K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-02-2009, 20:10   #1
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Skatteudspillet

SKATTEUDSPILLET

Så viser VKO sit sande ansigt. Det er kun dem der tjener over 400.000 kr der vil få noget udaf den nye skattereform.

Det er godt nok utroligt, at man tager fra de fattige og giver til de rige.

Utroligt folk ikke kan se det er helt galt det her. Så nu må det være tid til en ny regering.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2009, 21:08   #2
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
De fleste vil få færre penge mellem hænderne.....

Hej suncil.

Helt enig, jeg hører da til dem der ikke skal ikke åben en flaske champange i aften

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1130904.ece

Fedt at være rig
Bliver regeringens udspil til virkelighed, vil folk med høje indkomster få jackpot på bekostning af alle andre.

- De fleste vil få færre penge mellem hænderne. Der vil ske en omfordeling, hvor det store flertal kommer til at betale til det lille mindretal med høje indkomster, siger Kim Valentin
Link fra Ekstra Bladet.

Hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2009, 21:27   #3
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Det er dybt godnat til alle os som er trængte i forvejen.

Jeg er på en ftp. og min mand kommer arb.fordeling

Det kan kun gå for langtsom med en ny regering. Den kommer vel forhåbentligt snart, når han rejser ud af landet til andre gøremål.

På godt vestjysk: A er wild med SF og Villy

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2009, 21:34   #4
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja der er lagt op til at DF lige kan gå ind og finde et par hundrede kroners lettelse til udvalgte grupper hist og her så de har alibiet i orden.... og så er den ged barberet...

Først bruger de rige alle pengene til høje lønninger og luxus og det hele kører af sporet og ud i en finanskrise... så kommer regeringen og redder dem med bankpakker og nu får de også mega skattelettelser... jo jo nogen kører på første klasse...

Vi andre kan jo bare stå og se på og prøve at få smulerne til at række endnu et nyk længere...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2009, 22:30   #5
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bmdc Se meddelelser
Det er dybt godnat til alle os som er trængte i forvejen.
Jeg er på en ftp. og min mand kommer arb.fordeling
bmdc
AT blive trængt og at det skal kunne betale sig at arbejde er to sider af samme sag! - De er bestemt ikke dummere end arbejdssky spekulanter i den Fog regering.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2009, 22:49   #6
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
J.B. Når Du quoter andres indlæg skal Du ikke klippe klistre quoten sammen, men quote loyalt i sammenhængen . Alt andet er forvridning af quoten
bmdc's underskrift burde udelades når Du ikke tager hele afsnittet med ned til selve underskriften, sådan her burde der have været quotet
Citat:
Det er dybt godnat til alle os som er trængte i forvejen.

Jeg er på en ftp. og min mand kommer arb.fordeling

Det kan kun gå for langtsom med en ny regering. Den kommer vel forhåbentligt snart, når han rejser ud af landet til andre gøremål.

På godt vestjysk: A er wild med SF og Villy

bmdc
Hvem der så skal menes med
Citat:
arbejdssky spekulanter
burde du lægge mere klart, for antydninger om brugere herinde kan kun være af personlig art, og ikke politisk som de protester der herinde fra kommes med mod Fogh's regering og politikken den fører igennem sine ministre.

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2009, 23:01   #7
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
JB -undskyld mig, men jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener. Kan du ikke forklare det lidt nærmere?

Vi har jo alle ret til at have en mening, enig eller ej, men må tilstå at jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal forholde mig til hvad du siger.

Iøvrigt kan vi da vidst godt blive enige om at nu er der ingen tvivl længere, den omvendte Robin Hood politik bliver der ikke længere lagt skjul på:
Ta fra de fattige -og giv til de rige

(er sikker på at tågehornet og hans kumpaner læser biblen som en vis herre:
-Mig skal intet fattes!)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2009, 23:24   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg er også lidt lost med hvad der menes i J.B´s indlæg...og det kunne jo udlede en masse underlige tanker...

Jeg kan ikke rigtig se sammenhængen...imellem quote fra Bmdc´s indlæg...og det der skrives...

Så det ville være rart med lidt uddybning...så alle forstår hvad der menes...selvfølgelig i skøn forening med K10´s regler...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-02-2009, 23:45   #9
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af J.B. Se meddelelser
Citat:
Oprindeligt indsendt af bmdc Se meddelelser
Det er dybt godnat til alle os som er trængte i forvejen.

Jeg er på en ftp. og min mand kommer arb.fordeling

bmdc
AT blive trængt og at det skal kunne betale sig at arbejde er to sider af samme sag! - De er bestemt ikke dummere end arbejdssky spekulanter i den Fog regering.
Han mener nok, at der er en mening i (af regering) at sætte folk i nød, idet de derved bliver "motiverede" til at tage et job, hvilket vil kunne betale sig da forskellen mellem overførselsindkomsten og lønnen bliver (derved) tilstrækkeligt stor.

Jeg tror også, at J.B. mente "Du" og ikke "De". Set i dette lys ved jeg ikke hvorfor J.B. skriver: "Du er bestemt ikke dummere end..." - men det er helt sikkert, at udtrykket "arbejdssky spekulanter" er rettet direkte mod den siddende regering. Ikke mod bmdc. Eller andre, for den sags skyld.

J.B. har lige tilmeldt sig for nogle dage siden, har kun skrevet 8 indlæg og har sikkert endnu ikke fundet ud af quote-funktion og et hensigtsmæssigt brug af det... Jeg tror, at det pågældende beskårede citat er et uheld.

Sidst redigeret af Tante Ana; 24-02-2009 kl. 23:54.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-02-2009, 02:18   #10
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Tante Ana har den rigtige forståelse.

Det er de siddende regeringsmedlemmer jeg hentyder til.

De arbejdssky spekulanter. Nej! Der er næppe nogen arbejdssky spekulanter her i dette fattigmands forum. - Jeg taler ikke om mennesker der regner med pebernøder eller lever efter devisen "i dit ansigts sved skal du tjene dit brød". - Jeg taler om mennesker som rager millioner til sig uden nogensinde at præstere et stykke ærligt samfunds gavnlig arbejde.

Jeg burde måske have beskåret citatet mere, så det var blevet tydeligere. Beklager......
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension