K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2012, 19:27   #1
lkp1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-03 2011
Indlæg: 15
Styrke: 14
lkp1 er ny på vejen
12*5mg sovepiller pr.nat+seroquel+melatonin

12*5mg sovepiller pr.nat+seroquel+melatonin

--------------------------------------------------------------------------------

Hej
Jeg har gennem et år haft mega soveproblemer.Er FTP pga.depression og skilt.Mit liv ligger i ruiner da jeg er så træt at jeg intet orker,det er også en ven der skriver dette for mig.Det starte med jeg lå meget urolig efter et brud med en kæreste som var storker.Et helt år har jeg ca hver 4-7 dag kunne sove nogle få timer.Nætterne er et hel.... Ingen kan tilsyneladende hjælpe,for det tog mega lang tid inden min læge tog mig alvorlig.Min nye kæreste har hjulpet meget.Når det var værst og jeg ville begå selvmord holdt han mig,vi har slosset og jeg har bare ik orket mere at leve.Så fik jeg en blodprop,kæresten fik mig nærmest tvangsinlagt,og her begyndte jeg at blive forstået.Sommeren gik nærmest uden søvn.Kæresten fik mig endnu engang tvangsinlagt en fredag aften på en depressionsafdeling.Her var jeg en måned og fik seroquel+lyrica+melatonin.Intet hjalp undtagen at nu fik selv lægevidenskaben kendskab til det er rigtig når jeg fortæller jeg ik sover overhovedet.Fysisk træning ,ingen kaffe og al det sædvanlige som jeg selvfølgelig havde afprøvet.Udskrevet og jeg var ligevidt.Hjemme i 14dg og indlagt igen.Det hjalp heller ik noget og sygehuset nærmest bare opgav og sagde det bliver nok bedre.Lægerne havde nemmelig fundet ud af at Hitler i sin tid havde brugt jøder til søvnforsøg,og her viste det sig at et menneske dør efter 11 døgn uden søvn.Skiftede læge som sammenlignede mig med Michael Jackson som også kørte så højt,og bare ville sove.Han gav mig rigelig med sovepiller som jeg så kunne prøve af på forskellig vis når kærsten var der.Nu sover jeg stadig ikke selvom jeg tager op mod 12* 5 mg Nitrazepam sovemedecin+300mg seroquel+melatonin og er begyndt at drikke 2 glas rødvin.Jeg har intet liv og magter ik at gøre noget -er bare så TRÆT.ER DER NOGEN DER HAR FORSLAG EL KAN HJÆLPE søvnløse D
lkp1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2012, 19:48   #2
Mureren
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2010
Lokation: Ringsted
Indlæg: 4
Styrke: 0
Mureren er ny på vejen
Uha føler med dig.

Jeg er selv Bipolar (maniodepresiv) men jeg får Nozinan for at slappe af / sove. Det er ikke vanedannene så måske det kunne være værd at prøve, såfremt du kan få din læge/psykiater med på det. Jeg må sige at det virker for mig og gør at jeg kan få lidt ud af min hverdag.
Mureren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sovepiller og min bare r.. henningv Alt det andet 3 16-01-2012 14:30
Seroquel NPH Dit og Dat 16 12-01-2012 09:48
Seroquel..... jasch Alt det andet 24 29-09-2011 15:49
Melatonin?? kkkk Alt det andet 11 14-02-2011 22:21
Nedslående besked - bare spis sovepiller Thelma Dit og Dat 24 20-10-2008 23:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension