 22:48
Knyst på foden.. Yasmin Alt det andet 4 28-08-2009 17:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension