K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Principielle afgørelser fra Ankestyrelsen > Nyt om loven

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Nyt om loven Her kan du skrive hvis du falder over noget relevant , det kan være sm-afgørelser som kan være nyttige eller andet som vedr fleks og førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2007, 22:10   #21
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Tak for beskrivelsen. Dejligt at høre lidt mere.

Du er altså også velkommen til at spørge, hvis du har brug for at vide noget.

Der ligger jo rigtig meget viden gemt rundt omkring her på siden, som stadig er brugbart.

Knus
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2007, 22:12   #22
cl8
Hjemmevant på K10
 
cl8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2007
Indlæg: 225
Styrke: 18
cl8 er rigtig godt på vej
Det bliver da også mere og mere interessant det her

Tusind tak, socialnørd - endnu et godt råd i kampens hede. Det er skønt at kunne blive klogere på det hele uden at skulle terpe alle lovene igennem konstant - for det blir man da heller ikke rask af


Sidst redigeret af cl8; 23-10-2007 kl. 22:12. Årsag: Stavebøf :o/
cl8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 12:27   #23
ajmj
Føler sig hjemme på K10
 
ajmjs avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 40
Styrke: 17
ajmj er ny på vejen
Smile Det Varmer Helt Ind I Sjælen

Hvor er det dejligt at du (Socialnørd) bidrager med din viden og har den holdning til samfundets svageste som du giver udtryk for. Hatten af for det - det er sgu' god næstekærlighed. Også rart at læse, at fagforeningerne ansætter socialrådgivere for bedre at kunne rådgive deres medlemmer.
__________________
Vi har kun det sjov som vi selv laver ...
ajmj er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2008, 10:59   #24
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hejsa...

Jeg ved godt dette her indlæg er gammelt, men jeg sidder og undre mig lidt over det med forlængelsesmulighederne. Her der står der at man kan forlænges op til 3 år... og noget med 2 x 52 uger.

I den lovgivning min sagsbehandler sendte mig i sommers står der også noget med de 2 x 52 uger.

Men i det min nye sagsbehandler har sendt står der kun noget med 52 uger.

Nogen der vil komme med en forklaring? Og evt. nogle links til noget lovgivning?

Hilsen Helene
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2008, 11:10   #25
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du kan finde sygedagpengeloven under nyttige links.

Se øverst på siden.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af sygedagpenge før 1 år! BettyBoop82 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 15-10-2012 18:54
stop af sygedagpenge miki35 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 08-10-2012 00:04
stop af sygedagpenge dididar Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 4 09-10-2011 00:24
stop af sygedagpenge og arbejdsgiver siger snart stop! hjælp sophieline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 21-01-2011 06:00
stop af sygedagpenge lillesine Alt det andet 0 08-01-2009 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension