K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-12-2011, 08:58   #1
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Boligydelse/sikring årsskema

Hej alle, jeg har vist ikke opdaget at min kommune er gået over til e-boks. I hvert fald er det længe siden, at jeg har modtaget noget fra dem, så jeg har nu tilmeldt mig eboks og tilsluttet min kommune.

Vil så lige høre, hvornår der kommer skema til årsoplysning - Mener først at det modtages i slutningen af december - til udfyldelse ved udgangen af januar senest; men hvordan er det nu lige, at det er?

Vil også høre, om det er rigtigt at kommunen kun udsender meddelser pr. eboks eller om der bare er andre årsager til at jeg ikke har modtaget noget fra kommunen meget længe? Tror især ftp kar leve i lykkelig glemsomhed, indtil hammeren den falder.

PS bor i københavns Kommune.

PPS håber meget på tilbagemelding, da jeg er lidt nervøs og vist næppe kan være den eneste...
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 10:58   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hvad er det for et skema, du efterlyser?
Boligstøtte kører jo egentlig bare videre og det er dig, der rent juridisk skal meddele kommunen, hvis der er store ændringer i indkomsten.
Tal med din kommune om kommunikationsgangen.
Mener man selv tilmelder sig i e-boks og åbner for de afsendere, man ønsker at få post fra i boksen.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 19:41   #3
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Der plejer, så vidt jeg ved at komme et opfølgningsskema 1 gang årligt men her på det seneste, har jeg ikke modtaget noget fra dem, givetvis fordi jeg ikke har været tilmeldt e-boks; men jeg er så ikke klar over om de er gået fuldstændig over til e-boks / eller er det sådan, at man stadig får vigtige meddelelser pr. post...
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 19:52   #4
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
Der plejer, så vidt jeg ved at komme et opfølgningsskema 1 gang årligt men her på det seneste, har jeg ikke modtaget noget fra dem, givetvis fordi jeg ikke har været tilmeldt e-boks; men jeg er så ikke klar over om de er gået fuldstændig over til e-boks / eller er det sådan, at man stadig får vigtige meddelelser pr. post...
Du modtager kun elektronisk post, hvis du har accepteret det... Og under denne handling skal du henvise til en e'mail adresse, hvor du så vil få besked når der er post i e-boks til dig.

har en borger ikke e-boks, vil der fortsat blive sendt almindelig post...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 20:05   #5
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@Ricky, ok takker, jeg går ud fra at de så har skåret ned på deres standard skrivelser i kommunerne, hvilket jo kan være fornuftigt nok....
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-12-2011, 20:30   #6
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
@Ricky, ok takker, jeg går ud fra at de så har skåret ned på deres standard skrivelser i kommunerne, hvilket jo kan være fornuftigt nok....
Men vil nu anbefale at blive tilmeldt... Det er 100 gange nemmere at finde evt. vigtige skrivelser fra kommunen, skat, og alt muligt andet man kan tilmelde sig...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lov om sikring mod følger af arbejdsskade hvorformig Alt det andet 2 26-02-2011 11:48
førtidsbrøk og konvencion om soc.sikring skytten 17 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 19-09-2010 14:45
leve af en mindre ydelse (27A eller Bolig sikring)førtidspension efter 2003 1970girl Det er da strengt ! 4 25-05-2010 09:36
om sikring af offentligt ansattes ytringsfrihed sane Politik og Samfund 0 01-05-2010 00:54
Fra ftp til fp i løbet at året + Boligydelse/sikring @PerChr Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 17-01-2008 06:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension