K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-04-2016, 22:03   #151
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Helt enig.
Men det er også mit indtryk, at de er "lidt" sværere at opdrage.

Men der er jo også forskel på hvor meget man forventer/forlanger af en hund.

Jeg forventer f.eks. ikke, at min hund skal gå "på plads" når vi går tur, bare hun går nogenlunde pænt, uden at trække og uden at skabe sig af alt og alle, så er jeg fint tilfreds. Hun stopper når jeg siger "stop", og hun sætter tempoet ned når jeg siger hendes navn.
Det er nok fordi de er så livlige, og suser afsted på de der små ben

En dame i min gade har to stk, og hun behøver ikke have dem i snor, men de løber altså også en del rundt om sig selv. Men de følges pænt ad, og løber heller ikke ud på vejen eller noget, men det er nogle værre krudtugler
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2016, 01:17   #152
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er nok fordi de er så livlige, og suser afsted på de der små ben

En dame i min gade har to stk, og hun behøver ikke have dem i snor, men de løber altså også en del rundt om sig selv. Men de følges pænt ad, og løber heller ikke ud på vejen eller noget, men det er nogle værre krudtugler
For mange år siden havde jeg også en dværgpinscher, hun havde kun snor på når vi færdedes mellem mange mennesker, for ellers kunne hun ikke finde ud af hvilke ben der var mine.
Men hun var en "genbrugshund", så jeg er sikker på, at hun var bange for at blive væk. Hun havde jo før prøvet at blive gået fra.

Når jeg klappede mig på låret, så kom hun, men da hun blev ældre hørte hun ikke så godt, så da skulle jeg sørge for, at hun så, at jeg klappede mig på låret.

Mens hendes hørelse var fin gøede hun helt vildt når der blevet fyret af til nytår, da hørelsen svækkedes gøede hun kun hvis hun så glimtene på himlen, når jeg ikke gad høre mere på hende trak jeg gardinerne for, så var der ro.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2016, 00:23   #153
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Mens hendes hørelse var fin gøede hun helt vildt når der blevet fyret af til nytår, da hørelsen svækkedes gøede hun kun hvis hun så glimtene på himlen, når jeg ikke gad høre mere på hende trak jeg gardinerne for, så var der ro.


Den funktion burde alle ejere og hunde udstyres med, hahahahaaaaahaaaa
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2016, 23:06   #154
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Socialforvaltningen skrev den normale sagsbehandlingstid normalt er 4 uger, men at de pga travlhed havde en sagsbehandlingstid på 8 uger. Dette skrev de d 17 Marts - er de 8 uger så ikke overskredet nu? Eller tæller weekenderne ikke med, fordi de kun regner med arbejdsdage...??

D 15 April skrev de, at de ville indhente informationer fra psykologen mandag d 18'ende April. Og siden har jeg ikke hørt noget.

Skal jeg mon lige give dem resten af måneden, inden jeg - forsigtigt - spørger om de har glemt mig

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-05-2016, 23:42   #155
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du bør nok give dem resten af måneden før du kontakter dem...

Problemet kan også være at psykologen ikke har skrevet tilbage til kommunen...og de dermed ikke har det nødvendige der skal til før de kan træffe en afgørelse..

Der er mange læger som er ret langsomme til at få afgivet de erklæringer som kommunerne beder om..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-05-2016, 01:13   #156
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg tror du har ret, web!!

Så venter jeg til Juni måned, det er jo heller ikke specielt presserende.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-01-2017, 11:56   #157
tamora33
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2017
Indlæg: 1
Styrke: 0
tamora33 er ny på vejen
Hej tjek lige http://servicehundeforeningen.dk/
de træner servicehunde til folk med psykiske lidelser.
således kan gu nok få en alligevel
tamora33 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykisk syge i ingenmandsland buster Politik og Samfund 2 01-08-2011 23:20
Man hader psykisk syge logikeren Politik og Samfund 7 15-05-2011 17:23
Psykisk syge får nu samme rettigheder som fysisk syge Thelma Nyt om loven 4 28-10-2008 02:17
Psykisk syge får ret til behandling Pyt Dit og Dat 6 15-10-2008 13:13
Armbånd til psykisk syge LUM Politik og Samfund 4 02-10-2008 09:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension