K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2009, 12:52   #1
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Unhappy Jeg fik afslag med posten i dag- fleks

Jeg er dybt ulykkelig over det og forstår det simpelthen ikke. Alle sagkyndige som ahr læst mine papirer og endelig ressourceprofil sagde at den var hjemme. Jeg ringede naturligvis til min advokat da jeg havde læst brevet og han var mundlam.

Undskyld mit sprog, men hold kæft hvor er det bare noget lort.

den skal naturligvis ankes...men jeg er modløs nu og det at jeg ikke får en fleks har en masse følge virkninger ifb. med min forsikringssag. Jeg er dybt frustreret, ked af det og rasende...og opgivende.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 13:04   #2
Flextossen
Føler sig hjemme på K10
 
Flextossens avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-10 2008
Lokation: Køge kommune
Alder: 65
Indlæg: 27
Styrke: 16
Flextossen er ny på vejen
OP med humøret !!!!!, det er snart sommer, og dagene bliver længere og længere....

"Hjorten" har sagt til kommunerne at alle syge skal være raske, så de kan betale skat til samfundet så velhaverne kan få nogle flere penge at bruge, så du har bare at anke det afslag....

Ikke hænge med hovedet og være ked af det, du har fået et "nakkedrag" af systemet og det er det !!.

Brug tiden til at tænke din sag igennem og brug dit netværk, vær positiv og føl dig krænket på din ære, så vil du se at problemerne bliver løst hen ad vejen....

Giv ALDRIG op !!!!, det er det de forventer.....


Flextossen..
Flextossen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 13:24   #3
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Selvfølgelig anker jeg afslaget, sammen med min advokat. Han fattede slet ikke at der var afslag.

Men jeg hænger med hovedet og er dybt frustreret og sådan går hele weekenden nok.

Får jeg ikke fleks betyder det ydermere at min erstatningssag er tabt på gulvet
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 14:11   #4
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
skynder mig at sende dig et , det kan du vist trænge til.

åh ja, de følelser og tanker har vi også været igennem og jo, det er mere end frustrende. det er ganske simpelt rædselsfuldt.
personligt tror jeg kommunen ynder at træffe deres afgørelser op til en week end, for det må være for at tilfredsstille deres indre sadisme, ja undskyld mig, men sådan oplever jeg det.

KÆMP VIDERE for hvad er dit alternativ?

Retfærdighed er en by i Rusland, det kan man ligeså godt indstille sig på.

Men jeg er sikker på at når først denne weekend er overstået så vil du tage kampen op igen.

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 14:18   #5
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
tusind tak

Jeg ved at her i Kbh har de høring om torsdagen så det passer jo fint med at de kan ødelægge folks weekender.

jeg kæmper og anker.

Jeg forstår bare slet ikke grundlaget. De skirver at det bla. er grudet lægelige udtalelser og fremhæver mig egen læge og en reumatolog som jeg så 6 mdr efter ulykken og som gav mig 3 blokader -altså 3 besøgf for 3 år siden!!!! Efterfølgende er jeg blevet opereret 2 gange. Min egen læge har slet ikke været involveret og har ingen papirere andet end få som jeg har givet ham. Han aner intet om noget som helst og det har jeg også pointeret overfor dem.

Deres EGEN lægekonsulent undstøtter mine udsagn og anbefaler fleks....

JEG ER RASENDE!!!!
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 14:42   #6
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
SÅDAN skal det lyde RASENDE - for det er en følelse som kan give nye kræfter i forhold til ked af det følelsen, hvis du forstår mig

Må sige at det lyder besynderligt når deres egen lægekonsulent anbefaler flex, hmm, men kommunens veje er mere end uransaglige mange gange!

må tilstå at jeg ikke liiige fuldt ud er klar over din historie men skal jeg forstå det sådan at du har været igennem et udredningsforløb via kommunen eller har du været sygemeldt siden ulykken eller hur?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 14:57   #7
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Ja det er meget besynderligt!!!

Det er 3,5 år siden jeg blev kørt ned. Jeg var på studie da jeg blev kørt ned og måtte ende med at opgive studiet. Jeg blev så opereret og havde 6 mdr arbejdsfri. Siden da har jeg arbejdet på deltid. Har forsøgt med flere timer. Pt. sidder jeg i et vikariat hvor jeg for 4 uger siden blev tilbudt fastansættelse i min drømmestilling pr. 1/3 - også på fleks hvis det gik igennem.

Jeg afventer afgørelse fra Abejdsskadestyrrelsen. De vil ikke komme med en afgørelse førend der ligger en kommunal afgørelse, fleks. Ergo betyder et afslag på fleks jo ikke noget positivt for min forsikringssag

http://www.k10.dk/showthread.php?t=5339

Sidst redigeret af DaisyBoo; 13-02-2009 kl. 15:01.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 15:01   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, typisk, at kommuner sender breve, så man kan gå i spåner i weekenden.

Du skal nu tjekke din ressourceprofil grundigt, for det er den, der er afgørende for din sag.

Der SKAL være taget stilling til BÅDE revalidering, fleksjob og førtidspension.

Når kommunens sagsbehandlere leger læger, så skal der en usandsynlig god grund til, at en "kontordame" mener noget andet end speciallæger, og der SKAL redegøres for, hvorfor de mener noget andet.

Hertil komme, at der SKAL være en detaljeret PLAN for, hvordan du kommer tilbage til arbejdsmarkedet - og det bliver da svært, når dit helbred IKKE er til at magte et fuldtidsjob på ordinære vilkår.

Så op med humøret. Vi er mange her, der støtter dig, og så er du ovenikøbet så heldig, at du har en advokat også.

Det skal nok gå.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 15:22   #9
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Jeg har en advokat og en sagsbehandler veinde til at gennemgå mine papirer hver gang. Så det er sådan set i orden.

MIn egen sagsbehandler mener at jeg skal have fleks, hun har jo også selv indstillet mig til det.

Jeg er på arbéjdsmarkedet, men kun på halv tid.

Gå - det skal det. Men det er ikke sikkert det er den positive vej. Jeg har hele tiden sagt at det er en katastrofe hvis jeg får afslag...og det er det også.

tak
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2009, 15:47   #10
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Nårh ja - der er iørvigt lagt vægt på en læges udtalelse som jeg ikke aner hvem er. Det er ikke ham som står angivet som deres læge konsulent og jeg har aldrig været hos ham. MEGET mærkeligt!!!
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på Fleks :-( Dyrmose Spørgsmål ang fleksjob 5 19-06-2012 20:00
afslag på fleks. bevilget Revalidering Nana M Dit og Dat 23 02-03-2012 20:58
afslag på fleks lilleper Alt det andet 3 05-02-2011 16:30
kassetænkning og afslag på fleks hutti Hvordan forløb det da du søgte fleks? 17 23-08-2009 12:46
Afslag på fleks - hvad så?? Pussi83 Spørgsmål ang fleksjob 20 16-12-2008 17:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension