K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-04-2010, 11:32   #1
some
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2010
Indlæg: 13
Styrke: 15
some er ny på vejen
flexjob

jeg ved ikke en pind om alt dette men håber noget har et godt råd til mig, jeg har været sygemeldt i 8 mdr, men er nu for 7 uger siden begyndt at arbejde jeg arbejder 3 timer dagligt, og har lige fået papir på at jeg ikke kommer til at arbejde mere end15 til20 timer ugentlig normal 34 timer ugentlig,,min arbejdsgiver vil gerne ansætte mig på de timer min læge siger men hvordan for jeg komunen overbevidst til at gi mig et flexjob de vil nok ha mig afprøvet i et andet job og så blir jeg fyret fra mit elskede job det er jeg ked af,, jeg har fået et nyt knæ er58 år har været det samme sted i 27 år, jeg gør rent de kan ikke tilbyde mig andet arbejde.
some er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 12:43   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
de skulle kunne prøve dig i dit nuværende arbejde med hendblik på flexjob men rengøring ,ed nyt/dårligt knæ er ikke det bedste
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 13:16   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er nok ikke så lige til for du skal være uarbejdsdygtig i ethvert erhverv og alt efter hvad du laver nu så kan der være andre muligheder , samtidig skal de også inden de overhovedet kigger på fleks kigge på om der kan være revaliderings muligheder sådan at du kan arbejde fuld tid inden for et andet område, men prøv at ring og snak med din sagsbehandler og få en tid , sådan at du kan få nogle mere nøjagtige oplysninger ..

Har du fået lavet ressourceprofil mens du har været syg ?
og har kommunen lægepapir på dig altså har lægen skrevet det til kommunen eller har han sagt det til dig ,du burde som det første søge aktindsigt i dine papir hos kommunen (ligger en erklæring under nyttige link ) og du burde også bede om aktindsigt i alle dine lægepapir og sende en kopi af rub og stub til kommunen og bede om at få det lagt ind i din sag...

Jeg kan ikke sige noget med sikkerhed selvfølgelig men jeg har mere end svært ved at tro at din kommune vil gå med til fleks i dit nuværende job i sær taget i betragtning at det er rengøring med dårligt knæ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension