K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Hjælpemidler til handicappede

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælpemidler til handicappede Kender du til det at søge hjælpemiddler ?

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-04-2008, 11:26   #11
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Ifølge Straffeloven har de ikke ret til nogen sanktionsmyndighed mht om man optager en samtale på bånd som *MAN SELV* deltager i eller *Har lovlig adgang til* dvs som jeg ser det må en bisidder gerne optage

Se i straffeloven : straffelovens §263, stk. 1, nr. 3 evt : http://www.themis.dk/synopsis/docs/L...en_kap_27.html
MEN Du må ikke lade andre end de oprindelige deltagere høre det ( medmindre det bliver draget som bevis i evt. injuriesag/straffesag mod kommunen for trusler eller lign. vil jeg mene )
http://www.familieadvokaten.dk/Breve-900/b900-100.html

En højesterets præcedens dom her :
http://cfje.dk/cfje/Lovbasen.nsf/ID/LB03887305
Her bliver 2 journalister frikendt for skjult at have optaget en tlf. samtale idet de havde den ene parts fulde samtykke.

Altså kan evt. trusler om, eller sanktioner for at have foretaget lovlige forhold/handlinger i en situation ( med kommunen som part ) sidestilles med trusler fra fra enhver uberettiget, da kommunen ikke er berettiget til klage da optagelsen er lovligt foretaget

Quote : Med hensyn til Deres oplysning om, at De under mødet d. 3. april 2008 optog samtalen på bånd, skal Social- og Arbejdsmarkedsforvaltningen understrege, at forvaltningen ikke accepterer optagelse på bånd af samtaler uden forvalt-ningens forudgående tilladelse hertil.
Quote end :

Denne udtalelse må kunne begrundes med cirkulære eller lov der forbyder den ellers lovlige optagelse iht. de jeg nævner tidligere ( tilføjet i redigering.. nøvsen )

mvh Nøvsen

Pyhha, sikken smøre
men..nu er mit hoved også træt, så ved evt. incoherente ( usammenhængende ) fremmedord og begreber..*skyd mig !!* eller korriger mig

Sidst redigeret af Neurosmølf; 11-04-2008 kl. 11:31. Årsag: tilføjelse
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
nægtet arbejdsprøvning Randerspigen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 09-07-2013 13:41
Nægtet sygedagpenge nokken Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 09-04-2012 13:02
Hjælp!Nægtet behandling Tullepigen90 Dit og Dat 12 22-01-2011 14:35
HJÆLP! Jeg bliver nægtet FP TrætPige Din historie 57 20-12-2010 03:49
Nægtet bisidder. Pingu Alt det andet 2 21-11-2010 10:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension