K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-06-2015, 20:43   #1
ZikZak
Hjemmevant på K10
 
ZikZaks avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2013
Indlæg: 225
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
ZikZak er ny på vejen
18 timer om ugen

Jeg har været i praktik det samme sted i 10 måneder (3. praktiksted, 2x6 mdr de 2 andre steder). Jeg er kommet op på 18 timer om ugen. Det er mit absolutte max.! Jeg skal til møde med min sagsbehandler tirsdag hvor vi i følge sagsbehandler skal drøfte mine muligheder på arbejdsmarkedet. Hvad tror I der kommer til at ske? Jeg er så skide angst
ZikZak er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 21:16   #2
Salsa
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2015
Indlæg: 218
Styrke: 9
Salsa er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ZikZak Se meddelelser
Jeg skal til møde med min sagsbehandler tirsdag hvor vi i følge sagsbehandler skal drøfte mine muligheder på arbejdsmarkedet. Hvad tror I der kommer til at ske?
Det der kommer til at ske på mødet er at I drøfter dine muligheder på arbejdsmarkedet.

Du laver en dagsorden for øvrige emner du ønsker svar på, og fortæller sagsbehandleren at du er nervøs og at I derfor er ondt til at holde jer til denne dagsorden.

Er der emner ud over:
"Dine muligheder på arbejdsmarkedet"
Og
"Din dagsorden"
Som kommer op, så siger du at det er et ikke forberedt på og at du gerne vil bede om særskilt møde hvor dette kan drøftes.

Ved problemer med at sagsbehandleren ikke til spille med på den måde, må du henvise til kommunens pligt til at tilrettelægge sagsbehandlingen så den er til at følge med i som borger.
(I realiteten betyder det at du enkelt møde kan fordeles over 15 møder eller mere, hvis det er det som skal til)
Salsa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 22:59   #3
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Mindes at have læst, at Ankestyrelsen har fået ændret i en principafgørelse, så selvforsørgende er 18.5 time med fuld effektivitet.

Så det afhænger også af den slutrapport fra arbejdsprøvningen ..
Om der er tale om ordinære vilkår, skånebehov, effektive timeantal osv
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension