K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-01-2017, 19:39   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
uden at være læge, tror jeg dine smerter kommer af bekymringer, barnet burde lægge fint og beskyttet i dig, kvalme og smerter kan være en stres faktor,er man bekymret spænder man og det giver bivirkninger, snak med lægen om det.

At få hjælp af kommunen, kan være en god ide, men når du fortæller dem i afsnitte, at du alderede har fået lovning på ekstra sundhedsplejske, tænker jeg det er det, du har jo så selv bedt om hjælp fra start,

De vil så bede din sundhedsplejske, slå alarm hvis hun bliver bekymret og hvorfor skulle hun det, selv med angst kan man være en god mor, måske enda bedre, da dujo ikke vil have trælt med alt muligt pigesjov, men kun med dit barn og det et barn har mest brug for, er fred og ro, samt faste rammer.

så du skal ikke være så bekymret og som kommunen skal spare, bruger de ikke penge uden grund, og at begynde at sætte noget igang for dig vil være uden grund, så det skal nok gå.

Træk vejret og glæd dig
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2017, 11:46   #12
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Plukveer kan godt føles skræmmende, særligt i starte. Men dem vil man få mange af i den sidste halvdel af graviditeten. Måske er det dem du begynder at mærke. Det er som små pludselige stik, der kan udvikle sig krampeagtige, så maven føles helt hård.

Efterhånden som baby vokser, kan de også vælge at stikke deres fødder ind underlige steder, der kan give smerter..

Tal med din jordmoder om hvor du henvender dig, hvis du bliver nervøs. Man har ofte mulighed for at komme ind og få et tjek, om baby er ok.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2017, 16:17   #13
Mulle1111
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2014
Indlæg: 45
Styrke: 10
Mulle1111 er ny på vejen
Tænkte på om man kan trække en underskrift på en samtykke erklæring tilbage? Jeg skrev igår under på at jobcentret måtte indhente oplysninger om mig fra familieafdelingen. De har selvfølgelig ikke noget at bruge det til før jeg har snakket med dem.
Men ved ikke om jeg fortryder nu.

Samtidig sagde min sagsbehandler og at hun også ville være med til mødet med familieafdelingen, det ved jeg heller ikke om jeg er tryg ved. Ja jeg kan sgu ikke li min sagsbehandler da jeg føler hun ikke kender og hun ser ned på mig.
Mulle1111 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2017, 16:25   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan altid trække sin sammentykke erklæring tilbage...

Det bedste du kan gøre er at skrive på et stykke papir at du trækker erklæringen tilbage...dit navn, adresse, dato, cpr nr osv...

Dette stykke papir aflevere du på jobcenteret imod en kvittering på at du har afleveret det...

De vil så ikke kunne bruge erklæringen mere...og dette kan så både være godt eller dårligt...alt efter sagen...

Kan de ikke få oplysninger ja så kan de heller ikke hjælpe dig...

Så man bør tænke nøje over det inden man trækker sin erklæring tilbage...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2017, 18:08   #15
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Jeg har lige læst de indlæg du har skrevet siden du oprettede en profil her.

Det er muligt at du bliver vred, men jeg tænker på barnets tarv når jeg anbefaler dig at indvilge i den tætte dialog og opfølgning fra kommunen side, herunder familie-afdelingen.

Hvis jeg forstår dig korrekt, har du tidligere været i ressource-forløb, og du mener ikke at du kan varetage et arbejde grundet dine psykiske udfordringer (ADD, angst), men venter nu et lille barn.

Dette barn vil jo også medføre at du vil skulle have kontakt med "omverdenen", at der er struktur på barnet's hverdag og liv, herunder passe daginstitution, overholde aftaler med andre kontakter.

Jeg skriver det ikke for at såre dig, men kun ud fra det som jeg opfatter, at du selv mener at kunne have udfordringer omkring, og måske med håbet om at du, ad frivillighedens vej, kan opnå en konstruktiv og god hjælp og støtte fra erfarne og dygtige folk (pædagoger m.v.).
Fleks10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2017, 18:32   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Fleks10....det var præcist derfor jeg skrev at man lige skulle tænke sig om inden man trækker erklæringer tilbage...da man jo så heller ikke vil kunne få den evt hjælp det ville kunne give..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-02-2017, 20:12   #17
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
men om hun kan kæve at være med til mødet, ved jeg ikke, det er tros alt 2 meget forskelige afdelinger, det vil jeg nok undersøge, ring evn til durk og spørg
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2017, 10:49   #18
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
B 6 vitamin (Pyridoxin) hjælper mod graviditetskvalme. Tal med din læge om det.
__________________
Pensionista✍🏼
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2017, 22:26   #19
Mulle1111
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2014
Indlæg: 45
Styrke: 10
Mulle1111 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Man kan altid trække sin sammentykke erklæring tilbage...

Det bedste du kan gøre er at skrive på et stykke papir at du trækker erklæringen tilbage...dit navn, adresse, dato, cpr nr osv...

Dette stykke papir aflevere du på jobcenteret imod en kvittering på at du har afleveret det...

De vil så ikke kunne bruge erklæringen mere...og dette kan så både være godt eller dårligt...alt efter sagen...

Kan de ikke få oplysninger ja så kan de heller ikke hjælpe dig...

Så man bør tænke nøje over det inden man trækker sin erklæring tilbage...
Tak for hjælpen. Det var egentlig også min mor der synes jeg ikke skulle have skrevet under på det. Og så blev jeg itvivl om det nu også var en god idé.
Mulle1111 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2017, 22:52   #20
Mulle1111
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2014
Indlæg: 45
Styrke: 10
Mulle1111 er ny på vejen
Ville også lige sige tak til jer andre, jeg tager det til mig og prøver at stole på kommunen bare ville hjælpe mig og vores barn.
Og jeg ville gøre alt for at min lille pige ikke bliver som mig og at hun kommer ud blandt mennesker, struktur og orden er jeg selv meget glad for.
Mulle1111 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension