K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2016, 18:06   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Enig...det føles bestemt ikke okay...@hansenheidi..

Det er en klon/blanding af nye borgerlige og DF...

De vil iøvrigt også sætte de alm lønninger ned til en mindsteløn på 80 kr..

De vil som de andre højreorienterede partier også træder ud af de konventioner vi er i....du ved de konventioner som beskytter borgerne i landene...imod forskelsbehandling osv osv...

Det vigtigste for dem er at stramme udlændingeloven....lige som de andre to partier jeg har nævnt..

Jeg kunne personligt ikke drømme om at give dem en vælgererklæring...
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Gammel 01-12-2016, 18:26   #12
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Jeg gav mit bud, som alternativ til den politiske scene der har kørt siden 1983. Ja, det koster at få skuden rettet op, som DF nok kan være med til begrænse de alvorligste følger af.

Men da jeg ikke kan argumentere frit her, træder jeg ud af debatten.

God december til alle.
majs er ikke logget ind  
Gammel 01-12-2016, 21:28   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er nemlig rigtig svært at debattere dette emne...med de regler der findes herinde...

Ved godt at det ville være nemmere hvis man bare kunne debattere alt....men jeg har besluttet for lang tid siden at ting som indvandre, flygtninge, muslimer, fremmedhad osv...ja det har jeg ikke lyst til at lægge ører til her på mit eget forum...

Det vil samtidig give alt for meget arbejde da stemningen altid kapper over når disse emner debatteres...og da jeg er alene om den her hjemmeside...ja så bliver det desværre nødt til at være sådan for at mit helbred ikke bliver unødigt forværret...altså mere end der er i forvejen...og sådan at resten af siden stadig vil kunne være her...sådan at folk kan få den hjælp de beder om med hensyn til deres sager ved kommunerne..

Siden det næsten er umuligt at debattere disse højreorienterede partier....uden at komme ind på det vigtigste for dem....nemlig flygtninge, muslimer osv....ja så vil det nok være en god ide at jeg lukker denne tråd...sådan at der ikke er nogen der kommer til at bryde reglerne utilsigtiget..
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension