K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2009, 17:22   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down Målløs over pressen...

Se så her...i Berlingske bliver Villy Søvndal kaldt for KANNIBAL en menneskeæder betyder det...hvad er det for noget at kalde ham ?

http://www.berlingske.dk/article/200...rsen/90216037/

Tænk sig hvis nogen journalist nogen sinde turde kalde Anders Fogh for KANNIBAL næ han er da såååååååååe flink han spiser ikke små børn men det gør Villy S........jeg græmmes over denne journalistik.

Jeg syntes det er skingrende sindssygt hvad der foregår...folk stemmer på SF og så er Villy S pludselig en KANNIBAL der spiser mennesker eller er det stemmer...

Samtidigt skal regeringspartiet Venstre holde hyggemøde med Nazisterne I aften og det er ikke i overskrifterne i dag....kun denne

http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyh.../16/084749.htm

Det er den omvendte verden. ...PAS PÅ ...stol ikke på et regeringsparti der begynder at holde møder med Nazisterne fordi de har ondt af dem for det kan kun være LØGN også selv om det er VU...

Venstre er regeringsparti og burde virkelig holde sig fra nazisterne I respekt for Danskerne...hold da op hvor må der være mange der mister alt for det parti i dag hvor de helt seriøst skal holde debat med Nazisterne der hylder HITLER .

Jeg er Målløs...Måtte have det ud da der ingen er i aviserne der spørger læserne om det.


Det er så trist og tragisk at man mister modet og tænker at alt hvad der var godt er tabt og der ingen håb er mere......

Men jeg giver ikke op med at tro det bliver bedre en dag.

Syntes bare det skulle nævnes i dag fordi det er så frustrerende og jeg føler en afmagt så stor som runde tårn...

Imens alt det tåbelige snak om kannibaler og nazister så sker der ikke noget for borgerne der er syge og ikke kan få nogen hjælp men mister hjælpen...det er en skandale.


Sidst redigeret af Stella; 16-02-2009 kl. 17:35.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2009, 21:10   #2
Aslan
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2008
Lokation: Nordjylleds amt
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Aslan er ny på vejen
Rolig`nu !!!

Det kan da være alt er godt i morgen, måske de skal tale om pension og kontanthjælp,nu måvi jo være positive,ikke ????
Er der ikke noget med at ham Jonny H...... aldrig har haft et job ???
Hvem ved om han evt. ønsker Flex,eller noget ....

Spøg til side ,næ det er noget mærkeligt noget,hvorfor gå i dialog med dem ???

Aslan er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2009, 11:35   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
he..he..he..ja Aslan kunne ikke lade være med at grine Ekstra bladets leder i dag...


TIL GENGÆLD var det omdiskuterede debatmøde i Århus utrolig dårlig reklame – endnu en gang – for de politiske ungdomsorganisationer, som ellers er så forkælede. VU gentog til hudløshed, at de ønskede at høre nazisternes synspunkter – og så ud, som om de forventede ros for denne indrømmelse af bundløs uvidenhed.

Hvis dét er højdepunktet af politisk engagement, skulle de måske melde sig ind i en hønseavlerforening i stedet.


http://ekstrabladet.dk/nyheder/leder...cle1126871.ece


Sidst redigeret af Stella; 17-02-2009 kl. 11:38.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2009, 23:30   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Lad dem endelig for pokker, det kan og skal kun ødelægge deres ryg, måske, bare måske vi er heldige at det kan bruges en gang når det er VU´ernes tur til at forsøge at bestige taburatter... måske, bare måske den viden kan være med til at de taber et valg.

Så lad dem for guds skyld endelig ødelægge deres eget ryg og rygte, på den slags.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er målløs! Åbenbart også retsløs! Hjælp! Carmen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 192 15-08-2012 22:22
Været til Møde igen. Jeg er målløs. Wodpoulsen Alt det andet 9 24-06-2011 22:15
sag til pressen popcorn Alt det andet 5 08-11-2009 22:53
Jeg er målløs hvad gør jeg forkert? Fiselback Spørgsmål ang fleksjob 1 26-10-2008 12:50
K10 og pressen. Maj-Britt Dit og Dat 6 18-05-2008 16:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension