K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2011, 16:10   #1
Poeten
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-12 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
Poeten er ny på vejen
Der findes en gruppe for førtidspensionister på Facebook

I en anden tråd startet for nogle få dage siden, omtalte nogen noget om at man burde starte noget op for førtidspensionister. Bl.a blev Facebook nævnt. Nogle mente det var en god ide at bruge Facebook. Andre havde vist nærmest Facebook-allergi.
Selv synes jeg at Facebook er et glimrende redskab, hvis man bruger det ordentligt. Jeg synes det er fjollet og spild af kræfter at starte noget op, der allerede eksisterer, så hvis nogen skulle være interesserede, er hermed en omtale af den gruppe for førtidspensionister, jeg startede for efterhånden længe siden:

Gruppen har eksisteret flere år efterhånden og har på nuværende tidspunkt over 1100 medlemmer.
Jeg havde ikke det store overblik over meningen med gruppen, da jeg skabte den. Jeg var bare træt af den måde førtidspensionister bliver set på af både politikere og uvidende debattører rundt om på nettet.
Gruppen har udviklet sig. Den er blevet til en slags info-stand for førtidspensionister. Jeg bestræber mig på at linke til alle relevante artikler, debatindlæg osv. om førtidspension.
Ind imellem opstår der debat på væggen, når andre førtidspensionister slår noget op eller kommenterer de links jeg har sat ind.

Det har hele tiden været og er stadigt mit mål, at gruppen skal være et seriøst debat- og infosted. Selvfølgelig kan man omtale sin egen situation og tage udgangspunkt i det man selv kender, men lange sygehistorier tror jeg får folk til at opgive læsningen ret hurtigt. Det gør jeg i hvert fald selv. Har man lyst at fortælle sin historie er der dog en debat-afdeling i gruppen, som er mere velegnet til lange indlæg end væggen er.
Det er også et håb for mig, at gruppen vil være præget af argumenter og relevante tænksomme indlæg. Mange grupper på Facebook fungerer som skingre skrigekor og det ser jeg ikke rigtig nogen mening med, for selv med seriøse henvendelser er det meget svært at få medier og politikere i tale. Med rasende udfald blottet for argumentation, er man sikker på slet ikke at opnå noget!

Du er hermed inviteret til at komme ind i førtidspensionist-fællesskabet på Facebook

Er du interesseret, hedder gruppen:
Bedre vilkår for førtidspensionister
Poeten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2011, 20:26   #2
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Har lige meldt mig ind. Fik en invitation fra en anden FPér på FB!
__________________
Størst er den som ligger ned, men stadig har kræfter til at hjælpe andre!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er K10 på facebook? sane Hjælp til Forum Brug 2 25-04-2012 13:27
Facebook Connybirk Politik og Samfund 0 27-03-2012 14:54
Facebook gruppe om Lægekonsulenter kathrin Lægekonsulenternes Rolle 6 02-02-2010 11:03
Facebook gruppe Henrikxxxx Politik og Samfund 6 12-02-2009 13:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension