K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-04-2008, 15:30   #11
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Skotten - nej, der står desværre ingen steder at man skal kunne arbejde mindst ca. 12 timer for at blive visiteret til fleksjob. Men som Mimse korrekt skriver, er det højeste tilskud på 2/3 af fuldtid, dvs at arbejdsgiveren står med en udgift på ca. 12 timer. Derfor bliver det meget vanskeligt at finde ansættelse, hvis man ikke kan komme op på de timer.

Mumlemund, puha, det lyder meget anstrengende med din prøvning. Håber, de snart finder ud af, at det er formålsløst.

gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-04-2008, 13:50   #12
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Jeg har talt med min kontakt person igår... Hun siger det da er noget rigtig skidt og er sød og forstående... Hun hentyder at pension ville være rimeligt for mig... Men det kan hun desværre ikke bestemme, som hun siger...

Køge kommune har jeg fået privat aktør på så jeg har fået ny sagbehandler IGEN IGEN... Hun skulle være meget dygtig fik jeg afvide..
Det kan være at hun beslutter at afslutte min praktik og erklære mig uegnet til at fortsætte.

Nu må vi se. Får svar i næste uge. Jeg håber inderligt de indstiller mig til pension. Men så heldig kan man nok ikke være....
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejdsprøvning nuller Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 13-10-2013 19:06
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Arbejdsprøvning lillemis Dit og Dat 4 11-05-2009 18:45
arbejdsprøvning. ?? 2840 Alt det andet 2 19-03-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension