K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-05-2019, 16:23   #1
Saara
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-05 2019
Indlæg: 2
Styrke: 0
Saara er ny på vejen
Andre som kender “Min-bisidder” ?

Jeg har være kunde hos Bisidderhjælpen og efter de er gået konkurs, er jeg blevet kontaktet af en af sagsbehandlerne som har tilbudt mig at blive kunder i et nyt bisidderfirma. Er der andre her som er gået med over hos Min-bisidder? Jeg spørger fordi jeg alligevel bliver lidt usikker på det hele. På forhånd tak for svar
Saara er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2019, 19:51   #2
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Da der tilsyneladende ikke er nogle tidligere kunder på linjen vil jeg tillade mig at komme med en kommentar på trods af at jeg ikke selv har erfaring som kunde.

Ud fra det jeg har læst i medierne om firmaets ufine metoder, så ville jeg personligt holde mig langt væk fra udbrydere af dette firma, så medmindre du personligt kender en eller flere af socialrådgiverne i det nye firma fra din tid som kunde og husker dem for det gode arbejde vil jeg foreslå dig at finde et helt andet firma til at hjælpe dig videre hvis du ikke føler at du kan klare det selv.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2019, 08:55   #3
Saara
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-05 2019
Indlæg: 2
Styrke: 0
Saara er ny på vejen
Tak for svaret. Jeg har besluttet mig for at bruge dem, under forudsætningen af, at jeg ikke skal forudbetale. Jeg har ikke mødt socialrådgiveren endnu, men jeg har en rigtig god fornemmelse ud fra telefonen.

Nej, jeg føler ikke jeg kan klare det alene. Jeg er i et jobafklaringsforløb i Holbæk kommune pga. noget post traumatisk stress og tingene kører ikke efter bogen, så jeg må desværre, have en bisidder med som kender loven.
Saara er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-05-2019, 14:19   #4
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Du kan også overveje at melde dig ind i Facebook gruppen Næstehjælpernes Frivillige Bisidderkorps og finde ud af om nogle af de frivillige bisiddere kan hjælpe dig.
Der er vist nogle som er meget dygtige selv om de ikke nødvendigvis er socialrådgivere.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2019, 06:00   #5
Kattedame
På vej til at lære K10
 
Kattedames avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2018
Indlæg: 6
Styrke: 0
Kattedame er ny på vejen
Jeg kan VARMT anbefale Min-Bisidder. Hun er fantastisk. Blev indstillet til FTP i går ved hendes hjælp. Og det er ikke de stakkels ansatte i Bisidderhjælpen, der kan bebrejdes at ledelsen i firmaet brugte ufine metoder, de blev også udnyttet.

Sidst redigeret af Kattedame; 17-05-2019 kl. 06:20.
Kattedame er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-05-2019, 06:24   #6
Kattedame
På vej til at lære K10
 
Kattedames avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-07 2018
Indlæg: 6
Styrke: 0
Kattedame er ny på vejen
Jeg var også kunde hos Bisidderhjælpen, husk at anmelde krav om refundering af forudbetalt beløb hos kurator af boet. Selvom vi sikkert ikke får en øre.
Kattedame er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension