K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-11-2011, 13:43   #11
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nissefar Se meddelelser
Jubiii så kom der endelig svar fra Skatsforvaltningen ....Det lyder sådan her.

Ankestyrelsen har optaget sagen til behandling. Da beskæftigelsesankenævnet afgørelse er truffet af formanden har sagen været forelagt på møde i nævnet den 25 oktober 2011.

Et enigt nævn vedtog at stadfæste formandens afgørelse af 18 juli 2011. Nævnet har ikke yderligere bemærkninger til sagen


Håber det her kan hjælpe andre fremover
Dejlig nyhed... Så er det absolut afgjort. Den blev godt nok hurtig behandlet derinde hos Ankestyrelsen, det er super!... Der har nok ikke været ret meget tvivl i sagen hos dem.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2011, 09:42   #12
Nissefar
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2011
Lokation: Glostrup
Indlæg: 24
Styrke: 13
Nissefar er ny på vejen
Thumbs down Travlhed

Takker Multe....

Nej ingen store julegaver. For jeg fik for 8 mdr i august så det blev en god sommer istedet griner.

Men ja de har travlt med ryde op efter deres egen fejl og mangel på indsigt i lovgivningen. eller er de bare ude på at gøre livet så surt for os syge at vi giver op ???
Efter hvad jeg læser her inde og hvad jeg selv må igennem af tvivlsomme udtaler fra læge konsulenter som bla. mener at gigt ramte bliver raske hvis de holde op med at ryge så hælder jeg mest til det sidste.

Men skal nok følge den her helt til dørs da det er en princip afgørelse , så den hjælper ikke kun mig men også mange andre (hvilket glæder mig vildt meget)
Nissefar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-11-2011, 09:44   #13
Nissefar
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2011
Lokation: Glostrup
Indlæg: 24
Styrke: 13
Nissefar er ny på vejen
Talking

Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Dejlig nyhed... Så er det absolut afgjort. Den blev godt nok hurtig behandlet derinde hos Ankestyrelsen, det er super!... Der har nok ikke været ret meget tvivl i sagen hos dem.
Nej det er herligt når det kan gå lidt tjept og især når det falder ud til vores fordel ....
Nissefar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
afslag på flexjob - stop for sygedagpenge giverikkeop Spørgsmål ang fleksjob 6 15-02-2012 00:04
Flexjob sygedagpenge eller ledighedsydelse Som Spørgsmål ang fleksjob 3 27-09-2011 06:57
Sygedagpenge på flexjob Nissefar Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 24-08-2011 06:12
Fratagelse af Sygedagpenge for at få flexjob Sille81 Spørgsmål ang fleksjob 19 16-06-2011 17:44
En hån mod alle os som er i flexjob og på sygedagpenge andi1975 Politik og Samfund 39 19-02-2010 16:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension