K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2011, 20:39   #1
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
3 uger i praktik

Så er der gået 3 uger i praktik, og er rigtig glad for det. Og må sige at de kollegaer der er der virkelig tager sig af mine skåne hensyn. Men må godt nok indrømme at jeg er brugt når jeg kommer hjem.

Døjer meget med min nakke og arme, og mine ben har det heller ikke godt. Jeg er startet op med 3 timer de første 14 dage, og nu skal jeg have 14 dage med 4 timer om dagen.

Men hvad gør jeg hvis jeg ikke kan klare at blive sat op i flere timer om dagen, for skal jo nok op i 37 timer. Skal have møde med min sb i denne uge, hvad siger jeg til hende hvis jeg nu ikke kan holde til flere timer end jeg har nu 4 timer, for er ikke meget værd når jeg kommer hjem.

Skal til lægen om en uge, fordi jeg er blevet sat op i smertestillende medicin, og jeg tager mere efter jeg er starte i praktik, og syndes også at det er rigtig øv at skulle tage så meget smertestillende for at holde sig igang i 4 timer om dag. Så håber at han kan fidne ud af alle mine smerter i ben og ryggen volder også problemer pt.

jeg håber at min sb vil være forstående over for at jeg ikke kan klare flere timer om dagen pt, men hvad gør jeg?

Håber der er nogle herinde som kan hjælpe mig ang hvad jeg gør.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2011, 20:42   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Udgangspunktet er altid at de arbejder frem mod 37 timer...

Men du skal bare sige fra, når du rammer loftet... det er jo det der er vigtigt, du skal holde mange år endnu...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2011, 21:12   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Du skriver forhåbentlig dagbog, så du kan dokumentere overfor sb, at du ikke kan klare mere end de 4 timer daglig.

Ellers er mit bedste råd, at du går igang med det samme.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2011, 21:26   #4
Siv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2010
Indlæg: 136
Styrke: 14
Siv er ny på vejen
Jeg har netop været til opfølgningssamtale i min praktik.

Da min sagsbehandler blev oplyst om at jeg var øget i smertestillende medicin pr given dato kunne kun selv ligge 2 og 2 sammen og se at øgningen i medicin faldt sammen med tidspunktet for øgningen i timer.

Som konsekvens satte hun mig promte ned i timer igen...

Så måske er du heldig at have en lige så god sagsbehandler som jeg.

Jeg ønsker dig held og lykke:-)
Siv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2011, 21:41   #5
Isabel
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 271
Styrke: 14
Isabel er ny på vejen
Du skal skrive udførlig dagbog, og du skal sige fra, når du ikke kan mere.
Det kan ikke være rimeligt, at man skal fylde sig med piller.
Vi gør alle vores bedste, men tro mig, det vil blive brugt imod dig.
Isabel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2011, 20:11   #6
jyttels
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Alder: 63
Indlæg: 75
Blog Indlæg: 11
Styrke: 14
jyttels er ny på vejen
flexjob?

Det jeg gerne vil hører om, er om jeg selvom jeg kun har været i praktik et sted og været sygemeldt siden nov 2010 evt kan få et flexjob, jeg har en arbejdsskade som er under behandling lige nu startet i 2006 og taget op igen 2009.

Min læge og mener ikke at jeg kommer på fuldtid igen, som han siger min arbejdsskade går jo ikke væk selvom jeg kommer i praktik, og det har han jo også ret i, men finder ud af hvor meget jeg kan og om jeg evt skal have flexjob.

Jeg vil gerne have noget at stå op til, men tvivler også selv på om jeg kan holde til 37 timers job. Men kan jo ikke nægte, men kan jo håbe på at min sb tror på mig.

Kunne godt tænke mig at blive hvor jeg er i praktik, men ved ikke om de tager imod nogen som er på flexjob eller hvad der nu sker i det her forløb.
jyttels er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
5 uger... Mumrik Spørgsmål ang fleksjob 12 07-10-2012 19:19
3½ mdr så er der gået 52 uger mortilm Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 10 09-01-2012 22:21
hvorfor i praktik nu i 13 uger? adhsl Jeg er kommet i praktik. 17 17-08-2011 11:47
et spørgsmål om rp/ 52 uger ash Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 02-08-2011 13:00
er det 4 uger sanne mor Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 10-03-2011 20:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension