K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-02-2012, 00:35   #11
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
[QUOTE=c.l.e.o.;211267]Er det ikke at stramme den lidt for meget med den samlining.

Jeg er nu spændt på hvad det ender med,og hvad man nu skal have afviklet af sine udgifter for det kommer uden trivel til at koste i vores alle sammens indtægter er jeg sikker på .
At man vil sætte eks ind med og over for og med psykiske syge,er helt fint bare der følger ordenlige behandlings forløb igang og at de opfølges og afsluttes når der er behov for det også.

Hvis man er psykisk syg kan jeg ikke forestille mig at man ikke ønsker bedre behandlings muligheder end som det er i dag.[/QUOTE]


Der er jo: ...bedre behandlings muligheder... i dag, men de bliver ikke brugt for koster ekstra. Selv om ALLE er enige om at det eneste rigtige med fx "lykkepiller", er, at de skal ordineres sammen med samtaleterapi, sker det yderst sjældent... -og kun, fordi det koster ekstra

Ps. Alle de kloge ved også, at det er/bliver meget dyrere på lang sigt, når der kun ordineres medicin alene



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 01:23   #12
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser
...Alle de kloge ved også, at det er/bliver meget dyrere på lang sigt, når der kun ordineres medicin alene
Man behøver ikke at være særligt klog for at regne ud, at med de priser på medicin som man har i dk, mange psykisk syge få en gevaldig dilemma frem over. Snik snak om psykologhjælp, som skal være en del af udviklingsforløbet, er også en farce uden lige, fordi de kloge har allerede glemt at psykologhjælp er forbehold kun til dem som er under 38 år gamle.

Hvad så med dem som er mellem 38-45 eller... 50.… ( fantastisk, hvor unge regeringer vil have os alle til at være )
Om kort tid, at sige at man er 40 år gammel blive kun saga blot, det kommer til at hedder 40 år ung, 50 år ung, osv.
Vi blive aldrig mere gamle, kun unge.

Hvor “gammel” var hun der hun døde? Hmmm, hun har været 80 år ung og i et udviklingsforløb til det sidste. ...
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 03:36   #13
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Jeg er spændt på om den nye reform rammer os "gamle" ftp - jeg er 37 med kontrol om 4 år :-/
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 07:24   #14
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
jeg vil i hvert fald sætte en tusse på at der kommer et boom i psykiske diagnoser
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-02-2012, 07:42   #15
næsebjørn
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Indlæg: 258
Styrke: 14
næsebjørn er ny på vejen
Af de her nævnte ting til udviklings forløb har jeg været igennem alt bortset fra gælds rådgivning. Så de ting er vel til rådighed i dag. Nu ved jeg ikke hvad andre på førtidspension har været igennem og kan kun tale for mig selv. De fremsætter det som om os der har fået pension bare har gået op og fået et frikort.

Og sammenligning med 30erne er ikke helt dum.
næsebjørn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Beskæftigelsesminister Mette Frederiksen lyver Webmaster Politik og Samfund 20 22-06-2013 20:44
Giv Mette Frederiksen karakter Ida Politik og Samfund 10 28-01-2013 13:32
Svar fra Mette Frederiksen logikeren Fremtiden for fleksjob og førtidspension 3 14-12-2012 22:58
Mette Frederiksen på P1 NU om ny ftp. reform. Enteneller Politik og Samfund 33 20-02-2012 10:53
Mette Frederiksen om brøkpension Karo Politik og Samfund 2 05-11-2011 21:56




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension