K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-10-2011, 23:45   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De nye ministre ifølge DR

DR skriver således

Socialdemokraterne
  • Statsminister: Helle Thorning-Schmidt.
  • Finansminister: Bjarne Corydon.
  • Social- og integrationsminister: Karen Hækkerup.
  • Justitsminister: Morten Bødskov.
  • Europaminister: Nicolai Wammen.
  • Minister for by, bolig og landdistrikt: Carsten Hansen.
  • Børne- og uddannelsesminister: Christine Antorini. Ministeriet skal dække over daginstitutioner, folkeskoler og ungdomsuddannelser.
  • Forsvarsminister: Nick Hækkerup.
  • Beskæftigelsesminister: Mette Frederiksen.
  • Transportminister: Henrik Dam Kristensen.
  • Fødevareminister: Mette Gjerskov.
SF
  • Udenrigsminister: Villy Søvndal.
  • Vækst- og erhvervsminister: Ole Sohn.
  • Sundhedsminister: Astrid Krag.
  • Miljøminister: Ida Auken.
  • Minister for eksport og udenrigshandel: Pia Olsen Dyhr.
  • Skatteminister: Thor Möger Pedersen.
De Radikale
  • Økonomi- og indenrigsminister: Margrethe Vestager.
  • Udviklingsminister: Christian Friis Bach.
  • Videnskabsminister: Morten Østergaard.
  • Kulturminister: Uffe Elbæk.
  • Kirke- og ligestillingsminister (og nordisk samarbejde): Manu Sareen.
  • Klimaminister: Martin Lidegaard.

Kilde: http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/2011.../02/174244.htm

Så vil tiden vise om det er godt eller dårligt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 00:21   #2
Agnes XXX
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2007
Indlæg: 453
Styrke: 17
Agnes XXX er ny på vejen
Den er god nok, jeg har læst samme liste på TV2. Jeg må sige at jeg er overrasket over Mette Frederiksen nye stilling... jeg havde uden tvivl forventet sundhedsminister ville blive hendes nye erhverv. Men man kunne jo ønske og håbe at hun vil bringe lidt mere medmenneskelighed ind i Beskæftigelsesministeret. Noget som Inger Støjsender i den grad ikke kunne finde ud af... jeg ved godt at man bliver nødt til at holde det, well, hvad hedder det... smørret, måske, men der skal være plads til de skæve eksistenser som ikke passer ind i det ordinære arbejdsmarked, og det har der ikke været de sidste ti år.
Agnes XXX er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 00:38   #3
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Åh nej , Jeg havde inderligt håbet SF fik social og Beskæftigelsesministeriet , eller mere realistisk bare et af dem.
Jeg sover ikke roligt om natten med socialdemokrater på så vigtige poster.
SF kunne virkelig have gjort en forskel her.

Jeg ville gerne have byttet samtlige ministerier de har fået med et af ovennævnte , inklusiv det amputerede men prestigefulde udenrigsministerium.

SF vil efter min mening ikke udgøre nogen større forskel på de resortområder de har fået tildelt , måske lige med undtagelse af skatteministeriet.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 01:41   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nej nej nej Villy som udenrigsminister??? A'men har i hørt manden tale engelsk???

- ok, han kan selvfølgelig nå at komme på kursus, intensivt x 1500.

Havde troet Karen Hækkerup og Mette Frederiksen, ville have byttet poster - så dér er jeg ærligtalt lidt (meget) overrasket...........

Jeg vil bare så gerne denne regering, så jeg HÅBER sådan de vil lykkes og gøre DK mere tålelig.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 04:41   #5
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nej nej nej Villy som udenrigsminister??? A'men har i hørt manden tale engelsk???
Det er mindre vigtigt, der er trods alt mange andre udenrigsministre, som heller ikke taler engelsk, det er det tolke er til.
Tror også han forstår det ganske udemærket. Nu er det jo ikke alle danskere der er gode til engelsk (ahem, Hr. Fogh og Hr. Løkke Rasmussen), selv om vi normalt sætter en dyd i, at være det.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2011, 10:26   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jo, men som udenrigsminister, så skal man dæleme være godt fremme i skoene på engelskområdet, men jeg læse da også at han ER i gang med engelsk-kursus, men at han bare er sprunget fra pga valget, men vil genoptage det hurtigst muligt.....så de har nok tjek på det

Jeg er bare SÅ spændt på det hele og sidder pt klistret foran TV skærmen
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ingen bliver fattige ifølge Thorning Debutanten Politik og Samfund 3 07-03-2012 13:31
Nu er der rent rødt flertal ifølge Greens halse Politik og Samfund 4 05-02-2011 22:46
Fleksjob, løn ifølge overenskomst steine Spørgsmål ang fleksjob 5 18-08-2009 11:39
Ingen ledige fleksjobbere???!!! Ifølge CHF zuza Politik og Samfund 1 16-10-2007 11:10
Retssikkerhed ifølge Socialministeriet zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 19 17-09-2007 00:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension