K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-03-2009, 18:04   #11
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja og GUDSKELOV at både min læge, psykiater og psykolog HAR skrevet at mine unger er sunde og raske og har det som blommen i et æg, og at mine diagnoser IKKE har noget med mine kompetancer som Mor at gøre.
Men hun skulle liiiiige hive den frem og ville høre mere om børnene. Men da jeg sagde de går på privatskole og at min Mor og deres Far har afsat 800.000 kr til deres skolegang, så spurgte hun ikke mere.....

Hun var også MEGET interesseret i mit sexliv, og kunne ikke forstå hvordan jeg kunne få 3børn (være nøgen og møde en mand!) med mine diagnoser.
Så jeg måtte fortælle hende at jeg har kendt ungernes Far i over 25 år, har sågar været gift med hans bror i 7 år, og at han kun er sæddonor da de tre sidste børn er kunstige befrugtninger.....

,,jaaa, for det lyder jo underligt hvis du skulle ha' været ude og finde en kæreste med dé diagnoser''..........

Hvad RAGER DET dog hende!!! Det er noget jeg har holdt for mig selv og som hører ind under mit privatliv. Det kommer da ikke nogen ved hvem jeg knalder med, eller hvem der er sæddonorer til mine børn.....

Og måtte også understrege at jeg altså ikke lider af blufærdighed og udmærket kan blive liderlig selvom jeg har OCD (shit mand!)...totalt ude i hampen samtale!!!

Konen overtræder sine beføjelser...helt ærligt så er det ærgerligt at du ikke har optaget det og sender det videre til Pressen så de kunne høre hvordan de sviner folk til...det rager jo slet ikke hende !!!!!!

Mangel på respekt er ordene !!!!
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 18:11   #12
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
HOLD da helt kæft for en behandler!!!

Det lyder jo helt ude i skoven, som du er blevet behandlet" / snakket til!!

Jeg ville hvis jeg var dig Helene, skrive alt dette ned ( mens du har det i frisk erindring) og hvis du har overskud.. skrive til hende du snakkede med angående det med profilen.

Jeg vil også råde dig til lige at snakke med sr- bistand eller lignende, for at høre hvad fanden hun mener med : børnesag!!! Det er sq da det rene cirkus du er endt op med.

Sidst men ikke mindst.. skriv til din ****ing borgmester, for det er ved at ligne et marathon!!

Nå ja, det er jo så nemt at sige: skriv og skriv.. når jeg sidder her på landet... men jeg håber sq ikke du lader dig slå ud af sådan en MOKKE ( mener hun burde kaldes noget HELT andet )

Sender dig mange knus og husk.. du kan altid ringe til mig skat, du har hjulpet mig så mange gange og fået mig i bedre humør, når jeg har været ved at gå i selvsving

Hils familien og kys herfra Hellemor.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 18:14   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej, men jeg tager heller ikke til flere møder med hende alene! Vores kemi passer ikke sammen og hun er tydeligvis irriteret på mig og vil vist bare teste mig på alle områder...for at se om hun kan hyle mig ud af den, eller fange mig i en løgn. Men jeg spiller med fuldstændig åbne kort hele vejen, og behøver som ikke engang at tænke over mine svar. Jeg fortæller hende sandheden. Men den er som bekendt ofte ilde hørt.

Men hurra for Task force! De er værre end alle de andre, så gudved om det ikke bliver et år 2009 i helvede......synes godt nok der bliver lagt i kedlen!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 18:27   #14
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja Skriv til Mikkel Warming socialborgmesteren i København han bliver gal når han hører det...han var den eneste Borgmester der svarede mig og fik kommunen I sving og undskylde til mig...ikke at det hjalp på min sag...men de skulle beklage...

det er nok at skrive en mail..fortæl om den taskforce

http://www3.kk.dk/PolitikOgIndflydel...ingMikkel.aspx

Sidst redigeret af Stella; 22-03-2009 kl. 18:35.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 19:20   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helle4 Se meddelelser
HOLD da helt kæft for en behandler!!!

Det lyder jo helt ude i skoven, som du er blevet behandlet" / snakket til!!

Jeg ville hvis jeg var dig Helene, skrive alt dette ned ( mens du har det i frisk erindring) og hvis du har overskud.. skrive til hende du snakkede med angående det med profilen.

Jeg vil også råde dig til lige at snakke med sr- bistand eller lignende, for at høre hvad fanden hun mener med : børnesag!!! Det er sq da det rene cirkus du er endt op med.

Sidst men ikke mindst.. skriv til din ****ing borgmester, for det er ved at ligne et marathon!!

Nå ja, det er jo så nemt at sige: skriv og skriv.. når jeg sidder her på landet... men jeg håber sq ikke du lader dig slå ud af sådan en MOKKE ( mener hun burde kaldes noget HELT andet

Sender dig mange knus og husk.. du kan altid ringe til mig skat, du har hjulpet mig så mange gange og fået mig i bedre humør, når jeg har været ved at gå i selvsving

Hils familien og kys herfra Hellemor.
Nej-nej, jeg bliver ABSOLUT IKKE slået ud!
Faktisk gik jeg og halv grinede da jeg gik fra mødet, synes simpelthen det var så komisk - og så latterligt, at jeg egentlig synes det var sjovt. Så nej, jeg bliver på ingen måder slået ud af det, tvært imod, det giver mig bare følelsen af at jeg ikke er den mest syge i dét foretagende, men at sagsbehandler og kommune er dem med de alvorligste lidelser...hahahahaha

Det er et sygt, sygt, sygt system! Deres sagsbehandling, deres tanker, deres måde at angribe syge borgere på kan kun gøre MIG dét stærkere. Jeg fortæller i det mindste sandheden, og de gemmer sig bag løgne og lovbrud! Jeg står helt alene i min kamp, og de skal dækkes sig bag hinanden, have psykologer, læger og lægekonsulenter til at forsvare sig med...

Synes det er let at se hvem det egentlig er, der er de feje!! For de står jo reelt og sparker på folk der allerede ligger fladt på jorden....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 19:53   #16
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Hold da kæft, det er jo helt sindsvagt. Hvad fanden tænker konen på? Det er jo ikke til at forstå, at hun kan få sig selv til at tænke - endsige SPØRGE om den slags? Det burde medføre en øjeblikkelig fyreseddel for mangel på respekt overfor borgeren.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 20:11   #17
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
.... Og du havde ikke tilfældigvis bare en lillebitte optager med?

Bare en lille bitte bitte en?

Jeg har hede drømme om et fedt stunt til næste år om en happening, hvor bl.a. div. sagsbehandleres udgydelser bliver sendt ud over pladsen foran 'Borgen' ... sådan rigtig højt

At jeg først kommenterer det du har været udsat for nu, skyldes at jeg blev så fnysende arrig, at jeg ikke rigtig mente at mine udgydelser var stuerene nok til et så sobert forum som K10

Jeg ville klage skriftligt over den kæ... , øh, jeg mener naturligvis sagsbehandler, og samtidig kræve en anden sagsbehandler, for du kan jo ikke regne med noget sagligt fra den kant (end sige hjælp), når "damen" så åbenlyst forsøger at true dig på dine børn!!!!

Jeg havde held med det Helenekr, for ja, gu er du en sej kvinde; men du når sq ikke nogen vegne med en så grænseoverskridende sagsbehandler.

PS. ER den sagsbehandler ikke temmelig pervers?
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 22-03-2009 kl. 20:39.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 20:37   #18
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Det er jo helt vildt
Godt at du ta'r det på den måde som du gør, Helene !

Jeg kommer til at tænke på en vittighed, eller måske det desværre ikke er sådan en...
Hvad får man, hvis man parrer en sagsbehandler med Fanden?


Endnu en sagsbehandler
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 20:48   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nææææ, jeg havde hverken en lille bitte eller en mega optager med - regnede jo med et sobert møde mellem to mennesker med respekt for hinanden. Og for sagsbehandlingen.
Men sådan noget må man sgu endelig ikke gøre, det HAR jeg da fundet ud af!!

Mødet tog endda kun en halv time, men hold op hvor kunne hun dog nå en masse spydigheder på den halve time! Jeg var helt rundtosset....

Og så skulle i have SET hvordan det foregik. Man kom til bygningen og blev mødt at en vagt! Denne vagt skulle så vide PRÆCIST hvem man var, og hvem man skulle tale med. Så blev man eskorteret op til afdelingen af vagten, og han blev STÅENDE til sagsbehandleren kom. Og han stod og ventede udenfor døren til man var færdig, så man kunne blive eskorteret ned og UD af bygningen igen!! Så døren igen kunne låses forsvarligt til næste klient skulle komme. Der må heller ikke være TO klienter af gangen på afdelingen fortalte vagten.

Tror nok de har taget 'Task force' opgaven MEGET seriøst. Der er heller ingen udveksling af direkte numere, mails eller andet. ALT foregår gennem en omstilling i jobcenter københavn.

Og væggene er hvide og kolde, ingen hygge eller personlighed. Kun fængselsstemning. Faktisk lidt uhyggeligt at blive overvåget af en vagt!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2009, 21:08   #20
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nææææ, jeg havde hverken en lille bitte eller en mega optager med - regnede jo med et sobert møde mellem to mennesker med respekt for hinanden. Og for sagsbehandlingen.
Men sådan noget må man sgu endelig ikke gøre, det HAR jeg da fundet ud af!!

Mødet tog endda kun en halv time, men hold op hvor kunne hun dog nå en masse spydigheder på den halve time! Jeg var helt rundtosset....

Og så skulle i have SET hvordan det foregik. Man kom til bygningen og blev mødt at en vagt! Denne vagt skulle så vide PRÆCIST hvem man var, og hvem man skulle tale med. Så blev man eskorteret op til afdelingen af vagten, og han blev STÅENDE til sagsbehandleren kom. Og han stod og ventede udenfor døren til man var færdig, så man kunne blive eskorteret ned og UD af bygningen igen!! Så døren igen kunne låses forsvarligt til næste klient skulle komme. Der må heller ikke være TO klienter af gangen på afdelingen fortalte vagten.

Tror nok de har taget 'Task force' opgaven MEGET seriøst. Der er heller ingen udveksling af direkte numere, mails eller andet. ALT foregår gennem en omstilling i jobcenter københavn.

Og væggene er hvide og kolde, ingen hygge eller personlighed. Kun fængselsstemning. Faktisk lidt uhyggeligt at blive overvåget af en vagt!!
Men det med vagten handler vel også om, at der har været uhyggeligt mange overfald på sagsbehandlere. De er jo også mennesker (i hvert fald nogle af dem ) og har krav på sikkerhed i deres job.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvorfor anbefaler lægekonsulenten, navngivne læger? gøjneren Lægekonsulenternes Rolle 75 08-08-2013 01:03
Hvorfor skal det være så svært at skifte bank.?? Enteneller Alt det andet 15 03-05-2012 13:55
Ressourceprofil - hvad skal jeg være obs på? Sivtop Dit og Dat 3 10-03-2010 16:16
Hvor længe skal man vente på lægekonsulenten?? Ninja Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 07-10-2008 21:33
skal man underskriv sin ressourceprofil ? jane At søge førtidspension 2 10-03-2008 11:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension