K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2013, 10:40   #11
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question De tog hendes sygedagpenge fra hende

De tog hendes sygedagpenge fra hende. Hun havde underskrevet en mulighedserklæring på 37 timer, men var aldrig nået op på disse timer pga af skaden. Hvad skal vi dog gøre? Bisidder fra fagforening var måløs

Jeg er gal, den pige har gjort alt hvad hun skulle. Jeg mener det er kommunen som har fejlet her, og vurderet helt forkert i forhold til hendes skade.

Hvad siger i? Og nogen som kan hjælpe her.... Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2013, 11:35   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Der skal flere oplysninger til, for at svarer.

Hvad siger mulighedserklæringen?

Hvad siger fagforeningen?

Hvad giver kommunen i begrundelse for fratagelse af sygedagpengenen?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2013, 12:17   #13
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Hvis hun forventer at være helt rask inden for et halvt år, kan hun måske få en lægeerklæring på det og søge om den forlængelse..
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2013, 10:17   #14
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Hej og tak for svar. Mulighedserklæringen var underskevet sådan at man mente hun kunne komme op på 37 timer. Den er skrevet før hun kom til skade endnu engang med benet og blev opereret. Ingen opfølgning på dette.

Hun har gået på arbejde så godt hun formåede, men kom altså ikke op på disse 37 timer og til genoptræning og fys og you name it. Hun klager over smerter fortsat i benet, men tror det er hende det er gal med.

Indtil hun får en henvisning til køge hospital, og her får af vide at den forrige operation er skubbet med 5 mm, og det betyder altså meget i et knæ. Får af vide at hun skal opereres igen, og knækker helt sammen.

Hun er meget retfærdig, og har gjort alt hvad hun skulle. Jeg mener kommunen har fejlet, og ladet hende klare alt selv.

Håber at dette hjalp lidt. Fagforeningen vil klage over afgørelsen, men den kender vi jo godt alle sammen den tur, og det giver ikke penge på bordet her og nu.

Hun er efterfølgende blevet sygemeldt med stress, pga hun ikke kan overskue efter at få af vide at endnu en operation venter forude. Venter på svar fra MR Scanning fra køge. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nogen som ved noget om dette? LS1980 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 257 24-01-2013 01:11
Jeg er blevet taget seriøst i dag Thelma Dit og Dat 21 09-01-2009 20:23
Hvor seriøst bliver Reva/Incita mf taget? Ninja Dit og Dat 28 26-11-2008 23:44
Er der en der ved noget om dette emne missepigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 31-10-2007 00:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension