K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2014, 19:27   #21
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mella Se meddelelser
Jamen så er det jo godt, at vi er nogle som har underskrevet, selvom vi - endnu- ikke er dampere, men osere
Det er bare rigtig smukt at du skriver under selv om du ikke damper..der burde være mange flere af dig Mella...

Som JH skriver...ja så husk at hvis du vil forsøge dig med damp ja så kan du få rigtig meget hjælp herinde...hvilket faktisk er guld værd når man starter på damp...

Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Jeg tror nu ikke der er så mange dampere som bruger nettet/ de forskellige forums
til at blive klogere på ecig.....

jeg er i kontakt med mange som damper og som ikke læser om det eller vil blive klogere
ved at læse om det på nettet, tror det er derfor der ikke er så meget tilslutning til de
underskrift indsamlinger....
tror ikke de kender alvoren af at det måske bliver forbudt, eller de ikke kan blive ved med at få deres nikotin som nu.

læste over på Dampforum at flemming talte om at lukke forum pga. der kun er 5-10
rigtige brugere tilbage.........de andre forums er ikke bedre, men de er der og der
ligger en masse viden som folk kan bruge.
Flemming og andre som har et tilhørende forum til deres butik...om det så er en fysisk eller web...det er lige meget....ja de har det problem at de bliver nødt til at lukke...

Det siger det nye direktiv nemlig....at man ikke må have et fora ved siden af som høre til en forhandler...da det vil blive betragtet som kommercielt handel...

Så hvis de ikke gør noget ja så bliver de tvunget til at lukke deres forums ned...

De er dog klar over dette og jeg har da også nævnt hvad man kan gøre hvis man stadig vil beholde sit forum...nemlig at skifte ejer på domænet til forummet..

For på denne måde ja så er det jo ikke deres mere..

Men du har sikkert ret Mand i at den store grå masse af dampere ikke sidder og læser op om damp på nettet...

Selv dem der gør...ja de tror fejlagtigt at det hele nok skal gå...og at andre nok kommer og gør noget...så de selv slipper for at gøre noget..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2014, 17:25   #22
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 42
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Ryger ikke hverken det ene eller det andet, men nu har jeg skrevet under
For kommer EU en dag efter mine light sodavand, så smøger jeg også ærmerne op
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-03-2014, 20:57   #23
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thomas1981 Se meddelelser
Ryger ikke hverken det ene eller det andet, men nu har jeg skrevet under
For kommer EU en dag efter mine light sodavand, så smøger jeg også ærmerne op
Taaaaaaaak

Ja, hvem ved, måske er det light sodavandene næste gang, eller de der chokolader der ligner guldpenge

De er jo ikke rigtig kloge i EU - de har netop vedtaget at bla de danske kanelsnegle har et alt for højt indhold af kanel (kumarin), og at dette skal sænkes fremadrettet
Ved så ikke hvordan de har tænkt sig at kontrollere den danske husmoder, eller om kanel generelt bliver forbudt hvis ikke kumarinen ligger på det niveau de mener er sikrest.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 06:00   #24
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 42
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Taaaaaaaak

Ja, hvem ved, måske er det light sodavandene næste gang, eller de der chokolader der ligner guldpenge

De er jo ikke rigtig kloge i EU - de har netop vedtaget at bla de danske kanelsnegle har et alt for højt indhold af kanel (kumarin), og at dette skal sænkes fremadrettet
Ved så ikke hvordan de har tænkt sig at kontrollere den danske husmoder, eller om kanel generelt bliver forbudt hvis ikke kumarinen ligger på det niveau de mener er sikrest.....
Det var så lidt

Ha ha, ja de må ligge stikke en lakridspibe i munden dernede. Det minder om en oppustet kommune
Det er en lille smule off topic. og så alligvel ikke, kom lige i tanke om den her gamle reklame http://www.youtube.com/watch?v=T9Pn7yra4YQ Gid de ville lave en tilsvarende sarkastisk udgave i dag, rettet mod EU

Så for at komme tilbage på sporet, er her linket til E-cigarets underskriftindsamlingen igen https://ec.europa.eu/citizens-initia...a&showMap=true
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 07:52   #25
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Jeg lider måske lidt af paranoia, men hvorfor skal de kende ens adresse? Er det ikke sagen uvedkommende?
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 11:14   #26
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De skal vide disse oplysninger så de kan undgå at folk snyder med underskrifter...ikke andet...

Skulle de kun have navn og email ja så kunne jeg sende 10.000 underskrifter ind da jeg ejer et domæne eller flere og kan have lige så mange mail adresser som jeg har lyst til...

Så det er kun for at undgå snyd...

Dejligt at se at du har skrevet under Thomas...vi skal nok hjælpe hvis det en dag bliver light sodavand det går ud over
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-03-2014, 02:03   #27
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 42
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Dejligt at se at du har skrevet under Thomas...vi skal nok hjælpe hvis det en dag bliver light sodavand det går ud over
Det var så lidt, og tak Man ved aldrig
__________________
Det er idag et vejr, og solen skinner. Og om mig svæver lutter lyse minder. Dem tager jeg med til den jeg tænker på

Førtidspensionist pr. 1/2-2013
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 11:51   #28
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej

så er der også underskrevet herfra ...
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 16:41   #29
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Mange tak
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2014, 16:47   #30
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Jeg har også lige fået mine de gamle til at skrive under... De er periodevis damper... :-)
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension