K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Læs her før du skriver > Hjælp til Forum Brug

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hjælp til Forum Brug Her kan du skrive hvis der er nogle ting som du ikke kan finde ud af ang brugen af forummet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2011, 22:40   #1
Girlscout
This is my happy face
 
Girlscouts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2010
Indlæg: 131
Styrke: 14
Girlscout er ny på vejen
Question Styrke

hej... hvad er "styrke" og hvordan får man flere af de små søde grønne kugler?

Der er en der har givet mig point... og skrevet en besked, men nu kan jeg ikke finde det igen... suuuk. Og jeg der plejer at være ITnørd!!!
Girlscout er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2011, 01:05   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Styrke er det samme som omdømme...

Man får automatisk mere omdømme alt efter hvor lang tid man har været tilmeldt....hvor mange indlæg man har lavet.....skrevet blogs osv osv

Man får også bedre omdømme hvis idiom bedømmer ens indlæg...som du selv har bemærket....

Du kan se de beskeder som andre skriver til disse bedømmelser under dit kontrolpanel her http://www.k10.dk/usercp.php
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2011, 09:25   #3
Girlscout
This is my happy face
 
Girlscouts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-07 2010
Indlæg: 131
Styrke: 14
Girlscout er ny på vejen
Ok, ja men så har jeg fået 13 point nu, og jeg kan kun se de tre sidste kommentarer med point... kan jeg ikke se resten på en eller anden måde?
(må lige indskyde at jeg synes K10 er GENIALT og bare bliver bedre og bedre... men lidt svær at lære at kende.)
Girlscout er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Begrebet ’arbejderklasse’ er tilbage med ny styrke buster Politik og Samfund 0 31-03-2011 10:13
Det kræver styrke at klare en sygemelding Metro Det er da strengt ! 3 17-04-2007 21:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension