K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-10-2011, 12:42   #1
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Odense kommune

Nogen her der bor i Odense kommune og vil fortælle om samarbejdet i forhold til flexjob/førtidspension?
Jeg bliver nok nødt til at bøje mig for kendsgerningerne inden længe og erkende at jeg ikke magter at arbejde fuldtid igen.
Men jeg er ganske panisk over at skulle igennem "vridemaskinen", da min erfaring fra tidligere kommune ikke er positiv.
Maja
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2011, 12:52   #2
Fibbie
Elsker at være her på K10
 
Fibbies avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 79
Styrke: 13
Fibbie er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maja44 Se meddelelser
Nogen her der bor i Odense kommune og vil fortælle om samarbejdet i forhold til flexjob/førtidspension?
Jeg bliver nok nødt til at bøje mig for kendsgerningerne inden længe og erkende at jeg ikke magter at arbejde fuldtid igen.
Men jeg er ganske panisk over at skulle igennem "vridemaskinen", da min erfaring fra tidligere kommune ikke er positiv.
Maja
Hej Maja

Jeg kender desværre ikke meget til Odense kommune, men jeg håber de tager fløjlshandskerne på og dropper jernnæven.

Jeg krydser fingre for dig og ønsker dig held og lykke. Husk at passe på dig selv.

Husk nu, at du altid kan finde støtte her



Fibbie
Fibbie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2011, 13:09   #3
strikkemusen
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2011
Lokation: fyn
Alder: 39
Indlæg: 15
Styrke: 13
strikkemusen er ny på vejen
Jeg må desværre sige at jeg ikke har hørt noget godt om Odense kommune endnu. Kender flere der har været kastebolde der...

Jeg er selv fra faaborg-midtfyn og har fået alle tiders behandlig. Jeg kan absolut ikke klage.

Men uanset hvor du bor, skal du tænke på dit helbred...

God bedring til dig, og jeg håber virkeligt du kommer nemt igennem systemet ;
strikkemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2011, 14:43   #4
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
Fibbie - tak håber det går bare nogenlunde glat, men tvivler

og Strikkemusen - er lige flyttet til Odense fra Fabborg-midtfyn! Og de har godt nok ikke været meget bevendt i forhold til min søns handicap, altid kun modarbejdet og givet afslag på alt. Har anket en del og fået medhold, men er glad for at det ikke er dem der skal afgøre min fremtid.
Sjovt det kan være så forskelligt ikk ?

Men tak for svar begge to
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2011, 19:44   #5
strikkemusen
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 26-09 2011
Lokation: fyn
Alder: 39
Indlæg: 15
Styrke: 13
strikkemusen er ny på vejen
Ej, hvor underligt, min sag er gået uden nogen problemer overhovedet og de har bare passet på mig og hjulpet mig alt det de kunne...

Men der er jo også forskel på sagsbehandlere...

Håber du får en bedre oplevelse af Odense,så
strikkemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2011, 20:20   #6
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Maja44 Se meddelelser
Nogen her der bor i Odense kommune og vil fortælle om samarbejdet i forhold til flexjob/førtidspension?
Jeg bliver nok nødt til at bøje mig for kendsgerningerne inden længe og erkende at jeg ikke magter at arbejde fuldtid igen.
Men jeg er ganske panisk over at skulle igennem "vridemaskinen", da min erfaring fra tidligere kommune ikke er positiv.
Maja
Hej Maja.
Jeg er i fleksjob i Odense Kommune og har været dette i ca. 6 år. Er altid blevet behandlet godt af Jobcentret, men var også utrolig heldig og kunne komme i arbejdsprøvning på min arbejdsplads. Jeg har intet at klage over, men ved fra andre at de har haft problemer..
Jeg tror, at det er blevet svært at få ftp. i Odense, da der har været skrevet meget om, at der er alt for mange førtidspensionister i Odense og at dette område også skulle have 0-vækst, som andre steder i kommunen. Altså stramning af muligheden for at få ftp...er selv lidt obs på dette, da jeg hænger lidt med bremsen pt. og ikke ved om jeg kan holde til fleksjobbet længere.
Håber det bedste for dig
Mvh. Sanne
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2011, 22:46   #7
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Jeg hører til Odense Kommune, har fleksjob og er blevet behandlet ordentligt.
Under arbejdsprøvning - hvor jeg selv fandt sted - og satte i gang før kommune egentligt mente det var tiden -dokumenterede jeg i form af en stikordsdagbog, så jeg var ok forberedt til hvert eneste møde og samtale. Jeg beskrev positive som negative oplevelser - symptomer/ både på job og i fritid...passede selv at gå op og ned i tid...jeg gjorde meget ud af at holde bolden på min egen banehalvdel.
God vind til dig :-) - og sørg for at være direktør for dig selv
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 11:44   #8
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
åhh hvor det lyder dejligt, tak skal I have Det er virkelig rart at få en fornemmelse af at det ikke nødvendigvis bliver en slem omgang tak tak tak
Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2011, 12:54   #9
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
dem jeg kender fra odense som er sat i flexjob. som har ville søge FP.. der er kommunen gået ind for at finde et nyt sted til dem hvor de kan forsætte..

og jeg kender ingen personligt. som har fået førtidspension. de sidste år. kun flexjob og arbejds prøvning..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2011, 00:18   #10
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jeg har flexjob i Odense Kommune og er blevet prima behandlet gennem hele forløbet.
Jeg kender tre førtidspensionister der har fået den uden problemer, også unge under 25. Det er dog et stykke tid siden.
Så der er altså ingen grund til at tage sorgerne på forskud.
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Et pensionssagsforløb i Odense kommune Odenseaneren Din historie 0 06-05-2009 09:49
Odense kommune rh1972rh At søge førtidspension 3 06-12-2008 16:48
Odense Kommune andi1975 Alt det andet 1 25-05-2008 10:41
Sag med Odense kommune Henrikxxxx Alt det andet 1 20-04-2008 11:13
Odense Kommune lena Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 15-09-2007 07:27




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension